کد خبر: ۴۰۰۸۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷

انتقاد شدید رابرت دنیرو از ترامپ: می‌خواهم با مشت توی صورتش بکوبم

رابرت دنیرو هنرپیشه مشهور هالیوود در ویدئویی که برای کارزار تشویق به رای دادن در آمریکا ضبط شده است به دونالد ترامپ حمله کرده و گفته "دلم می‌خواهد با مشت توی صورتش بکوبم".
آفتاب‌‌نیوز :
برخی از چهره‌های معروف و ستاره‌های سینمای آمریکا در کارزاری از مردم این کشور می‌خواهند به وظیفه مدنی خود عمل کنند و رای بدهند.

به گزارش آفتاب نیوز، ویدئویی که روز جمعه از رابرت دنیرو به بیرون درز کرده بخشی از تصاویری است که برای این کارزار ضبط شده است.

در این ویدئو که کمتر از یک دقیقه است رابرت دنیرو درباره ترامپ می‌گوید که "او به طرز مشهودی احمق است."

دنیرو ترامپ را "آشغال، سگ، خوک و یک انسان فریبکار" توصیف کرده و گفته او "آرتیست ابلهی" است که "نمی‌فهمد از چه حرف می‌زند. کارش را درست انجام نمی‌دهد و هیچ چیز برایش اهمیت ندارد. او فکر می‌کند جامعه را به بازی گرفته و مالیاتش را نمی پردازد."
رابرت دنیرو در این ویدئو می‌گوید کالین پاول خیلی خوب گفته که ترامپ "مایه خفت ملی" است.

چندی پیش بخشی از محتوای ایمیل‌های هک شده کالین پاول، وزیر خارجه اسبق آمریکا، منتشر شد که در آنها او دونالد ترامپ را "مایه خفت ملی" خوانده بود.

حالا رابرت دنیرو ضمن تایید سخنان پاول در این ویدئو می‌گوید که ترامپ گفته می‌خواهد با مشت توی صورت مردم بکوبد "من دلم می‌خواهد با مشت توی صورتش بکوبم."

این هنرپیشه ۷۳ ساله سینما در ادامه می‌گوید: "چنین آدمی می‌خواهد رئیس جمهور شود؟ من فکر نمی‌کنم. چیزی که برای من مهم است آینده این کشور است. من نگرانم که اگر کسی مثل دونالد ترامپ رئیس جمهور شود به بیراهه برویم. به فکر آینده خودتان باشید. رای بدهید."

در کارزار موسوم به "برای آینده‌ات رای بده" برخی ستاره‌های آمریکایی تلاش می‌کنند شهروندان را برای ثبت‌نام و رای دادن تشویق کنند.

به جز رابرت دنیرو، ستاره‌های دیگری مانند لئونارد دی‌کاپریو، ادوارد نورتون، اما استون، جولیا رابرتز و ساموئل جکسون در این کارزار برای جلب آرای مردم تلاش می‌کنند.
منبع: بی بی سی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
2
این داستان انتخاب بین بد و بدتر مثل اینکه جهانی شده!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین