کد خبر: ۳۹۹۷۸۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

آغاز پخش تبلیغات فیلم مجید توکلی،مستند حراج بزرگ متقاضی حقیقت و خبرهایی از تئاتر از جمله خبرهای کوتاه سینما و تئاتر است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه فیلمیران،فیلم سینمایی "متولد٦٥" به کارگردانی مجید توکلی که قرار است آبانماه و بعد از فیلم فروشنده اکران شود،با شعار "یه عاشقانه دهه شصتی" تبلیغات خودش را آغاز کرد.

بر اساس این خبر،"متولد٦٥" که به قلم جمیله دارالشفایی نوشته شده،روایت قصه عاشقانه یک زوج دهه شصتی است که در یک روز تصمیم به حرکت عجیبی می گیرند.قرار است برای تبلیغات این فیلم،پیش از اکران و همزمان با اکران،تبلیغات گسترده و متفاوتی با تاکید بر متولدین دهه شصت انجام شود.متولد٦٥ که در جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین فیلم و بهترین کارگردانی بخش نگاه نو شد با استقبال خوب مردم و منتقدین روبرو شد و توانست در دهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران نامزد دریافت تندیس استعداد درخشان شود.در این فیلم "هنگامه حمیدزاده"،"پدرام شریفی"،"مریم سعادت"،"احسان امانی"،"علیرضا استادی" و با حضور افتخاری "آنا نعمتی" مقابل دوربین مسعود سلامی رفته اند.

پخش فیلم متولد٦٥ بر عهده موسسه فیلمیران است و بعد از فیلم فروشنده از ٥ آبان در گروه آزاد اکران عمومی می شود.

مستند حراج بزرگ متقاضی حقیقت 

مستند حراج بزرگ، ساخته آرش انیسی و از محصولات مرکز مستند سوره با طی کردن آخرین مراحل فنی آماده رونمایی در جشنواره حقیقت می‌شود.

‎در این فیلم که به گوشه‌های دیده نشده‌ای از داستان چای ایرانی می‌پردازد با سفر به نقاط مختلف شمال کشور و سر زدن به مزارع و  کارخانجات کوچک و بزرگ چای، ضعف‌ها و فرصت‌های پیش روی تولیدات داخلی را روایت می‌کند.

‎عوامل این فیلم عبارتند از :‎تصویر بردار: سید جواد سیدی، آرش انیسی، امیر اصانلو، عادل انیسی، تدوین و صداگذاری: آرش انیسی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نیما انیسی، مدیر تولید: عادل انیسی، مشاور اقتصادی: مهلا شوریان، تصویربرداری هوایی: سید جواد سیدی، جلوه‌های ویژه دیداری: فرید خاکسار، تهیه کننده: آرش انیسی.

روایت"داستان جالب یک نویسنده"؛ هر روز با نقش آفرینی بازیگران متفاوت

اجراهای نمایش "داستان جالب یک نویسنده" به کارگردانی سینا نورایی از سه شنبه 13 مهر ماه با ترکیب تازه ای از بازیگران دنبال می‌شود.

نمایش کمدی مینیمال ˝داستان جالب یک نویسنده˝ نوشته امیرعلی ابراهیمی با طراحی و کارگردانی سینا نورایی برای دومین بار از روز پنجشنبه 8 مهرماه در تماشاخانه ارغنون روی صحنه رفته از روز سه شنبه 13 مهر ماه با هر روز با اجرای بازیگران متفاوتی به کار خود ادامه خواهد داد.

در این مرحله از اجرای نمایش کمدی مینیمال "داستان جالب یک نویسنده" که به افشاء درونیات و جهان‌بینی یک نویسنده می‌پردازد، عماد سالکی، افشین زمانی و سهیل ساعی به ترتیب از سه شنبه تا جمعه 16 مهربه عنوان بازیگر در هر اجرا داستان جالب یک نویسنده را برای علاقه‌مندان روایت می‌کنند.

سینا نورایی که به خاطر کارگردانی نمایش "داستان جالب یک نویسنده" از سوی کانون ملی منتقدان تئاتر به عنوان 10 کارگردان برتر سال معرفی شد، پیش از این نمایش‌های موفقی همچون "مرده شور"، "خرس"، "علیمردان خان"، "همه دزدها که دزد نیستند"، "اطلسی‌های لگد مال شده" و... را در مقام کارگردان روی صحنه برده است.

همچنین امیرحسین یارمحمدی نیز موسیقی نمایش را برعهده دارد.

نمایش "داستان جالب یک نویسنده" هر روز ساعت 18:15 به مدت 45 دقیقه در تماشاخانه ارغنون در خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به چهارراه امیراکرم، کوچه زیبا روی صحنه می رود.

نمایش "بر اساس دوشسِ مَلفی" شنبه ساعت ۱۸ به روی صحنه می‌رود

با توجه درخواست مکرر علاقمندان، نمایش "بر اساس دوشسِ مَلفی" به کارگردانی محمد رضایی‌راد و تهیه‌کنندگی باران کوثری روز شنبه ٢٤ مهر دو ساعت زودتر از زمان اجرایش، ساعت ١٨ به روی صحنه می رود.

متن این نمایش که این روزها با استقبال تماشاگران مواجه شده، نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد بر اساس نمایشنامه "دوشسِ مَلفی" اثر جان وبستر نوشته‌اند.

احمد ساعتچیان، رضا بهبودی، باران کوثری، میلاد رحیمی، میلاد شجره، فربد فرهنگ، سیما مبارک‌شاهی، محسن نوری، سینا کرمی، روجا جعفری، فرنوش نیک‌اندیش، سمانه حسینی، مژده امینی، پدرام صمدی، امین اسلامی، اکبر حیاتی، مجتبی جمشیدی، شایان براری، حدیث حسنی، شهرزاد شکیبا، بهار اعتماد، فرید شهریاری، امین بنی‌هاشمی، علی بهمنی و امید رضایی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

"بر اساس دوشسِ مَلفی" کاری از گروه تئاتر "خانه"، روزهای دیگر هفته ساعت ٢٠ در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود.

جهت اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت می‌توانید به سایت www.tik8.com مراجعه فرمایید یا با شماره ٠٩٣٠٥١٤٣٤١٦ تماس بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین