کد خبر: ۴۰۰۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

نتیجه نظرسنجی سایت نئومحافظه‌کار امریکایی درباره برجام

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهند که اکثر پاسخ‌دهندگان مخالف برجام بوده‌اند و نزدیک به سه نفر از هر پنج پاسخ‌دهنده انتظار دارند که ایران در اجرای مفاد برجام تقلب کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- سایت «بریت بارت» نزدیک به نئومحافظه‌کاران و از اصلی‌ترین سایت‌های حامی نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری در نظرسنجی تازه خود به سراغ رای‌دهندگان امریکایی رفته تا نظر آنان را درباره توافق هسته‌ای با ایران جویا شود 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهند که اکثر پاسخ‌دهندگان مخالف برجام بوده‌اند و نزدیک به سه نفر از هر پنج پاسخ‌دهنده انتظار دارند که ایران در اجرای مفاد برجام تقلب کند. 

این سایت با اشاره به نتایج این نظرسنجی می‌نویسد: «در میان رای‌دهندگان ۳۹ درصد به شدت مخالف توافق هسته‌ای با ایران هستند و تنها ۲۳ درصد به شدت حامی آن بوده‌اند. زمانی که از پاسخ‌دهندگان پرسیده شده که تا حدودی موافق یا مخالف برجام هستید ۴۶ درصد مخالفت خود را با برجام اعلام کردند و ۴۲ درصد موافقت و ۱۲ درصد نیز گفتند که نمی‌دانند و نظری ندارند». 

این سایت مدعی شده است که نکته جالب توجه آن است که فارغ از دیدگاه مخالف یا موافق پاسخ‌دهندگان، ۶۰ درصد از آنان انتظار دارند که ایران در اجرای مفاد برجام تقلب انجام می‌دهد و تنها ۱۴ درصد گفته‌اند که ایران تقلب نخواهد کرد و ۲۶ درصد گفته‌اند که در  این باره اطمینان خاطری‌ندارند. 

در این نظرسجی ۱۶۹۰ رای دهنده پاسخ داده‌اند و پرسش‌ها در تاریخ  ۳ اکتبر انجام شده‌اند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین