کد خبر: ۴۰۲۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

بازداشت دزدی در تهران که از زندان مرخصی گرفت تا ۳۱۴ سرقت و زورگیری انجام دهد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: زندانی فراری پس از دستگیری در خانی آباد به 314 سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ رضا بستو با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای و سابقه دار که از زندان متواری شده بود، گفت: در راستای اجرای تدابیر سلسله مراتب فرماندهی، مبنی بر ارتقای امنیت اجتماعی با اجرای طرح محله محور برای پیشگیری از سرقت های خشن و زورگیری در محدوده محله خانی آباد نو، تیمی متشکل از ماموران تجسس و پیشگیری این کلانتری به صورت نامحسوس در نقاط جرم خیز محله مذکور فعال شدند.

به گزارش میزان، وی افزود:با توجه به انجام سرقت های متعدد و زورگیری در منطقه توسط یک موتورسوار، ماموران این یگان با استفاده از شگردهای پلیسی، فرد مورد نظر را که با پلاک مخدوش و چهره پوشانده شده به بهانه پرسیدن آدرس با تهدید سلاح سرد قصد زورگیری داشت را محاصره کردند.

سرهنگ بستو ادامه داد: متهم در بازجویی های انجام شده اعتراف کرد که در حال حاضر از زندان مرخصی گرفته و پس از اتمام مرخصی به زندان مراجعه نکرده است.

وی گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که آخرین سابقه وی سرقت لوازم خودرو بوده که در بازجویی های تکمیلی به 314 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان کرد: پس از شناسایی مالباختگان تعدادی از آنها با طرح شکایت به کلانتری مراجعه کردند ؛ به این ترتیب پرونده تشکیل شده در کلانتری به همراه متهم به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا تحقیقات تکمیلی در این خصوص انجام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
0
مهم اين است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین