کد خبر: ۴۰۴۸۵۸
تعداد نظرات: ۱۹۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

"ماجرای سعید طوسی، اتفاقی شگفت‌انگیز و غیر‌عادی است!"

مهدی فضائلی، فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به ماجرای سعید طوسی، قاری بین‌المللی کشورمان، در مطلبی که خبرگزاری فارس آن را منتشر کرده است، نوشته: بازتاب گسترده و البته غیر اخلاقی این ماجرا و نگرانی هایی که بدنبال داشت،نشان داد در جامعه ایران همچنان،اخلاق و ارزش‌های اخلاقی حاکم و غالب است و چنین رویدادی، خدای ناکرده در صورت صحت، اتفاقی شگفت‌انگیز، نادر و غیر‌عادی است!
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی فضائلی در یادداشت خود آورده است:‌ رسانه‌هایی که فضای مجازی خوانده می‌شوند، گاهی تاثیراتی بمراتب جدی‌تر و واقعی‌تر دارند از رسانه‌های غیر‌مجازی ولی گاهی این دو دست در دست هم میگذارند و با هم افزایی، امواج سهمگینی را براه می‌اندازند! ماجرای اخیر در باره قاری ممتاز و بین المللی قرآن کشورمان را می‌توان از مصادیق همین هم افزایی ارزیابی کرد. ماجرایی که براساس تعالیم دین مبین اسلام و بمنظور حفظ حریم های اخلاقی،کسی نباید حتی پس از اثبات از طرق شرعی و قانونی،در باره آن بی محابا سخن بگوید چه برسد در مرحله‌ای که هنوز در حال رسیدگی است!

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه نوشته است: بوضوح قابل فهم است که این حجم سرمایه‌گذاری برای این موضوع، آنهم از سوی مجموعه‌هایی اینچنین، با اهداف چندگانه‌ای صورت گرفته است که قرآن‌ستیزی، تضعیف پایه‌های ایمانی و جوسازی علیه دستگاه رهبری از اهم آنهاست و به اعتقاد بنده، این حرکت سازمان‌یافته از مصادیق بارز "تهاجم فرهنگی" است! از سوی دیگر، و از جمله نقاط سفید این ماجرا اینکه، بازتاب گسترده و البته غیر اخلاقی این ماجرا و نگرانی‌هایی که بدنبال داشت، نشان داد در جامعه ایران همچنان، اخلاق و ارزش‌های اخلاقی حاکم و غالب است و چنین رویدادی، خدای ناکرده در صورت صحت، اتفاقی شگفت‌انگیز، نادر و غیر‌عادی است!

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: نکته دیگری که در این ماجرا باید مورد توجه قرار گیرد و انتظار می‌رود بخصوص دستگاه قضا را بخود بیاورد، هزینه‌های اطاله دادرسی است! موضوعی که باید آنرا از معضلات سیستم قضایی کشور دانست و از مسئولان این قوه چاره‌اندیشی برای حل یا کاهش آنرا بطور جدی مطالبه کرد.اما عبرت این ماجرا، و آنهم، در کمین بودن شیطان برای تک تک آحاد جامعه در هر موقعیت و جایگاهی است! پس،همواره به خدا پناه می بریم و از او عاجزانه میخواهیم،یک لحظه مارا به حال خود واگذار نکند!


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۹۱
محمدرضا پیروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
7
181
نه عزیزم اتفاقا از اینا زیادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
بنظرم اعدام باید گردد.
ناشناس
| Canada |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
من خودم یکی از زخم خورده های این افراد به اصطلاح مومنم متاسفانه طرف بسیار پارتیش قوی بود امکان شکایت نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
آخی
رها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
مطلب جالب و منصفانه ای بود جنگ رسانه ای برای جو پیرامون موضوع از اصل موضوع داغ تراست موضوعی که هنوز از لحاظ خبری وحقوقی نه به بار است ونه به دار.
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
7
122
چه مطلب بى محتوا ومزخرفى
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
چنین بلای سرخودت می اومد ، تا می دیدم بازم مطلب از نظرت مزخرف بود یا نه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
7
152
سعید طوسی خودش جز شگفت انگیزان هست . مردک .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
14
62
بازتاب گسترده و البته غیر اخلاقی این ماجرا و نگرانی‌هایی که بدنبال داشت، نشان داد در جامعه ایران همچنان، اخلاق و ارزش‌های اخلاقی حاکم و غالب است
پاسخ ها
فريبا ك.
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
يا ايشان در خواب و غفلت هستن يا گمان ميكنن ملت ايران كور و كرن؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
12
146
همانند اب خوردن بر همگان روشن است که این بابا چه جنایاتی کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
دوست عزیز تو متن گفته این پرونده درحال رسیدگی ست.شما چطور سریع حکم صادر میکنی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
مگر اینکه خودت اونجا باشی تا مانند آب خوردن برات روشن باشه..اگه بودی بگو..
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
5 سال در حال رسیدگی است و دو بار پرونده مختومه شده است نه ؟
احمد
| Germany |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
تعداد زیادی از این پرونده ها در فرایند بررسی است واینقدر تعداد آنها روز بروز زیاد می شود که از خاطره ها فراموش می شود و درسیستم بررسی کننده یا به عمد یا بعلت طولانی شدند قبح موضوع می ریزد و مردم را سر گرم موضوع جدیدتری از این سیاق می کنند.
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
8
105
قاری هم نمی تونیم بشیم کجا امنیت داره
پاسخ ها
مهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
صدای آمریکا اولین رسانه ای بود که این خبر رو منتشر کرد وفقط هم هدفش این بود که به خیال خام خودش میتونه اینطوری اعتقادات ملت رو تضعیف کنه و بگه ای مردم بچه هاتون رو نفرستید قرآن یاد بگیرن.درصورتی که همه ما میدونیم یادگیری قرآن هیچ ربطی به این مسائل نداره.در واقع گناهکار بودن یک فرد هیچ ربطی به این نداره که ما قرآن رو یادنگیریم.
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
در پاسخ به مهر شما بچه ات را بفرست قران یاد بگیرد مشکلی نیست اگر امکان داره بفرست همین اقا سعید هم اموزش بدهد چرا نگرانی ایشان که بهش اطمینان دارید .
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
دوست عزیز اگه فرزند یا برادر و یا یکی از اقوام نزدیک شما از افراده شاکی بودن بازم اینقدر خونسرد بودی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
درجواب ناشناس و وحید
چنان قاطعانه حرف میزنید که انگار یقین دارید به گناه کار بودن این آدم واین خودش بزرگ ترین گناهه.درضمن گند اون همه مهد کودک که آموزش های رقص و دوست دختروپسربازی و آموزش فرهنگ غربی میدن خیله وقته درآمده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
آقای وحید عزیز
اگر به فرزند یا برادر و یا یکی از اقوام نزدیک شما هم به این راحتی تهمت می زدن و چند میلیون نفر هم بی دلیل و مدرک و فقط با برهان شبکه های اجتماعی اون رو یک کلاغ و چهل کلاغ می کردن، بازم انقدر خونسرد بودی؟؟
بنده خدا
| Sweden |
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
بازهم مغلطه...اولا که هر چیزی رو آموزش میدن سو استفاده جنسی از بچه ها نمیکنند و نکردند.ثانیا: در مهد کودک آموزش دوست دختر بازی داده نشه بعدا سعید طوسی ها تربیت میشن.دلیل این محکومیت و اینهمه مشکل حاج سعید فطری که نیست.اینقدر در کودکی از جنس مخالف فاصله گرفته که به این درد دچار شده.ثالثا:قضیه به هیچ وجه تهمت نیست. پرونده ای که 4 ساله در جریانه و صدها سند داره و تازه یک محکومیت 4 ساله هم براش صادر شده و بعد با قلدری دوبار مختومه اش کردند و الان هم اگر صدای آمریکا پخش نمیکرد سر اون بچه ها رو زیر آب کرده بودند اسمش تهمت نیست.اسمش احقاق حق و بیان واقعیت هاست.
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
منطقو ببین چون صدای امریکا گفته پس کلا بیخیال شیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
14
51
با سلام
چرا !!!(ماجرایی که براساس تعالیم دین مبین اسلام و بمنظور حفظ حریم های اخلاقی،کسی نباید حتی پس از اثبات از طرق شرعی و قانونی،در باره آن بی محابا سخن بگوید چه برسد در مرحله‌ای که هنوز در حال رسیدگی است) اين تفكر احمقانه ترين برداشت از دين مبين اسلام است هر انساني بغير از معصومين (س)در گزند وسوسه شيطان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
اتفاقا بروید برخورد امیرالمومنین را با مقامات فاسد ببینید. آبروی این افراد (دارای پست و مقام) باید برده شود تا آبروی نظام اسلامی حفظ شود.
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
براستی شما خودتون را به نادانی زدین یا واقعلا اگر چیزی نبود چرا باید پرونده پنج ساله باز باشه هان بگوچرا
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
1
97
عزیز من اگه رسانه ای نمی شد که کسی پیگیر کار قربانیان نبود این بدبخت ها پنج سال درگیر بودند ولی به هیچ نتیجه ای نرسیده بودند
علی داوودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
76
8
باسلام .ما ایرانی ها انقدر ساده انگاریم که هر مطلبی در فضای مجازی به چشممان میخورد سریعتر انرا به دیگران ارسال میکنیم ان هم بدون اینکه ان خبر صحت داشته باشد یا کذب محض باشد
پاسخ ها
من
| Germany |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
دوست عزیز این قدر پنهان کاری کردن که مردم به این مرحله رسیدن.
علی داوودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
61
8
باسلام .ما ایرانی ها انقدر ساده انگاریم که هر مطلبی در فضای مجازی به چشممان میخورد سریعتر انرا به دیگران ارسال میکنیم ان هم بدون اینکه ان خبر صحت داشته باشد یا کذب محض باشد اما انچیزی که مهم است این است۱_ اگر این بنده ی خدا خلافی نکرده باشد و ما هم دنیا را پر از جو سازی علیه سعید طوسی کنیم انوقت جواب خدا را چه میخواهیم بدهیم انهم ان خدایی که حق خودش را میبخشد اما اجازه بخشش حق الناس را ندارد ۲ حال اگر این سخن صدق باشد :اگر کسی گناهی از سر زده به فرمایش معصوم ع شاید شب توبه کرده باشد وخدا او را بخشیده باشد ما نباید فردا به چشم دیگری اورا بنگریم.
حق الناس حق الناس حق الناس را فراموش نکنید که از حق الله هم واجب تر و مهم تره .......والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
ایشان توبه کرده ........................... ساده هم نباشید
محمد
| Canada |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
حالا ما نفهمیدیم بالاخره این بچه ها حق الناس بودن یا حق السعید؟ خودت فهمیدی چی میگی؟
احمد
| Germany |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
با این استدلال ضعیف شما پس همه گنا هان بنحوی بخشیده می شوند ؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
توبه برای تکرار نکردن است اگر صحت داشته باشد با توبه ضایعه ای که برای چندین نفر تا عمر دارند ایجاد شده که از بین نمی رود.
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
فکر کنم شما معنی توبه رو نمیدونی عزیزم در بحث حق الناس توبه به این معنیه که اون حق الناس پرداخت بشه یا غرامت بده اگه توبه کرده بود که الان کسی نباید شاکی میشد این یعنی هنوز توبه ای در کار نیست و حقی ادا نشده لطفا با مضامین مهم دینی و فقهی مثل توبه بازی نکنید که هر کدام شرایط خودش را دارد
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
وست من اين کار با توبه درست نميشه .مثل اينکه کسي را بکشي و بعد بگويي توبه کرده است.اعدامش نکنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
5
54
این بابا حتی اگر مشخص بشود که تشویق به فسا د هم کرده چون قاری بوده باید اعدام شودچون کسی که قاری قران است مردم ازش بیشتر انتظار دارند
پاسخ ها
سید جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
دانشمند محترم این احکام رو از کجا در میاری؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
سید جواد جان از همون جا که تو و سعید طوسی های تو در میارن و بعد از 5 سال که گندش درمیاد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
3
35
اتفاقاً مجازات سخت متهم در صورت اثبات جرم و رسوا کردن او در جامعه، حافظ حریم قرآن، اجرای اسلام واقعی و امنیت کشور است و مردم را به نظام دلگرم تر می کند!
پاسخ ها
بنده خدا
| Sweden |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
مدتهاست مردم به نظام اعتماد ندارند و با این چیزها هم مساله ای درست نمیشود. خانه از پای بست ویران است.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
71
2
همش دروغه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
جناب طوسی سلام !
محمد
| Canada |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
شما چند سال اونجا درس میخوندین؟؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
علی تو هم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
1
66
البته که اگر دستگاه قضا به موقع اقدامات درستی انجام میداد کار به اینجاها نمیکشید،در حقیقت دستگاه قضا کمک کارش بود
داوداسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
59
1
سلام یه حدیث خوندم که اگر کسی یه گناهی رو بیان کندانگار اون گناه رو خودش انجام داده یعنی اشاعه فحشا پس مواظب باشیم .....حالا اگر واقعیت باشه اگر نه که فبحا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
5سال ادامه داشته است
بابک
| Canada |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
آقا شما برو سر کلاس. به این حرفا گوش نکن. میخوان شما رو از کلاس بندازن. آقای طوسی داره حاضر غایب میکنه!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
4
63
بابت دو تار مو اسید و اسیدپاشی میشه
بعد بابت قضیه ای که به این شکل دلایل برایش وجود دارد میگید کسی نباید حتی پس از اثبات از طرق شرعی و قانونی،در باره آن بی محابا سخن بگوید چه برسد در مرحله‌ای که هنوز در حال رسیدگی است .
یعنی خون بعضی رنگینتره.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
1
49
چیزی که در جامعه به وفور پیدا می شود فساد و فحشا است
فسادهای کلان اقتصادی ، تن فروشی دختران ، اعتیاد و سرقت و قتل
چه جنایتی دیگری ممکنه باشد نباشد؟
ممل
|
Germany
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
21
6
آفتاب اول بارم بود به سایتت سر زدم. و با خواندن این مطلب آخر بارم خواهد بود که به سایتت سر میزنم. آره راست میگی. به درک!
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
56
2
به وضوح روشن است که کذب محض است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
آنچه دروقایع مشابه دردناک است برخوردمسولین است که متاسفانه همه دوپهلوصحبت میکنندوهمه ازاینکه آبروی مسلمانی بریزدچقدرگناه داردواینکه دشمنان قران وغیره یکی به صراحت وحتی مشروط نگفته اگراینکارازهرکس سربزندبایستی بشدت محاکمه شودبرای اینکه فقط آبروی شخصی خودش رانبرده بلکه به دیانت صدمه زده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
14
هرکس در هر مقام ومنسبی میتواند دچار لغزش شود اما چنین فردی باید الگو باشد وقابل درک و قابل تصور نیست اینکار ازهمچون شخصی باید بررسی دقیق شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
45
هرچه بگندد نمکش‌‌‌ میزنند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وای به روزی که بگندد نمکی
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
31
چرا سازمان یافته چه سازمانی ودستگاهی بالاتر از شیطان یاهمان ابلیس خداوند همه را به راه راست هدایت کند البته من نمیدانم که بی گناه وگناهکار کیست ولی مگر داستان برسیسای عابد را نخوانده اید هفتاد سال عبادت حتما بخوانید وبجای این حرف ها زودتر مشکل را حل کنید تا از سال 90 به 100 نرسیده وبا ایمان مردم بازی نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
48
2
مردم ایران همیشه گول دسیسه های شیطان بزرگ را خورده اند و می خورند... کاش کمی بیدار بودیم.....
پاسخ ها
شا هرخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
منظور کدام شیطان بزرگ است مگر چند شیطان داریم کوچک کودک میان سال بزرگ کدام مگر ما یک ابلیس بیشتر داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
45
2
همیشه گول دسیسه های شیطان بزرگ را خورده اند و می خورند... کاش کمی بیدار بودیم.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
ما بیداریم شمایید که خود را به خواب زدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
16
در مرحله‌ای که هنوز در حال رسیدگی است"!!!!
سید حسن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
32
چرا تا یک نفر صاحب منصب خطاکار ادعا می کند که بقیه را هم درگیر می کند همه لرزه بر اندامشان می افتد؟ اگر مشکلی هست که هر کس که ایراد دارد باید برود، و اگر مشکلی نیست که توجهی به او نکنند و مراتب صحیح قضایی انجام پذیرد( طلا که پاک است چه حاجتش به خاک است؟).
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
33
5
یادمون نره که خیلیها خلاف کردن و مجازات هم شدن از طرفی اینو هم نبید فراموش کرد که ما قاریان و مداحان و معلمان بسیار خوبی داریم حالا اگه چند تا شون اشتباه و خلافی کردن نباید به همه اون قشر نسبت داد. مطلب دیگه اینکه ثواب و گناه دیگران برای شب اول قبر ما جواب نمیشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
17
5
یادمون نره که خیلیها خلاف کردن و مجازات هم شدن از طرفی اینو هم نبید فراموش کرد که ما قاریان و مداحان و معلمان بسیار خوبی داریم حالا اگه چند تا شون اشتباه و خلافی کردن نباید به همه اون قشر نسبت داد. مطلب دیگه اینکه ثواب و گناه دیگران برای شب اول قبر ما جواب نمیشه...
پاسخ ها
شاه رخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
برای چنین جایگاهی حتی 1به میلیارد هم زیاد است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
2
23
جناب مهدی فضائلی مثل اينكه يا نامه نمي خواني يا نام نمي داني اين حرف را نمي زدي كجاي دنيا پرونده خلاف عرف و نامشروع مختومه مي ماند در كشورهاي غير اسلامي هم اينطوري نيست
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
15
12
حضرت ابو لبشر ادم علیه السلام فریب شیطان را خورد امسال من و شما و دیگران از یک مورجه هم کمتریم برای ابرقدرتی مثل ابلیس و شباطین که بخواهد فریبمان دهد فقط مشگل اصلی اینجاست که جرا ما از محاکمه افراد سرشناس همواره ترس و واهمه داشته و داریم جرا وحشت داریم یک ادم سرشناس را که جرمش در دادگاه هم به اثبات رسیده در وسط میدان شهر اعدام نماییم تا در تاریخ برای همیشه ماندگار شود و البته زنگ خطری شود برای همه سرشناسان که بدانند قانون برای همه یکسان اجرا میشود به امید ان روز والسلام
پاسخ ها
شاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
چرا منفی داده اند باشما مثبتم
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
36
البته در این پرونده فراتر از اطاله دادرسی، صدور منع تعقیب با وجود شواهد و مدارک بسیار، باعث نارضایتی شکات شده است.
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
19
البته در این پرونده فراتر از اطاله دادرسی، صدور منع تعقیب با وجود شواهد و مدارک بسیار، باعث نارضایتی شکات شده است.
امجد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
5
مهدی تو دیگه چرا ....
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
2
47
این شریتمداری کیهان چرا سکوت کرده در مسائلی بسیار پایینتر از این جیغش بلند میشود
نمیدونم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
4
19
واقعا چرا بعضی هی میگن چرا این چرا اون سکوت کردند مگه اگه اینا سکوت نکنن مشکل حل میشه..!!!!البته بله اگه اینا میگفتن البته نه هم اونا بلکه همه ی رسانه های داخلی دیگه حداقل خارجی ها به دین ضربه نمیزدند.
مشکل اصلی عدم رسیدگی و یا طول دادن رسیدگی اونه به هر دلیلی هم که باشه به هرحال نتیجش شد این که دو طرف یعنی شبکه های خارجی و دستگاه قضا هردو به اسلام و قران و قاریان ضرر زدن اون شبکه های معاند با ماسوندنش(مخلوط درست و غلط) و این داخلی با ترشوندنش(قاطعیت نداشتن یا خدای ناکرده پارتی ویا ارائه نشدن مدرک کافی)..!!!به هر دلیلی و این وسط فقط دین و نظام ضرر کرد.و یه عده فرصت طلب توانستند همانند فاجعه منا و جده ان نسبت ها را از اشخاص به یک قشر یا یک عمل دینی نبست دهند.
واقعا برای کسانی که بخواهند این نسبت ها را به دین و اسلام نسبت دهند طلب شفاعت دارم که چنین افرادی بدون هیچ تاملی بلند گوی بعضی شیطان صفتان میکنند.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
26
2
ازادعاتااثبات جرم فرسنگ هافاصله س ... متاسفانه تااین حرف زده می شود یک عده مغرض میگن " تانباشد چیزکی مردم نگویندچیزها ..." اتفاقا" بااین وسایل ارتباطی امروز که حربه ای شده دست یک عده برای شایعه پراکنی والقائ دروغ وتهمت وبه هم زدن زندگی خانواده ها وهزاران دردبی درمان دیگر باید گفت " حتی اگرنباشید چیزکی مردم می گویند چیزها " باید منتظرشد تا اگرجرمی واقع شده اثبات شود .درضمن انسان جایزالخطاست واین به قاری وشیخ وپلیس ومعلم بودن فردنیست اما عده ای اینجوروانمودمی کنندکه اگرقاری قران خلاف کردباید نظام جمهوری اسلامی وبه تبع آن اسلام وقران مورد هجمه واقع شود باورندارید به صفحات اجتماعی سری بزنید تاباورتان شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
26
باید اشد مجازات برسد این جنایت است از جنایت بدتر است پشت دین قایم شده وبه دین خنجر می زند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
15
4
فقط پناه می بریم به خدا از شر وسوسه های شیطانی
انشالله که دروغ است
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
28
خواجه نصیر الدین هم طوسی بود اما این کجا و ان کجا.
خوشبختانه تلگرام نمیزاره هیچی پنهان بمونه
ژیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
29
بنظر بنده همه چیز مشخص شده ولی دارن اتلاف وقت میکنن تا یه جوری مسعله رو جمع بشه
پاسخ ها
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
مگر خوارج قاریان قران نبودند ایا کافر وخارج از دین بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
30
2
با سلام
همهی شما ها حرفتونو زدین ولی ایا شما دیدید که این اقا این کارو کرده؟پس الکی به این بنده خدا تهمت نزنید که فقط خدا به همه چیز اگاه است.یا علی
پاسخ ها
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
گناهش به گردن انان که در اثبات یابی گناهی این پرونده تعلل کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
اینجور کارا رو جلو چشم همه میکنن؟یا به دلایل انکار ناپذیر توجه میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
مگر باید هر چیزی را خود شخص ببیند تا باور کند.
شاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
مگر قاضی ها که حکم صادر می کنند خود در صحنه حضور دارند بر اساس شواهد ومدارک است
ناشناس
|
Singapore
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
16
3
پناه می بریم به خداوند از شر شیطان رانده شده. واقعا انسان توی این طور مسائل باید خیلی محتاط باشه و خدای ناکرده اسیر شیطان نشویم. همین که به درجه یقین نرسیدیم و اظهارنظر کنیم این خودش میتونه دام شیطان باشه. . همین الان هم از قوه قضاییه انتظار هست که هر چه سریع تر وضعیت پرونده رو مشخص کنه.
پاسخ ها
مسعود
| Sweden |
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
یارو خودش اعتراف کرده دوبار هم توبه نامه نوشته شما میگی به یقین برسه؟؟؟
سینا ساسانیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
19
نویسنده محترم جناب فضائلی این کار نشانه بسیار بدی از رواج فساد به قشر خاص جامعه هست و در تمام کشور های دنیاحتی در در آنهائی که هم جنس گرائی آزاد هست کسی نمی تواند به زور و بدون رضایت طرف مقابل به همچنین کار شنیعی دست بزند.آنقدر از خودمان در طول این سالها تعریف کرده ایم که شده این وضعیت الان هم شما می نویسید جامعه همچنان اخلاق مدار هست.سخت در اشتباهید.متاسفانه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
18
با قاطعیت برخورد بشه تا کسی احساس حاشیه امن برا تخلفاتش نکنه.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
23
اگرواقعیت داشته باسد، بایداعدام گردد.
سلما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
15
فقط باید اعدامش کنند .
سلما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
17
فقط باید اعدامش کنند . همین
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
14
بابت یک قطعه زمین 11 ساله که داریم میریم دادگاه تا حالا 5تا 6تا شعبه عوض شده و7تا 8 تا قاضی وبازپرس ولی هنوز هیچکس یک رای قطعی صادر نکرده
حسین
|
-
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
7
5
سلام به همه عزیزان به نظر حقیر بی اطلاع ترین فرد در قضاوت قاضیست چون هر دو طرف دعوا از اصل اتفاقات فی ما بین مطلعند و قاضی با توجه به شواهد و قراین و شهود قضاوت میکند پس خدا به داد ما برسد که نه شاهدیم نه مشهود و نه قاضی و به جای هر سه قضاوت میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
8
عباس عموری در انتشارات علمی و فرهنگی مثل سعید طوسی است به نوربخش در تامین اجتماعی شکایت بردند هیچکس جواب نداد
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
21
سلام.اگه واقعیت داشته باشه باید اعدام بشه.بچه های مردم، بیگناه ترین قشر، بیصداترین قشر، دست اینجور افراد بیفتند و راحت ازشون بگذرن؟ قانون اگر قانون است باید برای همه یکسان باشد..
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
27
کسانی که مدعی هستند دروغه خودتان اگر یقین دارید و باور دارند بچه هایتان را با افتخار بفرستید ایشان بهشون اموزش قران بدهد
اسماعيل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
9
متاسفانه عملكرد اين افراد ضر به سنگيني به اخلاق و باورهاي انسان ميزند كه هيچ وقت نمي تواند جبران شود اين ها معلمين اخلاق جامعه هستند بخا طر فساد بي در و پيكر اينها جامعه ما جامعه بد اخلاق بي ايمان .........چرا مروجين ما اصلا عملكرد خوبي ندارن قطعا ادم هاي خوب هم هستند ولي مطرح نيستن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
25
1
همیشه پشت چنین مسائلی افراد یا سازمان هایی بزرگ قرار گرفته اند مثل شبکه وی او ای و بی بی سی که خودشون همجنس بازی و رابطه زن شوهر دار رو گسترش دادند اینها نگران قرآن و اسلام نیستند اینها دقیقاً دنبال ضربه زدن به قرآن هستند فقط اینقدر راجع به این مسئله صحبت نکنید چون فردای قیامت باید جواب بدید


بگذاریم از طریق قانونی پیگیری شود
پاسخ ها
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
حیف که نمی توانم بنویسم اگر حضوری بود جوابت را می دادم
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
23
فکرشو کنید در حالی که اغلب مردم ایران در فقر و سختی زندگی میکنن این سیعد طوسی چقد با قرائت قران پول به جیب زده چه سوء استفاده از از اعتقاد مردم به قران و دین کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
26
1
دوستان عزیز شکی نیست که دشمن سواستفاده میکند و نباید اتو داد......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
آره کار دشمن طوسی- جمشید بسمه اله - زنجانی - خاوری - صندوق فرهنگیان - زمرد -
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
اشتبا هی گفتی دوستان ..شماره همراه سعید رو بگیر بهش بگو چرا اتو دست دشمن دادی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
28
1
سلام مگر میشود کسی لواط بکند وخودش راست راست در خیابان راه برود ونترسد که روزی حد اقل آبرویش برود ؟
من تا حالا کسانی را که شنیده ام تو ایران لواط کرده اند یا خودشان فرار کرده اند ویا شخص موطوئه را کشته اند .این شایعه باعقل جور در نمی آید...
پاسخ ها
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
نظر مثبتم منفی است
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
اخه پیاده نیست سواره هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
2
10
عدو شود سبب خیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
13
خجالت براي رسانه هاي داخلي مانده
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
15
طبق قانون شاکیا بايد شاهد بيارن!!!!!!!! ميشه بفرماييد توی اون لحظه شاهد کجا بود?!?!
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
10
قاری ممتاز باشه در هر حال لواط کرده مجازاتش هم مشخصه ..ابن مولجم هم قاری بود هم نمازخون.شمر و اکثر عاملان جنایت کربلا هم قران میخواندن هم نماز .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
14
دروغ یا راست!!!عجیب اینه که تا حالا نتونستن جمعش کنن
پاسخ ها
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
3 تا پ داشته باش مشکل حله پول پارتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
9
آقای فضائلی
بزرگترین خطا ارتباط دادن این اتهامات است با قران و اعتقادات مذهبی است بفرض خطای یک قاری شما چگونه آنرا با اعتقادات مردم و توطئه دشمن برای ضربه بدین پیوند میزنید ؟ شما مفسدیکه نماز و روزه اش ترک نمیشود و جای مهر برپیشانی دارد ندیده اید ؟ ما که فراوان دیده ایم .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
12
4
گناه کسی رو پای دین ننویسید.دین اسلام کاملترینه.قانون اساسی کشور هم بر طبق موازین اسلام نوشته شدی.ولی ا نمیتونن قانون رو ب درستی اجرا کنن.اگه در کار خودشون محکم باشن و بفکر منفعت خودشون نباشن دیگه اعتیاد و فحشا و بقیه چیزها جمع میشه
پاسخ ها
یوسف
| Sweden |
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
جامعترین؟!!!:))))کاملترین؟!!!!:)))))))))))شوخی نکن پدر جان..برو برس به زندگیت
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
موافقم ربطی به دین ندارد خال بن ولید هم سیف الله بود زمان پیامبر ولی مرتکب جنایت شد وبه دستور خلیفه زمان خود عمر مجازات شد
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
13
3
برادرها خواهرهای عزیز خیلی زود قضاوت نکنیم که بعدا ممکنه خیلی خیلی پشیمون بشیم
پاسخ ها
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
الان هم همه پشیمانیم از ...........
ناشناس
|
Mauritius
|
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
11
4
دوستان خواهشا قصاص قبل از جنایت نکنین.این ک هنوز مشخص نشده طرف گناهکاره یا بی گناه متاسفانه ضعف قوه ی قضایی رو میرسونه ولی ب نظرم ما هم حق قضاوت نداریم
اگر این خبر دروغ بوده و برای از بین بردن آبروی یک انسان بوده وای ب حال کسی ک این دروغه ساخته و کسایی ک پخشش کردن اگرم مشخص بشه ک درست بوده باید ب مجازات اعمالش برسه و اتفاقا آبروشم بره
ولی کلا یه چیزی واسه من خیلی عجیبه ک اگر واقعا 5 ساله شاکی و پرونده داره چرا برای قرائت قران توی مراسم خیلی مهم ازش استفاده میشده؟؟؟؟
چرا گناهکار یا عدم گناهکار بودنشو مشخص نمیکنن بعد اگر گناهکار نبود ب فعالیت های قرانیش ادامه بده؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
1
10
به نظر من برای ایشان اعدام کم است تا ابد زندان شود هر روز دور شهر این موجود خطرناک رازنجیر خر آویزان کنند وبگردانند دور شهر تا درس عبرتی برای دیگران بشود همان طوری که عدهای از زندانیان را که وضعیت ناجوری داشتند این طور عمل می کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
1
21
یکی به من بگه روزنامه کیهان تعطیله ؟اگه پای اصلاح طلبها در میانبود 3 سال تیتر درشت روزنامه بود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
13
2
باسلام همش کذب است کسی به این جایکاه رسیده باشد وخودش صاحب فرزند باشدبجز سیاست غرب وخدشه دارکردن اسلام چیزی دیگری نیست .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
1
10
درس معلم ار بود زمزمه ی محبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را
سعید طوسی خفن آبادی فارغ التحصیل فرودگاه عربستان

با اون مدارا کنید وگرنه چهار روز دیگه میره
1- اونور آب کشف حجاب میکنه 2- عکس مستهجنش را روی جلد مجله های اونجوری چاپ می کنن 3- به تلوزیونهای اونجوری می پیونده 4 - به همجنس بازها می پیونده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
اگه مردی خودت بیا باهش مدار کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
2
13
شمرم حافظ قرآن بود ..مفسد بودن فرد هیچ ربطی به قرآن نداره
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
1
5
خود بخدا چه خواستیم و چه شد.
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
17
1
خواهش میکنم بحث راتمام کنید یادمون نره انسان جایزالخطاست .
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
اخه بند خدا یکباردوبار نه چندبار این کثرالخطاس پنج ساله دنبال پروندشه اگر یه ادم نگون بخت بود تاحالا اعدام شده بود
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
انسان عادی نه مدعی
شهروند ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
8
0
زمانی که این خبر را شنیدم فقط به قرآن و عظمتش فکر کردم و این که بین شاکیان و متهم قرآن قرار دارد به زودی قرآن دروغگو را رسوا خواهد کرد قرآن با کسی شوخی ندارد.
رو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
11
1
تا زمانی که قضیه در محکمه به اثبات نرسیده برادران گناهان خودتان را زیاد کنید و در محکمه ی الهی اقای طوسی قاری قران عظیم شما راکه بدون ادله تهمت می زنید مورد بازخواست قرار خواهد داد.
پاسخ ها
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
5 سال اثبات کمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
14
4
نمیدونم چی باید گفت فقط امیدوارم خدا د به آقای سعید طوسی و خانواده صبر عطا کنه و خداحافظ ابروش باشه. من آقای طوسی رو توی دانشگاه اهواز دیدم دم. حدودا 8سال پیش. اصلا خیلی بعید میدونم قضیه اینقدر جدی باشه. ایشون خیلی محترم هستن. با تمام این احوال حتی اگر خدا بی ناکرده جزم ایشون ثابت بشه نباید اینو به حساب قرآن گذاشت. باید همه به خدا پناه ببریم
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
بله باید به خدا پناه ببریم از ترس امثال طوسیها از بمب اتم خطرناکترن
ناشناس
| Sweden |
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
آقای طوسی رو تو دانشگاه دیدی و محترم هم بود چه ربطی داره به اعمال منافی عفتش؟؟ مگر این اعمال رو جلوی شما انجام میدن؟؟؟محترمین بسیاری وجود دارند که همگی مجرمند.طوری حرف میزنید انگار با دسته کوران طرفید..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
واعظان کین جلوه بر محراب و منبر میکنند چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند عزیزم گول ظاهر افراد رو خوردین به این روز افتادیم
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
فقط خانوادش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
7
5
به نظرم بی توجهی برخی این ماجرا را رسانه ای کرد و بهانه دست دشمنان دین داد.
خود بنده در جریان حوادث مشابهی بودم که معلم های قرآن به کودکان تجاوز کرده بودند و بلافاصله اعدام شدند و با وجود جمعیت انبوه تماشاچیان در سطح شهر کار حتی به رسانه های خودمون هم کشیده نشد.
پاسخ ها
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
10
اگر در کشور اسلامی چنین کاری صورت گیرد آیا ما ساکت می نشینیم یا در کشورهای دیگربلاد کفر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
2
5
مگر کسی انهم از خانواده مذهبی می اید و ابروی خود را ببرد انهم چهار نفر از جهار خانواده.
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
7
...بیشتره ما تظاهر به #خوب بودن می‌کنیم...در باطن از صدتا #شیطان بدتریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
11
0
این یک نفشه است مهره ها را باید زیر زره بین برد از جایی آب می خورد برای بی آبرو کردن جامعه ی قرآنی وگرنه جامعه ی قرآنی کجا و این خزعبلات کجا
پاسخ ها
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
چرا مسله را قرانی می کنید چه ربطی داره اگر حقیقت داشته باشد از کجا معلوم حساب شده از طرف سعید نبوده برای تضعیف دین
الماسي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
17
مگر اقای احمدی نژاد در سازمان ملل با کمال پر رویی ووقاهت نگفت در کشور ما همجنس بازی وجود ندارد حالا بیاد جواب بدهد پس همجنس بازی ... هست انهم از نوع قاری ،، البته اگر تحقیق کار شناسانه بشود معلوم می شود که این قاری عزیز در دوران بچگی بارها وبار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته وعقده درونی شده وحالا در وقت مناسب حق خودش را گرفته ،،
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
به به چه قضاوتی پس حقش رو گرفته اونوقت از چه کسی بچه های بی گناه مردم ایجوری که سارقها وادمکشها همه مدعی می شوند
الماسي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
10
مگر اقای احمدی نژاد در سازمان ملل با کمال پر رویی ووقاهت نگفت در کشور ما همجنس بازی وجود ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
8
مگه زن نداشتی دیگه چه خبرت بود آقا سعید ، خوب می رفتی صیغه می کردی حلال هم بود ، واقعا درسته که در روایت داریم که هنگام گناه عقل انسان زایل میشه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
چیز دیگه دلش میخواسته میفهمی اون چیزم با صیغه و کلاه شرعی حلال نمیشه وگرنه .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
زنش چی میگه باهاش مصاحبه کنید
محسن
|
Netherlands
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
10
0
دوستان اگر تهمت بزنید میدونید که گناهش چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
2
7
شيطان در غالب هرگونه فردي ظهور ميكند و اين به انسانيت و اسلام ربطي ندارد اين به نوعي در قالب دزد با چراغ ميگنجد در تمام قبايل و ... افرادي با سوء استفاده از نام آنها مرتكب اين اعمال مي‌شود مانند ماجراي اخير يك كشيش. ولي شياطين براي ضربه زدن به دين و اعتقادات مردم از اين حربه‌ها استفاده ميكنند. سران آمريكا چقدر از اين پرونده ‌ها دارند جقدر كشتار انجام داده‌اند و با پررويي گفته اند عذرخواهي نيز نخواهند كرد. و ....(بوش در ماجراي حمله به هواپيماي مسافري ايران)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
10
به نظر بنده این مرد مفسد فلارض وکثف باید اعدام گردد چون ایشان همیشه با کلام خدا ارتباط بود کجای این آیات گفته که شما باید این کار را بکنید خدا لعنت کند این افراد را ای خدای بزرگ خودت این ادمها را تودید مردم درس عبرتی بده تا مردم ببینند که خداوقران انسانهای ناشایست را عبر میگیرد خدایا ای قرآن محمد ص خودت جاره ای باندیش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
10
0
باتوجه به تعصبي كه نسبت به قران ومسايل ديني داريم باديدن وشنيدن اين خبردر صفحات مجازي به قدري عصباني شدم كه واقعا نسبت به بي تفاوتي از طرف متعجب شدم وبه تلگرام دوسه نفراز اقوام فرستادم وازناراحتي ميگفتم بايداعدام شود ولي بعدازچندروزوبا شنيدن مطالبي درموردحق الناس نسبت به افكاروكاري كه كردم پشيمان شدمخلاصه خواستم اگر اقاي طوسي اين پيام روميبينن بنده رابه جهت قضاوت عجولانه عاجزانه التماس ميكنم كه حلال كنن چون از هيچ راهي امكان تماس وحلاليت طلبيدن نداشتم ازاين طريق اعلام كردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
1
4
چی حرف راسته ؟چی حرفه دروغه ؟واقعیت چیه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
13
کردان یادتان رفته
با فوق دیپلم به عنوان دکترای .....استخدام شده در صدا و سیما که لاریجانی تاییدش کرده
بعدم معجزه هزاره سوم می خواست وزیر کشورش کنه که کرد و بعد هم محصولی آمد
اینها تمام کشور را قبضه کردند و دوباره معجزه شد رییس جمهور
از همین برنامه ها در دولت کریمه احمدی نژاد زیاد بوده
و خیلی بیشتر از اینها را با دادن خانه و زندگی و بورسیه به ناحق پنهان کردند و شاکیان هم زندانی شدند تا دیگر معجزه هزاره سوم را به دردسر نیندازند
حالا چرا ؟ حالا که معجزه هزاره سوم دروغی بیش نبود درست است که پهلوی دست نفر اول کشور بنشیند و گل بگوید و گل بشنود
بیچاره بچه ها نه در حج امنیت دارند به خاطر سعودی ها
و نه در کشور خودمان
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
1
8
گر قرار شود که مست گیرند هر که را که هست گیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
فکر نکنم همه مست باشند. اگر شما هستی خود دانی
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
6
به نظر من سعید طوسی یا هر قاری قرآن می تواند خطا کند ....پس باید به هیچ کس نباید اعتماد کرد ویاید همه زیر داوری و دید مردم و قانون باشیم
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
11
حالا با این دفاعی که از این سعید طوسی بچه باز میشه کی جرات میکنه محکومش کنه
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
2
لطف خدا با تو عنایت ها کند چون که از حد بگذرد رسوا کند.
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
1
3
دست خدا بالای همه دست هاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
2
اون دوستایی که افتخار شاگردی جناب طوسی رو نداشتن صلوات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
4
بجای قضاوت در مورد گلشیفته فعلا سعید طوسی را بچسبید
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
2
یعنی اینایی که میگن دسیسه استکیار وتهمته و.. دیگه شورشو دراوردند .تو این مملکت به دزد واختلاسگر وقاتل ومتجاورز اگه حکومتی باشن هیچی نمیشه گفت فورا میشه دسیسه و شاکی میشه آلت دست دشمن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
0
4
خدا به دادمون برسه ديگه پسر بچه هامونو نه مى تونيم مكه ببريم نه مى تونيم بفرستيمشون كلاس قران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
3
0
ای کاش فقط یک درصد احتمال میدادیم که این حرف دروغ باشه تا بیخود آبروی کسی رو نبریم. به فرض هم کاری کرده باشه خب مگه قاری معصوم هست؟ متاسفانه عادت داریم سر هر چیز جنجال رسانه ای به پا کنیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
0
2
کسی که دستورات قران رو خونده و مو به مو حفظ کرده ولی بعد بازم این کارو میکنه ، خب قران رو قبول نداره دیگه ....
خدایا ، اینا دارن با اسم تو هرکثافت که بخوهند میکنن .
چرا جلوشون رو نمیگیری ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
0
1
میگن رسانهای مجازی و اونور ابی اینو گفتن دروغه حالا راستشو حاضرن تو صدا سیما بگن با حضور همون قربانیا تا معلوم بشه خدا هر کی را بخاد روسیاه بکنه میکنه
شاه رخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
0
4
سلا م به بینندگان وشنودگان عزیز ازاین پس بچه ها با بادیگارد در کلاس قران درس ومدرسه ومهد کودک ها حضور یابند لطفا به تصویب برسد وهر کس بادیگارد نداشت راهش ندهند
ساده لوح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
0
5
به نظرتون چرا توی افتتاحیه مجلس شورای اسلامی ایشون رو دعوت کردن قرآن بخونن؟
و توی این چندساله توی مهمترین مراسم های ملی ومذهبی بازم ایشون؟
آیا نمیدونستند پرونده دارن واگه ثابت بشه چی میشه؟
آیا نمیتونستن تو این چندساله از معروفیتش کم کنن؟
راستی پولایی که هرمدت از جیب مردم دزدیده میشه رو بااین خبر یادمون نمیره هزارها میلیارد...
ویه سوال چرا هروقت رسانه های خارجی یه گندکاری رو کشف میکنن به فکر اصلاحش میوفتیم؟
سعید طوسی هم یه آدم...خودمون رو نگاه کنیم تا حالا گناهی بزرگتر از گناه سعید انجام ندادیم یاانجام دادیم ولی کسی نفهمیده به نظرم مشکل فقط سعیدطوسی نیست بدجوری سرمون کلاه رفته بدجوری دارن حقمون رو میخورن بدجوری خودمون رو به نفهمی زدیم لابد هم تقصیر آمریکا وشبکه های ماهواره ای هست پس چی تقصیر خودمونه؟
علی حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
0
0
این آقا کمبود داشته .هنوز به سن عقلی نرسیده.
Unknown
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
0
0
به امید خدا مردم ایران وکشورمون رستگار میشن بی شک بااین اوضاع افتضاح (همه جانبه)!هه
محمد اردبیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
0
زود قضاوت نکنیم کار دستگاه محترم قضایی قضاوت و روشن نمودن حق و ناحق است آبروی همه مردم عزیز کشورمان آبروی خودمان است ما باید از تهمت دوری کرده و به قانون و وحدت کشورمان احترام بگذاریم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
2
0
اقایون که راحت نقد میکنید حکم صادرمیکنید.اعدام میکنید.ابرو میبرید.اگر فردا صبح که ازخواب پاشدید واین حرفها درمورد یکی از اعظای خانواده شما زده شود انهم بااین هجمه چکار میکنیدبهتر است در مورد این قضیه بیشتر صحبت نشود وگر نه دنیا دار مکافات است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
5 سال کافی نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
0
چرا روزنامه هایی مثل یالثارات که مسئولیت حفظ اسلام رو به دوش گرفته و توی هرجشنی سرک میکشه و افشاگری میکنه! پنج سال از ماجرا بیخبره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
1
چه فاجعه ای ! به قول احسان حاج خان
خدیجه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
0
بابا شماها چتونه ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
0
تمام مطالب چرت و پرت بود ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
0
آقایانی که مرتب به رسانه های بیگانه می پرند لطفا پیگیر اصل قضیه شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
1
اون کسانی که از طوسی حمایت می کنن اگر واقعا راست میگن بچه هاشون را بفرستن کلاس سعید طوسی یا اجازه بدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
1
ما زود قضاوت نکردیم 5ساله که از شکایت این بچه ها می گذره .ارده بر ماستمالی کردن بود وهست. به جای رسیدگی به پرونده هی میگن سوء استفاده ضد انقلاب. ضد انقلاب سعید طوسی و حامیان او هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
0
آقای مطهری از طولانی شدن پرونده در قوه قضائیه شدیدا انتقاد کرده اما ایشون عقلش نرسیده که مسئله طولانی کردن پرونده نبوده ماستمالی کردن آن بوده است.
محمد ترک
|
United States of America
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
0
0
سعیداقا رسم برادری این بود
سیدذاکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
0
0
سعیداقا منکه باورنمیکنم ولی همه باورکردند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
آیا واقعا ؟
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
1
............
خدا بزنه تو کمرشون ان شاءاله
مهدی عباسپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
0
سلام دوستان از نظرات بر میاد که هیچ قاری ای اینجا نظری نداده من به نمایندگی از قرا باید بگم که ما به خاطر این فاجعه از مردم عزیز معذرت میخواهیم و مردم باید بدونن هدف هر قاری خداشناسی جز اشاعه و ترویج و استحکام بخشیدن به معارف و آیات الهی نیست ما اگر توانستیم به سمت قرآن حرکت کنیم از برکت بودن در چنین جامعه اسلامی با این مردمان محترم بوده است لذا برای گذشتن از این مشکل سخت هم به همیاری و همکاری شما جامعه عزیز نیازمندیم قاری گناهکار هم باید به سزای عملش برسد تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش و از آن زمان تا حالا این قرآن با صلابت و عظمت به راه خود ادامه داده است و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به قرآن عزیز فرجامی ندارد چرا که این مردم دانا و روشنفکر هستند و این تلاش ها کوبیدن میخ بر آهن است
مهدی عباسپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
0
سلام دوستان از نظرات بر میاد که هیچ قاری ای اینجا نظری نداده من به نمایندگی از قرا باید بگم که ما به خاطر این فاجعه از مردم عزیز معذرت میخواهیم و مردم باید بدونن هدف هر قاری خداشناسی جز اشاعه و ترویج و استحکام بخشیدن به معارف و آیات الهی نیست ما اگر توانستیم به سمت قرآن حرکت کنیم از برکت بودن در چنین جامعه اسلامی با این مردمان محترم بوده است لذا برای گذشتن از این مشکل سخت هم به همیاری و همکاری شما جامعه عزیز نیازمندیم قاری گناهکار هم باید به سزای عملش برسد تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش و از آن زمان تا حالا این قرآن با صلابت و عظمت به راه خود ادامه داده است و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به قرآن عزیز فرجامی ندارد چرا که این مردم دانا و روشنفکر هستند و این تلاش ها کوبیدن میخ بر آهن است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین