کد خبر: ۴۰۰۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷

پیشکسوت پرسپولیس: رانت همه ورزش را گرفته است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه رانت و رابطه همه ورزش را گرفته است، ما سال ها خاک ورزش را خورده ایم و نمی دانم چه خطایی کردیم که اینگونه برخورد ها را می بینیم.
آفتاب‌‌نیوز :
پنجعلی اظهار کرد: بهتر است که درد و دلم را بگویم چرا که در حال حاضر همه جای ورزش رانت و رابطه شده که این مسئله اصلا خوب نیست .به شخصه سال های زیادی را در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس بودم اما نمی دانم بد اخلاقی و یا خدایی نکرده سو ء استفاده ای کرده ایم که این برخورد ها صورت می گیرد ،ما در فوتبال پاک بازی کردیم و برای این فوتبال زحمات بسیاری کشیده ایم .

وی ادامه داد: در هر صورت این فرصت خوبی است و در حال حاضر تمامی بچه های قدیمی فوتبال، امروز برای این رقابت ها در اینجا حضور پیدا کردند و حضور پیشکسوتان در کنار یکدیگر باعث می شود خاطرات گذشته تداعی شود .

پنجعلی درباره ناراحتی پیشکسوتان گفت : اکثر پیشکسوتان دل پری دارند و واقعا در هیچ جای دنیا چنین رفتار هایی صورت نمی گیرد .

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار ایران و ازبکستان گفت: آرزو می کنم که ایران برنده این بازی باشد  اما حداقل نتیجه مساوی هم می تواند رضایت بخش باشد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی همچنین درباره دیدار ایران و کره جنوبی گفت: امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم .در هر صورت دیدار سختی است اما با برد می توانیم به جام جهانی برویم و دل مردم ایران را شاد کنیم .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین