کد خبر: ۳۹۷۴۴۹
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

لغو جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال وبختیاری/نماینده ولی‌فقیه: برگزاری کنسرت معصیت آشکار و کار دشمن است

رای اعتراض به هتک حرمت شب مقدس عید غدیر و هتک حرمت به فرهنگ عمومی اهل ایمان و تقوا که با اجرای کنسرت در فرهنگ‌سرای شهرکرد صورت گرفت،
آفتاب‌‌نیوز :
جلسه امروز (چهارشنبه) 31شهریورماه شورای فرهنگ عمومی استان از طرف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تعطیل اعلام شد. گفته شده است که این تعطیلی در اعتراض به اجرای کنسرت در فرهنگسرای شهرکرد بوده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ خبرانلاین به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان نوشت: در روز دو‌شنبه، شب عید سعید غدیرخم کنسرت موسیقی در فرهنگ‌سرای شهرکرد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام در خطبه‌های نماز جمعه و جلسات و نشست‌ها بسیار نسبت به برگزاری کنسرت که در استان برگزار می‌شود و انتقاد و اعتراض متدین و اهل ایمان را به دنبال دارد بارها انتقاد کردند و از مسئولان خواسته‌اند که نسبت به این مسئله حساس و دغدغه‌مند باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام در آخرین بیانات خود در خطبه‌های نماز عید قربان پیرامون برگزار کنسرت‌ها موسیقی گفتند: آیا گسترش مجالس لهو و لعب و برخورد با کسانی که معترض به برگزاری این گونه مجالس هستند، یک افتخار برای دولت اسلامی است؟

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه برگزاری کنسرت‌های موسیقی در کشور معصیت آشکار است، گفت: به یقین برگزاری کنسرتهای موسیقی کار دشمن است برای آنکه جامعه ما را به سمت بی‌بندباری و امثال اینها سوق بدهد و شادیهای کاذب ایجاد کند و لهو و لعب را گسترش بدهد و در نهایت دین جامعه ما را بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین