کد خبر: ۴۰۵۹۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

عضو جامعه روحانیت: تفاوت مجلس نهم و دهم روز گذشته مشخص شد/ مجلس بهترین کار را انجام داد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مهمترین تفاوت مجلس نهم و دهم را در همین رای اعتماد به وزرا شاهد بودیم و می توان گفت که تعامل مجلس دهم نسبت به مجلس نهم خیلی زیاد است.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی در گفت و گو با جماران درباره فضای روز گذشته مجلس به رای اعتماد سه وزیر پیشنهادی گفت: به نظر من، فضای مجلس، فضای هم خوب و هم بد بود. بد از این نظر که آقای رییس جمهور نباید از پشت تریبون مجلس به صراحت اعلام می کردند، یک عده انقلابی نادان، که این در شان رییس جمهور نبود و از آن طرف هم پاسخ به رییس جمهور نیز در شان نه مجلس بود و نه رییس جمهور.

وی ادامه داد: به نظر من، تنها نقض جلسه دیروز همین مورد بود ولی دیروز تعامل بین دولت و مجلس علنا مشاهده می شد که این موضوع برای دولت و مجلس و مملکت موضوع بسیار مهمی است و نباید به راحتی از این تعامل گذشت.

ابراهیمی با اشاره به فرق مجلس نهم و دهم درباره رای اعتماد گفت: مهمترین تفاوت مجلس نهم و دهم را در همین رای اعتماد به وزرا شاهد بودیم و  می توان گفت که تعامل مجلس دهم با دولت روحانی نسبت به مجلس نهم خیلی زیاد است.

وی اظهار کرد: با توجه به چنین شرایطی که در حال حاضر مملکت دارد و دشمنان خارجی ما منتظر هستند تفرقه بین نظام و مردم بیاندازد، روز گذشته بهترین کار را مجلس با دولت انجام داد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین