کد خبر: ۳۹۸۵۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

«سکوت» مارتین اسکورسیزی شکست

با تعیین تایخ اکران فیلم «سکوت» ساخته جدید «مارتین اسکورسیزی» این فیلم به صورت رسمی وارد رقابت اسکار 2017 شد.
آفتاب‌‌نیوز : کمپانی فیلم «پارامونت» تاریخ 23 سپتامبر را برای اکران محدود فیلم «سکوت» اعلام کرد؛ این فیلم شرایط حضور در هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار را به دست آورد.

به گزاش اسکرین، ساخته جدید «اسکورسیزی» که همزمان به اکران محدود در آمریکا در سینماهای ژاپن نیز به روی پرده می‌رود، اکران عمومی خود را از ماه ژانویه 2017 در آمریکا آغاز می‌کند و به تدریج در اروپا و سایر نقاط جهان نیز اکران می‌شود.

به گزارش ایسنا، فیلم «سکوت» همانند فیلم «گرگ وال‌استریت» کمی دیر وارد فصل جوایز سینمایی شده است و این نگرانی وجود دارد که نسخه اسکرینر فیلم سر موقع به دست رای دهندگان و منتقدان نرسد.

فیلم «سکوت» براساس رمان برنده جایزه نوشته «شوساکو اندو»، نویسنده ژاپنی در سال 1966 است که پیش از این دوبار در سال‌های 1971 به کارگردانی «ماساهیرو سینودا» و در سال 1996 به کارگردانی «ژائو ماریو گریلو» به سینما آمده بود.

داستان این فیلم بر اساس رویدادی واقعی و درباره یک مُبلغ آئین مسیحیت در قرن هفدهم با بازی «لیام نیسون» است که به ژاپن سفر می‌کند و در آنجا مجبور می‌شود دین مسیحیت را تکذیب کند و از آن روی برگرداند.

دو کشیش جوان‌تر با بازی «آدام درایور» و «آندرو گارفیلد» که برای نجات این مبلغ راهی ژاپن می‌شوند نیز به سرنوشتی مشابه دچار می‌شوند.

گفته می‌شود این فیلم که از آن به عنوان چالش برانگیزترین فیلم «اسکورسیزی» یاد می‌شود، برای نزدیک به سه دهه پروژه سینمایی مورد علاقه اسکورسیزی بوده که در نهایت امسال به سینما می‌آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین