کد خبر: ۴۰۰۵۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

حمید فرخ‌نژاد در بیمارستان بستری شد+عکس

حمید فرخ‌نژاد بازیگر سینما به دلیل عارضه در دستگاه گوارشی (سنگ صفرا) در بیمارستان بستری شد.
آفتاب‌‌نیوز :
این بازیگر امروز (شنبه، ۱۷ مهرماه) تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

فرخ‌نژاد در تقدیر از پرسنل بیمارستان خطاب به آن‌ها گفت: شما بستگان من هستید، عزیزان باشرافت و دلسوز ، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان سینا، دلگرم به وجود نازنینتان، چند شب پرتلاطم و پردرد را گذراندم تا با اتکا به حضور سبزتان به ساحل آرامش برسم. سپاسگزار برادر بزرگوارم دکتر کرمانپور و دکتر صحراییان عزیز و دکتر طایفه محترم و سایر پزشکان و عزیزان بیمارستان سینا هستم. خدا خیرتان بدهد که بزرگید و انسان.

«گشت ارشاد ۲» آخرین فعالیت سینمایی حمید فرخ‌نژاد است.

حمید فرخ‌نژاد در بیمارستان بستری شد / عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
0
چرا برای سنگ کیسه صفرا کل کیسه صفرا را خارج میکنند؟ یعنی واقعا جراحهای ایران اینقدر ضعیف هستن که نمیتونن سنگ را خارج کنند یا راحت طلب هستند و از ضعف آگاهی مردم سوء استفاده میکنند؟

من خودم سنگ کیسه صفرا گرفتم در حال مرگ بودم از درد، هیچی نمیتونستم بخورم، یکی از دوستانم یه جراح ایرانی را بهم معرفی کرد که با یک تکنولوژی جدید فقط سنگ را خارج میکرد و میذاشت کیسه سر جاش بمونه تا بعدا مشکلی در اثر نداشتن کیسه صفرا پیش نیاد.

تقریبا همه دکترها توی ایران به من گفتن برداشتن کیسه صفرا هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه ولی من توی مطب هرکدومشون میرفتم میدیدم بیمارهایی که قبلا توسط اون دکتر یا دکترهای دیگه عمل شده بودن مراجعه کرده بودن به خاطر مشکلاتی که بعد از خارج کردن کیسه صفرا هنوز به شدت باهاش مواجه شده بودن و متاسفانه دکترهایی که تا قبل از برداشتن کیسه صفرا میگفتن هیچ عارضه ای نداره تنها حرفشون این بود که یا جراحشون بد عمل کرده که هنوز درد دارن یا یهک یا چند سنگ یه جایی هنوز گیر کرده که باید یکبار دیگه عمل بشه یا هزار بهانه دیگه.

من با اون مرکز تخصصی خارج کردن سنگ کیسه صفرا که دوستم را عمل کرده بودند تماس گرفتم و یک سری سوال از طریق ایمیل برام فرستادن و من جواب دادم و خودشون ویزا برام گرفتن و رفتم کره و جراح ایرانی اون مرکز سه تا سنگ که توی کیسه صفرام بود بدون اینکه شکممو باز کنه عین لاپاراسکوپی در آورد و یک هفته بیمارستان بستری بودم و برگشتم و الان خوشبختانه مدتهاست که انگار نه انگار که من سه تا سنگ داشتم با اون همه درد که همه جراحها میخواستن کل کیسه صفرامو در بیارن.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین