کد خبر: ۴۰۵۴۵۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵

صعود سخت سایپا با 5 کارت زرد

تیم سایپا در دیداری دشوار توانست با حداقل نتیجه از سد تیم بادران گذر کند و به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار دو تیم سایپا و بادران در مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی با نتیجه 2 بر 1 به سود سایپا به پایان رسید  و تیم سایپا موفق شد با پیروزی در این دیدار بهمرحله یک هشتم این مسابقات صعود کند. 

گل اول دیدار را غلامرضا رضایی روی شلوغی و به هم ریختگی مدافعین تیم بادران و چند رفت و برگشت با یک شوت روی پای محکم به زاویه مخالف گلر باردان از داخل محوطه جریمه و در دقیقه 20 به ثمر رساند. 

در ادامه شاگردان اکبر میثاقیان موفق شدند گل تساوی را روی حملات خود و در دقیقه 30 توسط سعید واسعی روی یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه به ثمر برسانند. اما در ادامه حامد شیری روی اشتباه دروازه بان بادران از روی نقطه پنالتی گل دوم بازی را زد تا نارنجی‌پوشان با حفظ این گل در دقایق باقیمانده به دور بعد صعود کنند.

شاگردان میثاقیان در این مسابقه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند در دقایق پایانی بارها روی دروازه حریف لیگ برتری خود خطرساز شوند که بی‌دقتی و عملکرد دروازه‌بان نارنجی‌پوشان مانع از رسیدن این تیم به خواسته‌اش شد تا شاگردان حسین فرکی که در لیگ برتر وضعیت مناسبی ندارند با این پیروزی به وضعیت خود سر و سامان بدهند و امیدوارانه تمرینات خود را در فاصله تعزیلات لیگ پیگیری کنند.
 
در حاشیه:
* سبحانی مدیرعامل سابق سایپا از تماشاچیان این مسابقه بود.

* نمایش بادران بخصوص در نیمه دوم حاضران در ورزشگاه را متعجب کرد. آنها عقیده داشتند تیم اکبر میثاقیان شایسته این شکست نبوده است.

* میثاقیان با لباسی یکدست مشکی از روی سکوها به بازی نگاه می‌کرد و هدایت تیم را آرتا منهاجی دستیار او برعهده داشت.

* دوربین تلویزیونی بارها روی حامد فلاح زاده دروازه بان سایپا که بین دو نیمه تعویض شد زوم شد.
* مسعود حسن‌زاده ستاره سابق ذوب آهن در این بازی به عنوان بازیکن جانشین در دقیقه 92 به میدان آمد.

* امین منوچهری بازیکن سابق سایپا در 20 دقیقه پایانی به میدان آمد و در یک موقعیت خوب مغلوب دروازه‌بان برزیلی سایپا شد.

به گزارش ورزش‌سه، شوت محمود تیغ‌نورد کاپیتان بادران که در دقایق پایانی از روی دروازه سایپا به اوت رفت، یکی از مهمترین صحنه‌های این بازی بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین