کد خبر: ۴۰۵۰۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

جدیدترین خبر از فیلمی با بازی پژمان بازغی +عکس

شورای پروانه نمایش در جلسه ۱۴ مهرماه که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برگزار شد، مجوز نمایش فیلم «فصل نرگس» به تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت و نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی در ژانر اجتماعی را صادر کردند.
آفتاب‌‌نیوز : فیلم سینمایی«فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی «نگار آذربایجانی» و تهیه‌کنندگی«سحر صباغ سرشت» پروانه نمایش گرفت.

به گزارش تهیه کننده «فصل نرگس»، شورای پروانه نمایش در جلسه ۱۴ مهرماه که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برگزار شد، مجوز نمایش  فیلم «فصل نرگس» به تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت و نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی در ژانر اجتماعی  را صادر کردند.
 
پژمان بازغی

صباغ سرشت تهیه کننده «فصل نرگس» در خصوص تولید فیلم می‌گوید:«فصل نرگس» آذرماه سال ١٣٩٤ پیش تولید رسمی خود را آغاز کرد و پس ازمدت یک ماه پیش تولید در دی ماه ١٣٩٤ در لوکیشنی واقع در منطقه سعادت اباد کلید خورد،تدوین فیلم به طور همزمان اغاز شد و پس از یک هفته از پایان فیلمبرداری در اسفند ماه سال ١٣٩٤ به طور هم زمان  سایر مراحل پس از تولید را سپری کرد و در نهایت در خرداد ماه سال ١٣٩٥ با سپری شدن کلیه مراحل پس از تولید اماده نمایش شد.

سرمایه‌گذار و مجری طرح  «فصل نرگس» ، حمیدرضا عارف است و فیلم در ژانر اجتماعی تولید شده است.

«فصل نرگس» با نگاهی انسان دوستانه ،قصه‌ای امید بخش را به شیوه‌ای متفاوت روایت می‌کند. فیلم اثری پر بازیگر است ولوکیشن‌های متعددی دارد که از جنوبی ترین نقطه تهران تا شمالی ترین منطقه پایتخت را به تصویر کشیده است.

بازیگران اصلی بدون ترتیب :ریما رامین فر ، یکتا ناصر ، امیر اقایی و پژمان بازغی .

بازیگران : شایسته ایرانی ، محمدرضا هدایتی ، صالح میرزااقایی ، شیرین اسماعیلی و..... ، با حضور ؛ گوهر خیراندیش ، با معرفی ؛ شبنم گودرزی

«فصل نرگس» دومین اثر نگارآذربایجانی پس از «آیینه‌های روبرو» است که به تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت با سرمایه گذاری حمیدرضا عارف در ژانر اجتماعی ساخته شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین