کد خبر: ۴۰۵۱۰۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
عارف در جمع خبرنگاران:

نظر شورای مرکزی فراکسیون امید نسبت به هر سه وزیر پیشنهادی مثبت است

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نظر شورای مرکزی این فراکسیون نسبت به سه وزیر پیشنهادی مثبت است اظهار امیدواری کرد که هر سه وزیر پیشنهادی دولت از مجلس رای اعتماد اخذ کنند.
آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا عارف در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره نظر فراکسیون امید نسبت به وزیران پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش افزود: نظر شورای مرکزی این فراکسیون نسبت به هر سه وزیر پیشنهادی مثبت است و در جلسه فردا - دوشنبه- مجمع عمومی فراکسیون امید نظر رسمی اعلام می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فراکسیون امید با بقیه فراکسیون ها دراین باره تعامل خواهد داشت، یادآور شد: هر فراکسیون نظری دارد، کمیسیون های تخصصی در حال کار کردن روی این موضوع هستند، مجامع استانی در حال برگزاری جلساتی هستند که به زودی نظرات خود را اعلام می کنند.

به گزارش ایرنا، نامه معرفی وزرای پیشنهادی رdیس جمهوری برای تصدی مسئولیت وزارتخانه های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه علنی هفته گذشته مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

جلسه رای اعتماد سید رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، فخرالدین احمدی آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سه شنبه -11 آبان ماه - در مجلس برگزار می شود.
این خبر در حال تکمیل است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین