کد خبر: ۴۰۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۵:۳۹

این مرد« افسانه» هولوکاست را در دهان احمدی نژاد انداخت

آفتاب‌‌نیوز : به نحوی که به علت این اظهارات سفرای ایران در بسیاری از کشورهای اروپایی چندین و چند بار به وزارتخانه امور خارجه کشورهای محل ماموریت خود احضار شدند و جوی علیه ایران به راه افتاد که هنوز هم ادامه دارد. 

این مساله که اظهارات احمدی نژاد و همچنین پیشنهاد وی مبنی بر انتقال اسرائیل به کشوری در اروپا یا امریکا زائیده تفکر چه کسی بوده اکنون روشن شده است. 

« محمد علی رامین» کسی است که این مسئولیت را بر عهده گرفته و حتی به گفته خودش برای این مسئولیت سنگین! از احمدی نژاد پست مشاوره دریافت کرده است. 

این شخص که از سخنرانان جلسات داخلی انصار حزب الله است، هنگامی که علی لاریجانی رئیس سازمان صدا و سیما بود، پست مشاورت وی را بر عهده داشت و گویا این مسائل را به او هم گوشزد می کرده است. 

رامین در سال های اخیر و با تقویت بنیاد گرایان در ایران هسته هایی را با عنوان « هسته‌ های فداییان ولایت» راه اندازی کرد که در کشورهای غربی به عنوان یک اقدام تروریستی ارزیابی شد. وی همچنین از سخنرانان ضد دولت خاتمی و اصلاحات در سالیان گذشته بود. 

« محمد علی رامین» در یک مصاحبه که اخیرا با نشریه« فایننشال تایمز» چاپ لندن انجام داده گفته است که اندیشه تشکیل کمیسیون هولوکاست و انجام آن و همچنین برگزاری کنفرانس هولوکاست در تهران در بهار آینده که احمدی نژاد آن را اعلام کرده، توسط وی پایه ریزی شده است. 

ولی جالب توجه است که بیشترین حامیان این مساله را نئونازی های آلمان و طرفداران هیتلر تشکیل داده اند که گفته می شود رهبرانشان نیز قرار است برای شرکت در جلسه مزبور به تهران سفر کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۴/۱۱/۱۶
0
0
ما هم كنفرانس علمي برگزار كنيم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
0
0
مرگ بر صهیونیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
0
حق را بگو هرچند به ضرر خودت باشد (امام علی علیه السلام)
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین