کد خبر: ۴۰۲۵۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
رمز شادی شادترین مرد جهان

با زندگی شادترین مرد جهان آشنا شوید+تصاویر

ریچارد دیویدسون عصب‌شناس با نصب ۲۵۶ سنسور حساس بر روی مغز او، بررسی‌هایی را انجام داده است. دیویدسون کشف کرد که مغز ریکارد سطح قابل توجهی از امواج گاما را ساطع می‌کند که در ارتباط با آگاهی، توجه و حافظه هستند و این سطح از امواج در هیچ تحقیق علمی دیگری مشاهده و گزارش نشده است».
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی- دانشمندان می‌گویند مشابه مغز «متئیو ریکارد» و عملکرد آن هرگز مشاهده نشده است. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این مرد ۷۰ ساله اصالتا فرانسوی‌تبار است. او اکنون راهب بودایی فرانسوی است و به نویسندگی و عکاسی نیز می‌پردازد. دانشمندان می‌گویند او شادترین مرد در جهان است. 

با زندگی شادترین مرد جهان آشنا شوید+تصاویر

روزنامه «ایندیپندنت» با انتشار گزارشی درباره او اشاره می‌کند که این مرد فرانسوی‌تبار در ۱۲ مطاله پزشکی و علمی درباره مراقبه و حس انسان‌دوستی و شفقت در دانشگاه ویسکانسین حضور داشته است. او که در صومعه‌ای در نپال زندگی می‌کند، در مصاحبه‌ای اخیرا گفته است که راهبان شادتر از سایر مردم هستند. او گفته که از دالایی لاما رهبر بوداییان تبت پرسش کرده و گفته است که اگر او ناراحت است می‌تواند دیگر مصاحبه‌ای انجام ندهد اما دالایی لاما به ریکارد گفته است که جهان نیازمند هدایت‌گری اوست. او گفته است: «در صورتی که آنان می‌خواهند که شادترین انسان جهان باشند در نتیجه شادترین انسان خواهند بود». 

ریچارد دیویدسون عصب‌شناس با نصب ۲۵۶ سنسور حساس بر روی مغز او، بررسی‌هایی را انجام داده است. دیویدسون کشف کرد که مغز ریکارد سطح قابل توجهی از امواج گاما را ساطع می‌کند که در ارتباط با آگاهی، توجه و حافظه هستند و این سطح از امواج در هیچ تحقیق علمی دیگری مشاهده و گزارش نشده است. در اسکن مغزی او نیز مشخص شده که فعالیت قشر جلویی چپ مغز او بیش از فعالیت بخش مشابه در سمت راست است و این موضوع به او اجازه می‌دهد تا ظرفیت‌های غیر‌طبیعی بیش‌تری برای‌ شادی و کاهش تبعات منفی روحیات و احساسات بد داشته باشد. 

ریکارد کتابی را درباره نوع‌دوستی و شادی منتشر کرده است. او گفته است که خیرخواهی و نوع‌دوستی کلید شادی در زندگی هستند. ریکارد می‌گوید با ۱۵ دقیقه فکر کردن در روز به مسائل شاد‌کننده و مثبت، می‌توان تمرین کرد که فرد شادی در زندگی بود. مطالعات دیویدسون نشان داده که ۲۰ دقیقه مدیتیشن ریکارد در روز در شادی او نقش مهمی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
احمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
4
خوشبحال انسان های همیشه شاد بنده کسانی رو دیدم ک اصلا وضع مالی جالبی دو ندارند اما ب شدت شاد هستند...من هم ب اندازه خودم ب این شادی نزدیک شدم فقط راهش مراقبه و باخدابودن ب معنای واقعی...وقتی خداوند بزرگ بخواد ک یک انسان شاد باشه دیگه حله...فکر کنید باخداباشید کارهای انسان دوستانه تاجایی ک میتونی انجام بدین مطمئنا زندگی ۳۶۰درجه تغییر خواهد کرد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین