کد خبر: ۴۰۲۱۱۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
در تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی مطرح شد؛

تسریع در رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج و پدیده شاندیز

تسریع در رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران و سهام داران موسسه ثامن الحجج و شرکت های پردیسان و پدیده شاندیز و توضیح در خصوص علت حذف عنوان بلوچستان از کتب درسی مدارس از جمله تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار ایسنا، اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد.

محسن بیگلری نماینده سقز و بانه به وزیر آموزش و پرورش: ادامه تحصیل فرهنگیان امری بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر است و جلوگیری از ادامه تحصیل آنها اصلا پذیرفتنی نیست لذا دستور لغو بخشنامه مربوطه ضروری است.

علی وقف چی نماینده زنجان به وزرای کشور و دادگستری لزوم پاسخگویی منطقی و عملیاتی به شرکت پدیده شاندیز در سطح کشور و تعیین تکلیف وضعیت آنها.

روح الله بابایی نماینده بوئین زهرا به وزیر جهاد کشاورزی: عدم پرداخت مابه التفاوت خرید تضمینی جوکاران در استان قزوین و شهرستان های بوئین زهرا و آوج.

احمد امیرآبادی نماینده قم به وزیر راه و شهرسازی: جلوگیری از افزایش کرایه وسایل نقلیه عمومی بین شهری در ایام اربعین.

قرجه طیار نماینده گندکاووس به وزیر آموزش و پرورش: تقاضای رسیدگی به وضعیت نامناسب آموزش و پرورش استان گلستان و گنبد کاووس و آزادشهر و علت عدم پرداخت بسیاری از مطالبات فرهنگیان شاغل و بازنشسته کشور از جمله کمک هزینه  ازدواج از سال 90 و 91 .

قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر بهداشت: توضیح درباره علت عدم اجرای طرح تحول سلامت در مراکز و بخش ها و روستاهای مناطق محروم و نبود پزشک در بخش هایی از شهرستان کرمانشاه.

علی کرد، جبار کوچک نژاد نمایندگان خاش و رشت به وزیر آموزش و پرورش: توضیح علت حذف عنوان بلوچستان از کتب درسی مدارس و لزوم تذکر جدی به سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش در این باره.

محمود بهمنی نماینده ساوجبلاغ به رئیس جمهور: لزوم پیشگیری از نشر اکاذیب و افترا توسط مدیران زیر مجموعه معاون اول رئیس جمهور.

علیم یارمحمدی و 7 نفر از نمایندگان استان سیستان و بلوچستان به وزیر آموزش و پرورش: توضیح درباره علت حذف عنوان بلوچستان از کتب درسی در سال تحصیلی 96 – 95 .

مصری نماینده کرمانشاه به همراه سایر نمایندگان استان کرمانشاه به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان استان کرمانشاه بابت خرید تضمینی گندم.

اکبر رنجبرزاده، نادر قاضی پور و محمدجواد ابطحی نمایندگان اسدآباد، ارومیه و خمینی شهر به رئیس جمهور و وزرای امور اقتصاد و خارجه: لزوم بیان سیاست تغییر ناپذیر جمهوری اسلامی ایران در خصوص عدم به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی به وزیر اقتصاد آلمان.

ابطحی نماینده خمینی شهر و 12 نماینده استان اصفهان به وزیر نیرو: صدور دستور به شرکت آب منطقه چهارمحال بختیاری جهت اجرای مصوبات شورای عالی آب و جلوگیری از پمپاژ آب در بالا دست زاینده رود و بارگذاری های جدید.

شهاب نادری نماینده پاوه به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رعایت حقوق بازرسان و ناظران جهاد کشاورزی و به وزیر خارجه: توضیح علت عصبانیت وزیر امور خارجه و عدم رعایت شان مجلس شورای اسلامی.

مصطفی کواکبیان به وزیر کشور: توضیح درباره علت بی توجهی به وضعیت نابسامان ترافیک تهران و بی توجهی به منطقه قدیمی و مذهبی کن، به وزیر اقتصاد: تسریع در رسیدگی به وضعیت سهام داران موسسه ثامن الحجج پردیسان و پدیده.

علی نجفی نماینده بابل به وزرای کشاورزی و صنعت: لزوم تنظیم خرید و فروش بازار مرکبات و جلوگیری از ضرر و زیان به باغداران.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
1
باسلام
جناب کواکبیان ممنون هستیم که بفکر ما سهامداران پدیده هستید اما الان دوسال است که فقط وعده و وعید شنیده ایم. هیچ کاری انجام نشده و تنها خواهش ما سهامداران این است که هر چه زودتر به پول خود برسیم تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری . انشالله
چه خوب میشد پدیده با مدیریت پهلوان زیر نظر دولت به کار خود ادامه میداد تا دوسال این چنین به روحیه مردم بازی نمی شد. الان هیچکس جوابگو نیست.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
1
جناب آقای کواکبیان هم استانی عزیز از شما ممنون هستیم ،اما آقایان نماینده میایستند از وزیر اقتصاد وری بانک مرکزی مرتبا بخواهند که سرمایه ملت در موسسه ثامن الحجج را چرا بلوکه کرده اند والان سود واستفاده پول مردم را چه کسی می خورد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
0
انگاری که ماسپردگذاران ثامن الحجج مرتکب چه جنایتی شدیم پولمان راباچه حقی بلوکه کردیدوبه سپردگذاران خرددادیدمگرخون آنهارنگینترازخون مابوددرطی این یک سال که ماقراردادداریم سودمان رادررجیب چه کسانی می ریزیدمگرمدیرموسسه وثیقه نگذاشت خب دیگرچرامردم رابازیچه سیاستهایتان قراردادید پول ملت راپس دهیداون وقت شمابایک نفر روبرو هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
0
شما دزددی پول ما را کردید منهم پو ل دیگران را دزدبم حالا خوب شد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین