کد خبر: ۴۰۶۳۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

فیفا قطری‌ها را هم نقره‌داغ کرد/ محرومیت 4 بازیکن

فدراسیون بین المللی فوتبال بعد از جنجال در دیدار ایران و قطر در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، 4 بازیکن قطری را هم با محرومیت مواجه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی فوتبال ایران در بازی نخست خود در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از قطر پذیرایی کرد. این دیدار در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد. بعد از آنکه رضا قوچان نژاد دروازه قطری‌ها را باز کرد خوشحالی جواد نکونام دستیار کارلوس کی روش باعث خشم بازیکنان و نیمکت قطر شد و بازی برای دقایقی متوقف شد.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا به جنجال و اتفاقات دیدار ایران برابر قطر واکنش نشان داد و محرومیت های را برای چند بازیکن در نظر گرفت.

فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرده که 3 بازیکن این تیم به نام‌های مشعل عبدالله، احمد یاسر و خالد مفتاح 2 جلسه از همراهی این تیم و عبدالکریم حسن 3 جلسه از همراهی تیم ملی قطر محروم خواهند بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه الرای، این محرومیت از سوی فیفا باعث شد تا فوساتی سرمربی تیم ملی فوتبال قطر فهرست جدیدی را برای دیدار حساس برابر چین اعلام کند.

تیم ملی فوتبال قطر در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه ناامید کننده ظاهر شده و در چهار بازی خود تنها سه امتیاز کسب کرده است.

پیش از این، فیفا احسان حاج صفی (یک جلسه)، سردار آزمون (2 جلسه) و جواد نکونام (3 جلسه) را نیز درپی این اتفاقات این دیدار از همراهی تیم ملی ایران محروم کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین