کد خبر: ۴۰۴۴۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

کی‌روش:‌ منتظرم عابدینی اخراجم کند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: :‌ 5 ماه است که هیچ حقوقی نگرفته‌ایم؛ در فدراسیون منتظرم تا عابدینی مطالبات‌مان را بدهد.
آفتاب‌‌نیوز :
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حضور در فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: خیلی همه چیز شفاف است. در چند روز گذشته در صفحه خودم حرف‌هایی را مطرح کردم. وظیفه من این است که به خاطر تعهدات حرفه‌ایم همه اتفاقات درون و بیرون زمین را آنالیز کنم.

وی ادامه داد: صحبت‌های من این بود که ما فرصت داشتیم یک بازی دوستانه و تدارکاتی انجام دهیم که می‌توانست به ما کمک زیادی کند. می‌توانستیم هماهنگی‌های لازم را برای این بازی انجام دهیم که نشد و در آخر تنها فرصت ایران برای بازی دوستانه تا انتهای فصل را از دست دادیم آن هم در حالیکه این تنها فرصت ما بود و ما در این بُعد شکست خوردیم.

کی‌روش تصریح کرد: واقعیت مطلب این است که اردوی تدارکاتی برای ما صفر؛ بازی تدارکاتی صفر! این یک واقعیت است و نمی‌شود آن را پنهان کرد. وقتی شما یک فرصت بازی دوستانه را از دست می‌دهید یعنی فرصت بازی کردن را از بازیکنان جوانی مثل مهدی ترابی، سعید عزت‌اللهی، علی کریمی و.... گرفته‌اید آن هم در حالیکه این بازی می‌توانست یک فرصت و یک تجربه بین‌المللی برای بازیکنان جوان باشد که از دست رفت.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: اگر دقت کنید مطلبی که من گفتم این بود که ما شکست خوردیم و اشاره به شخص خاصی نداشتم. ما در راستای بازی تدارکاتی و دوستانه شکست خوردیم و من هم جزوی از این ما هستم. برای ما انجام بازی تدارکاتی مهم بود که در آن ما شکست خوردیم.

به گزارش فارس، کی‌روش تأکید کرد: طبق روال 5 سال گذشته توجیهات ارائه شده و همه تقصیرها به گردن این و آن و آب و هوا و یک گربه افتاده است. جالب است می‌گویند تقصیر هیچکس نیست ولی باید واقعیت را پذیرفت که ما شکست خوردیم و مثل همیشه هیچکس مقصر نیست و دوباره تقصیر همه است!

سرمربی تیم ملی فوتبال تأکید کرد: متأسفانه افرادی صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که نه تنها صلاحیتش را ندارند بلکه آقایان عابدینی و شیعی حرف‌هایی زدند که در حیطه وظایف‌شان نیست. آنها مدعی شدند ما حقوق‌هایمان را گرفتیم اما نه تنها من بلکه همه همکارانم نزدیک به 5 ماه است که مطالبات‌مان را دریافت نکردیم. من اینجا می‌نشینم تا عابدینی بیاید و مطالبات ما را بدهد.

به گزارش فارس، کی‌روش در ادامه با لحنی که به صورت شوخی بود، افزود: همه ما به اضافه کادر فنی‌مان اضافه وزن نداریم و لاغر هستیم و بدون دریافت حقوق طی این سال‌ها که به زمانش پرداخت نشده کار کردیم. ما در منزل نمی‌نشینیم تا جوجه کباب و نوشابه بزنیم چون خوردن اینگونه غذاها ما را چاق می‌کند! البته من از قدرت شوخی‌ام استفاده می‌کنم ولی این مسئله کاملا جدی است که حقوقی که آقایان مدعی شدند پرداخت شده به کجا رفته است.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در ادامه صحبت‌هایش افزود: من اینجا در فدراسیون نشسته ام و منتظر عابدینی می‌نشینم تا او بیاید و پول ما را پرداخت کند. او گفته بعد از بازی با سوریه مسائلی را مطرح می‌کند تا تکلیف ما را روشن کند. این حرف اصلا برای من جدید نیست چون از این تهدیدها قبلا هم توسط آقای اسدی شده‌ام و دوست دارم بدانم بعد از بازی با سوریه چه اتفاقی می‌افتد. زمان حل مسئله الان است نه روز دیگر. من هیچ وقت با این تهدیدها مدارا نمی‌کنم و منتظر هستم عابدینی مثل یک مرد به فدراسیون بیاید و درست رأس ساعت 18 و 20 دقیقه روز پنج‌شنبه این حرف را اعلام می‌کنم که از جایم تکان نمی‌خورم تا او بیاید و مسائل را حل کند. عابدینی سرپرست کمیته اقتصادی و مارکتینگ فدراسیون است و او باید به وظایفش پایبند باشد. لطفا به فدراسیون بیا،‌حقوق ما را بده و بعد از آن من حاضرم هر مشکلی را با تو حل کنم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر مصاحبه محمود شیعی که در آن عذرخواهی کرده و همچنین صحبت‌های امیر عابدینی که به نظر می‌رسد پایش را بیشتر از  گلیمش دراز کرده، افزود: این تهدیدها و همین مسائل باعث حضور من در فدراسیون فوتبال است چون قبلا هم این تهدیدها را از علیرضا اسدی شنیده بودم. من بعد از بازی با سوریه زمان ندارم و می‌خواهم امروز اینجا همه چیز را حل کنم.

کی‌روش در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه او از خودش هم انتقاد می‌کند و حتی عنوان کردن موضوع زرنگ خیابانی باعث شد تا خیلی‌ها ناراحت شوند، تصریح کرد: دقیقا همین‌طور است. من از شما می‌‌پرسم؛ اگر شما بخواهید متوجه شوید که تیم ملی چرا اردو ندارد یا اینکه چرا بازی دوستانه برگزار نمی‌کند توضیحات و برنامه‌های مختلفی خواهید شنید و در آخر هیچ‌کس مقصر نیست و این میان همیشه دود به چشم تیم ملی می‌رود و ضرر آن برای تیم ملی است. آن حرف زرنگ‌های خیابانی که من گفتم دقیقا کسانی هستند که استادان پیدا کردن توجیهات و بهانه‌ها هستند. شما یادتان نرود که با توجیه و بهانه نمی‌توانیم به جام جهانی برویم و باید پشتکار و برنامه‌ریزی مدون انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: چین و قطر مربیان‌شان را عوض کردند اما ما در ایران هنوز داریم کار را ادامه می‌دهیم. اینجا وقتی برانکو نتیجه می‌گیرد هیچ صحبتی نمی‌کند اما همین که تیمش نتیجه می گیرد حرف از تیم ملی می‌زند. ما باید گذشت داشته باشیم. من دست تک‌تک مربیان را می‌فشارم و از آنها تقدیر می‌کنم چرا که آنها برای تیم ملی زحمت می‌کشند و بدون کمک مربیان و باشگاه‌ها و دست‌اندرکاران تیم‌های دیگر موفقیت ما غیرممکن است. من از جانب تیم ملی فوتبال و به نمایندگی از هواداران تیم ملی می‌خواهم از آقایان قلعه نویی، برانکو، فرکی و هر مربی که در لیگ ایران کار می‌کنند تشکر کنم اما کاری که من نمی‌توانم بکنم این است که هر بار اردو داریم اگر اختلالی به وجود بیاید که افراد آن مشخص هستند برای ما قابل قبول نیست.

کی‌روش ادامه داد: این افراد مشخص هستند. آنها یکی دو روز مانده به بازی‌های تیم ملی صحبت‌هایی را منتشر می‌کنند و در اذهان وانمود می‌کنند که افراد روشن‌گونه و با دل روشنی هستند و مقصر این مسائل نیستند اما باید بگویم من از این دوگانگی‌ها خسته شدم. آخرین بازی ما مقابل کره جنوبی وقتی تمام شد پرسپولیس چند روز بعد حریفش را شکست داد و آن موقع این تیم هیچ مشکلی نداشت اما بعد از اینکه یک هفته با برانکو تمرین کردند و مساوی کردند مقصر تیم ملی شد اما مقصر امروز امیر عابدینی است. او مرا تهدید کرده که تصمیم به اخراج من را بعد از بازی با سوریه می‌گیرند اما من خواهش می‌کنم که امروز همه چیز مشخص شود. من اینجا منتظر عابدینی هستم تا او مرا اخراج کند.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: من به شما با کمال آرامش توضیح می‌دهم و و شما هم با آرامش به حرف‌های من گوش کنید. چند ماه پیش به دلایل شخصی و حرفه‌ای به ریاست جدید فدراسیون فوتبال توضیحاتی دادم و به او گفتم که بنا به دلایل حرفه‌ای چه دلیل‌هایی دارم که می‌خواهم از تیم ملی جدا شوم. من با تمام احترام همه ادله‌های خودم را توضیح دادم و جناب رئیس هم با کمال آرامش و محبت به من توضیح داد که همه مشکلات حل می‌شود. اگر این مشکلات حل نشده از من نپرسید چون من یک توافقی کردم و این فدراسیون است که باید کاری را انجام دهد. در این میان آن چیزی که اتفاق نمی‌افتد این است که کادر فنی ما با همه تعهدش شبانه‌روز بدون دریافت حقوق کار می‌کند. از طرف دیگر تاج هم تلاش زیاد می‌کند تا فدراسیون رشد کند و باعث پیشرفت آن شود. چرا که فدراسیون پیش از این در خاکستر نشسته بودو با مشکلات عدیده‌ای روبه‌روش شده بود. ما در کنار تاج تلاش می‌کنیم و تحت تأثیر قرار نمی‌گیریم تا بیشتر پیشرفت کنیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه صحبت‌های خود تأکید کرد: آنهایی که اطلاعی از خیلی از موضوع‌ها ندارند در مورد کی‌روش اظهار نظر می‌کنند. عابدینی گفته است من می‌دانم هم پول وجود دارد هم اردوها منظم است و هم بازی‌های تدارکاتی صورت می‌گیرد. جالب است او همه چیز را می‌داند و حتی مدعی شده که می‌داند من اخراج می‌شوم. من هم حالا منتظر هستم تا عابدینی بیاید تا هم در مورد اخراج من و هم در مورد اردوها و پول‌هایی که صحبت کرده توضیح بدهد.

به گزارش فارس، وی تأکید کرد: اسدی زمانی که در رأس تیم ملی بود کلی من را تهدید کرد و مدعی بود که من نه تأثیری در تیم‌های پایه داشتم و نه در تیم‌های بزرگسالان اثری دارم. او ادعا می‌کند تمام بازیکنان جوان و دستاورد موفقیت‌های تیم ملی مربوط به مربیان تاپ ایرانی است.اسدی هم همان زمان این حرف‌ها را می‌زد و مدعی بود من برای تیم ملی واجد شرایط نیستم اما همین جا اعلام می‌کنم چون بعد از بازی با سوریه وقتی برای عابدینی ندارم او باید بیاید و همه چیز را بررسی کند و توضیح بدهد. اتفاقا حرف‌های عابدینی من را یاد یک ترابیان دیگر انداخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
عطا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
احسن خوب جوابش را داده عابدینی دیگر همان ......
به تو چه
|
Canada
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
0
حال کردم حسابی عابدینی رو قهوه ای کرده، عابدینی انگار فوتبال ارثش
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین