کد خبر: ۳۹۸۳۶
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۱:۵۲

دستمزد لیلون در شب‌های برره

آفتاب‌‌نیوز :

«بهنوش بختياري» بازيگر نقش«ليلون» در مجموعه طنز تلويزيوني «شب‌هاي برره» گفت: نقش ليلون يكي از نقش‌هايي است كه اگر خود من بيننده بودم اين نقش را دوست داشتم ولي باز هم بسته به نظر مردم دارد كه اين نقش را دوست داشته باشند ياخير؟ 

وي با اشاره به واژه «عشقولانه» ادامه داد: اين واژه را «امير مهدي ژوله» نوشتند و وقتي من ديدم كه اين واژه قشنگي براي اين شخص است مرتب اين واژه را به كار بردم. 

وي با اشاره به ديگر بازيگران اين مجموعه و رابطه دوستانه با آنها گفت: با همه همكاران رابطه دوستانه خوبي دارم ولي به طور كلي من كمتر رابطه دوستانه خانوادگي برقرار مي كنم ولي با همه آنها در حد دوستي صحنه‌اي دوست هستم و به يكديگر احترام مي‌گذاريم. 

«بهنوش بختياري» با اشاره به نقش ليلون تصريح كرد: فكر مي‌كنم اين نقش با توجه به جلوه و فيزيك و مدل رفتارمن نوشته شده باشد زيرا زياد از خودم دور نبود ولي اوايل كار چون مي خواستم كه ته لهجه‌اي داشته باشم و چون اين شخص نه كاملا برره اي بود و نه شهري و با بقيه تفاوت داشت بايد گاهي هم افاده اي داشته باشد، پس برايم سخت بود. زيرا بايد معلق بودن اين شخصيت را در مي‌آوردم.

بختياري افزود: به نظر من دستمزد ما را مردم تعيين مي‌كنند و اگر نقشت راد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وست داشته باشند در كار بعدي نيز دستمزد بيشتري به تو مي‌دهند به طور مثال در 3 هفته گذشته با يكي از دوستان به يك مدرسه دخترانه رفتم و حدود 100 تا نامه و عكس و نقاشي و.... دريافت كردم كه به نظر من بهترين دستمزدي بود كه تاكنون گرفته‌ام.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین