کد خبر: ۴۰۵۹۹۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

روحانی: خانواده شهدا و ایثارگران همواره نزد ملت ایران عزیز هستند

رئیس جمهوری در دیدار با پدر، مادر و دیگر اعضای خانواده شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس ابراهیم و حسین لآلی گفت: خانواده شهدا همواره برای همه مردم ایران عزیز و بزرگوارند.
آفتاب‌‌نیوز :
 حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار که شامگاه چهارشنبه در منزل خانواده این شهیدان انجام شد با بیان این مطلب روحانی: خانواده شهدا و ایثارگران همواره نزد ملت ایران عزیز هستندافزود: خانواده شهدا با اهدای فرزندان و عزیزان خود کار بزرگی را در راه اسلام و دفاع از کشور و نظام به انجام رساندند.

رئیس جمهوری دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای مسئولان دانست و اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان بوده و در مسیر خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنیم.
محمد اسماعیل لآلی پدر شهیدان ابراهیم و حسین لآلی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش پرداخت.

شهید ابراهیم لآلی در سال ٦١ در عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) و شهید حسین لآلی در همان سال و به فاصله ٦ ماه پس از شهادت برادر خود، در منطقه عین الخوش شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رئیس جمهوری در امور ایثارگران و رئیس بنیاد شهید نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به خانواده معظم این شهیدان تقدیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین