کد خبر: ۴۰۵۰۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

پیگیری جدی پخش آگهی‌های فیلم‌ها از شبکه جم

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی می‌گوید:دستگاهای اطلاعاتی و قضایی مسئله پخش آگهی فیلم‌ها از شبکه جم را پیگیری می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی با اشاره به پیگیری مسئله پخش آگهی‌های فیلمهای سینمایی و اینکه تهیه کنندگان سینما اعلام کردند سفارش آگهی نداده‌اند گفت: البته شیطنت شبکه جم را نمی‌شود در نظر نگرفت اما نهادهای نظارتی و دستگاه قضایی و اطلاعاتی با کارهای که می‌کنند دقیقا همه موارد را روشن می‌کنند و امیدواریم که حقی از فیلمی و کسی ضایع نشود.

 وی که در شبکه چهارم سیما گفتگو می‌کرد با اشاره به مبارزه با قاچاق کالا گفت: برای مبارزه با قاچاق کالا به ارتباط بیشتر و دقیق‌تر و همکاری بیشتر مسئولان قوه قضاییه و سازمان سینمایی و ناجا را طلب می‌کند.

ایل بیگی ادامه داد: متاسفانه اولین نسخه قانونی فیلم که وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود متاسفانه کپی می‌شود و بصورت قاچاق عرضه می‌شود و سرمایه مردم از بین می‌رود البته با همکاری نیروی انتظامی و قوه قضاییه مبارزه خوبی شده است و ستاد صیانت هم مسئله را پیگیری می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
0
من نميتونم صداقت كلام اقايون را بپزيرم . اين همه تبليغات داروي عجيب غريب براي لاغري و چاقي بلند شدن قد رشد مو و.... تبليغ ميشه با شماره پيامك داخل ايران هيچكس نيست جلوشون رو بگيره حالا يكي داره محصول فرهنگي اين مملكت رو كه از نهادهاي ذيربط مجوز داره تبليغ ميكنه فرياد وا مصيبتا سر ميدن . يعني جون مردم از اگاهيشون كم اهميت تره ؟ يعني اگر كه پول مردم با در نظر گرفتن عارضه هاش خرج اين داروها بشه نگران نيستيد ولي نگران پر شدن سينماهاي اين مملكت هستيد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
0
هورا همه مشکلات مملکت حل شد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین