کد خبر: ۴۰۲۹۸۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

منصوریان: مقابل سایپا برد می‌خواهیم/ فضای ورود حاشیه به تیم را ممنوع کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید تیمش برای بالا آمدن در جدول باید مقابل سایپا به برتری برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
منصوریان که با 20 دقیقه تاخیر در نشست خبری پیش از بازی با سایپا حاضر شده بود ابتدا از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

سرمربی استقلال در مورد بازی فردا گفت: ما میزبان تیم خوب تهرانی هستیم. سایپا روند رو به رشدش را همیشه حفظ کرده و تیم کم جمعیت بوده که با ثبات کادرفنیاش خوب کار کرده است. من برای آقای فرکی احترام ویژه‌ای قائلم. او انسان بسیار نجیب و مودبی است. به هر حال شرایط ما در جدول طوری است که نیاز داریم با هجمه جمعیت به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم. دوستان در تیم سایپا هم برای برد می‌آیند و ما می‌خواهیم با ارائه یک کار تاکتیکی پیروز بازی باشیم.

از منصوریان در مورد احتمال حضور خسرو حیدری با توجه به مصدومیتش سوال شد که منصوریان در پاسخ گفت: لازم است از کادر پزشکی که توانستند او را تحویل ما بدهند تشکر کنم و اگر به نتیجه برسیم که در فرم ایده آل است از او استفاده می‌کنیم. جدا از اینکه ایشان در کنار رحمتی از لحاظ فنی بازوی مثبتی برای ماست، سعی می‌کنیم در نهایت از ایشان استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که استقلال دو بازی آخرش را برده است اما بعد از یکی دو بازی باز هم لیگ تعطیل می‌شود، گفت: به نظر کادرفنی و کی‌روش احترام می‌گذاریم ولی امیدوارم که ان‌شاءالله اگر مسیر صعودمان حفظ شود حتما در اردوهای بعدی تیم ملی به تعداد ملی‌پوشان ما اضافه خواهد شد. همه شرایط را بررسی می‌کنیم و بهترین تصمیم را می‌گیریم.

او در ارتباط با مجید حسینی مدافع جوان تیم استقلال که در یک بازی فیکس بوده و یک بازی در تیم قرار نداشته،  گفت: در کنار ایشان مگویان و حاج محمدی از بهترین‌ها هستند. امروز با بهتاش فریبا حرف زدم و گفتم انتخاب 18 نفر برای ما سخت است. دنبال درست کردن ساختار استقلال هستم که اگر هر کسی آمد و رفت تاثیری نداشته باشد مثل شرایطی که در باشگاه نفت درست کردم. برنامه ما حفظ پادوانی بود. حسینی برای آینده استقلال و تیم ملی برنامه‌ریزی شده است. حضور او برای ما خیلی مهم است. اگر در بهمن ماه ان‌شاءالله بازی پلی‌آف را بگذرانیم بازیها چهار روز چهار روز خواهد شد.

منصوریان در مورد وضعیت بختیار رحمانی پس از حواشی بازی در مشهد گفت: ما مربیان و گروه فنی سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم. عملکرد تاکتیکی هم مهم است. ما فقط در هر بازی می‌توانیم از 11 بازیکن اصلی و سه بازیکن ذخیره استفاده کنیم. طبیعی است که ورود به این تعداد سخت است و حقی برای بازیکنانی که بازی نمی‌کنند هست اما اعتراض و سوال را نباید به داخل زمین انتقال بدهند. بختیار سالها با ماست و همه چیز او را می شناسم. او را من به استقلال آوردم. شاید چندین عامل مثل شماره پیراهن سنگین باشد و به خاطر این شاید تصمیم غلط گرفته باشد. در استقلال و پرسپولیس باید نگاه ویژه داشت. این یک مساله تیمی بود که حل شد که متاسفانه در این دو تیم این مسائل بزرگ است. همه شرایط را بررسی می‌کنیم. سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم. امروز با او صحبت شد. ما باید به خانواده بزرگ استقلال جواب بدهیم.  

به گزارش ایسنا، سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا با این شرایط که گفته شد این بازیکن جزو 18 نفر خواهد بود، پاسخ داد: فضای ورود حاشیه به تیم را ممنوع کردیم. شرایط رحمانی را درک می‌کنم. بهترین تصمیم را برای استقلال می‌گیرم و خودم را لحاظ نمی‌کنم. نمی‌خواهیم وارد حاشیه شویم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین