کد خبر: ۴۰۰۴۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱

امام جمعه همدان: جنگ جهانی سوم در حال شکل‌گیری است

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: امروز جنگ سوم جهانی در سوریه در حال شکل‌گیری است که البته دشمن نخواهد توانست راه به جایی ببرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 تسنیم نوشت: آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در نماز جمعه همدان، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: عزاداری‌ها، منبرهای مفید و شرکت در مجالس سوگواری سبب بصیرت‌افزایی شده است. عزاداری‌ها باید دارای محتوا باشد.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان به‌ویژه شیعیان باید از این مجالس عزاداری حقیقت دین را به جهان رسانده و ملت‌ها را بیدار کنند، گفت: به طور حتم بارِ تبلیغی، روشنگری و نشر معارف دینی در این ماه اسلام را حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه امروز در 40 کشور مراسم شیرخوارگان برگزار شد تا دنیا دریابد کودک‌کشی جرم است، تصریح کرد: انگلیس، آمریکا، قطر، اسرائیل و کشورهای همراه با استکبار ابوسفیان زمان هستند و امروز جنگ سوم جهانی در سوریه در حال شکل‌گیری است که البته دشمن نخواهد توانست راه به جایی ببرد.

امام جمعه همدان با اشاره به کودک‌کشی‌های بسیار نظام سلطه عنوان کرد: آمریکا در طول جنگ‌های جهان کودکان بیگناه بسیاری را کشته و از سوی دیگر آل سعود نیز در جنگ بی هدف در یمن چند صد بچه بیگناه را کشته و بسیاری را بی‌خانمان کرده است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد ولی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرا نمی‌شود، اظهار داشت: جریان عاشورا برای اهالی تجزیه و تحلیل موضوعی بسیار روشن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
0
0
خدا نکنه
ناشناس
|
Italy
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
0
0
دمت گرم ،
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین