کد خبر: ۴۰۲۹۹۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
در سپاهان حاشیه‌های پنهان وجود دارد

ویسی: برخی افراد که منافع‌شان در خطر است عوام‌فریبی می‌کنند

سرمربی سپاهان ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند با سه امتیاز دیدار برابر سیاه جامگان، به وضعیتش در لیگ سر و سامان بدهد.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم سیاه‌جامگان اظهار کرد: با توجه به اینکه در دو بازی گذشته بازنده بوده‌ایم شرایط برای ما سخت و حساس شده است و بازیکنان ما در بازی فردا با روحیه و تفکرات جدید به میدان خواهند رفت تا بتوانیم 3 امتیاز بازی را به دست آوریم و این 3 امتیاز مرهمی برای زخم‌های ما در بازی‌های گذشته باشد.

وی در خصوص عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: تیم زمانی که گل بخورد مهم نیست که دروازه و خط دفاعی اشتباه کردند بلکه در زمان گل خوردن کل تیم اشتباه کرده‌اند همانند زمانی که گل بزنیم که کل تیم سپاهان گل زده‌اند اما باید گفت که در بازی فردا در خط دفاعی دست به تغییراتی زده‌ایم.

ویسی در مورد دو بازیکن خود حسین فاضلی و پترو انریکه بازیکنان تیمش که در تمرینات شرکت نمی‌کنند گفت: آن‌ها از نظر بدنی از تیم عقب‌تر هستند  و خود ما کمک‌شان می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر به آمادگی لازم برسند تا از قابلیت‌هایشان استفاده کنیم.

وی در مورد انقلابی که در تیم فوتبال سپاهان قبل از شروع فصل رخ داد، گفت: در هر جای دنیا انقلاب تبعات دارد و باید تاوان این انقلاب را پس داد. تیم‌های دیگر در دنیا نیز زمانی که یک تیم را جوان کردند اول می باختند و پس از مدت زمانی شروع به نتیجه گیری می‌کردند. هواداران سپاهان از این تیم انتظار قهرمانی دارند. ما هم این انتظار را داریم اما پیشکسوتان و کارشناسان می‌دانند که برخی‌ها در تیم هستند که جلوی منافع‌شان گرفته شده است و این اشخاص عوام‌فریبی می‌کنند. من طرفداران واقعی سپاهان را دوست دارم و به آن‌ها احترام می‌گذارم.

ویسی ادامه داد: تیمی که 95 درصد آن عوض می‌شود مدت زمان زیادی می‌برد تا نتیجه دلخواهش را بگیرد اما به زودی زود و آینده‌ای نزدیک تیم سپاهان به نتایج دلخواهش خواهد رسید.

وی به حاشیه‌های پنهان در تیم فوتبال سپاهان اشاره کرد و گفت: یک سری حواشی پنهان در این تیم وجود دارد که به شاکله سپاهان ضربه می‌زند. این افراد و حاشیه‌ها شناسایی شده‌اند و سپاهانی‌های قدیم و مردم می‌دانند که آن‌ها چه کسانی هستند و  امیدوارم هرچه سریع‌تر این حواشی تمام شود.

ویسی اظهار کرد: زمانی که بازیکنان تیم در یک بازی یک گل عقب می‌افتند به علت حاشیه‌های پنهانی که وجود دارد احساسات‌شان جریحه‌دار می‌شود. ما نباید زمانی که گل بخوریم یا گل بزنیم از نظر روانی به هم بریزیم و باید روند خوبی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، وی در مورد بازی خداحافظی برای محرم نویدکیا گفت: منتظر مانده‌ایم تا نقش جهان آماده شود و بتوانیم در ورزشگاه نقش جهان یک بازی در حد نام محرم انجام دهیم.

فرهاد کاظمی سرمربی تیم سیاه جامگان به علت تاخیر در پروازش به این نشست خبری نرسید و در نشست خبری شرکت نکرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین