کد خبر: ۴۰۱۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کاربران شبکه‌های اجتماعی انتخاب کردند

برنده واقعی دومین مناظره ترامپ و کلینتون+تصویر

عده‌ای از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند که هیچ یک از آنان برنده نبودند بلکه برنده اصلی آقای تپل شرکت‌کننده در میان حضار بود که ژاکت قرمز رنگی پوشیده بود و نامش «کنت بون» بوده است!
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- اکثر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که بیشتر بینندگان مناظره دوم میان هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها و دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان کلینتون را برنده اصلی مناظره دانسته‌اند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ اما عده‌ای از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند که هیچ یک از آنان برنده نبودند بلکه برنده اصلی آقای تپل شرکت‌کننده در میان حضار بود که ژاکت قرمز رنگی پوشیده بود و نامش «کنت بون» بوده است! 

مرد قرمزپوش تپل؛ برنده واقعی دومین مناظره ترامپ و کلینتون از نظر کاربران شبکه های اجتماعی  / نامزد انتخابات ریاست جمهوری بعدی امریکا در مناظره ترامپ و کلینتون مشخص شد !

رسانه‌های امریکایی اشاره کرده‌اند که او درباره سیاست دو نامزد پیرامون مسائل مربوط به انرژی از آنان سوال پرسیده و صادقانه گفته است که رای‌دهنده‌ای مردد است و نمی‌داند که به کدام یک می‌خواهد رای دهد. 

او در این مناظره از نامزدها پرسیده بود که چه سیاستی را در حوزه انرژی در پیش خواهند گرفت و این تضاد را چگونه حل خواهند کرد که هم از سویی انرژی سازگار با محیط زیست را در پیش گیرند و هم از سوی دیگر با از دست رفتن فرصت‌های شعلی برای کارگران و کارکنان نیروگاه‌های فسیلی مقابله کنند تا به آنان آسیبی نرسد.

 یکی از کاربران در توئیتر به شوخی او را با شخصیتی در کارتون توی استوری ۲ یا داستان اسباب بازی ۲ مقایسه کرده است که مرد تپلی با پیراهن قرمز بود و شباهت زیادی به این پرسش‌کننده حاضر در مناظره داشته است. این پرسش‌کننده در تویئتر به یکی از کاربران گفته است: «من قهرمانی که شما می خواهید نیستم من قهرمانی که شما به آن نیاز دارید هستم». محبوبیت او به قدری بالا رفته که دست‌کم دو کارزار اینترنتی در فیس‌بوک برای پیشنهاد نامزدی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی ایجاد شده است! 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
بیتا
|
Germany
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
0
شبیه سیب زمینیه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین