کد خبر: ۴۰۶۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

سوپر‌اسپورت‌های گران‌قیمت بازیکن منچسترسیتی+تصاویر

به نظر می‌رسد بنتلی رحیم استرلینگ گران‌قیمت‌ترین خودرویش در هفته‌های اخیر باشد. پیش از این او سوار بر مرسدس بنز ۲۰ هزار پوندی و رنج روور ۶۰ هزار پوندی دیده شده بود. همچنین خودروی ائودی او ۵۵ هزار پوند و خودروی هوشمند‌اش ۱۰ هزار پوند قیمت دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس ورزشی- روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» با انتشار گزارشی اشاره می‌کند که به نظر می‌رسد «رحیم استرلینگ» عشق و علاقه وافری به خودروهای سوپر‌اسپورت گران‌قیمت دارد چرا که هر روز یک عکس از او در یک خودرویی متفاوت منتشر می‌شود.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ اکنون نوبت به یک خودروی بنتلی ۵۰۰ هزار پوندی است. پیش از این عکاسان تصویر او را در حال رانندگی در سه مدل خودروی ائودی مختلف شکار کرده بودند. او هم‌چنین در داخل خودروی اسپورت رنج روور، مرسدس بنز و یک خودروی هوشمند نیز دیده شده است. 

به نظر می‌رسد بنتلی او گران‌قیمت‌ترین خودرویش در هفته‌های اخیر باشد. پیش از این او سوار بر مرسدس بنز ۲۰ هزار پوندی و رنج روور ۶۰ هزار پوندی دیده شده بود. همچنین خودروی ائودی او ۵۵ هزار پوند و خودروی هوشمند‌اش ۱۰ هزار پوند قیمت دارند. 

استرلینگ در فوریهٔ ۲۰۱۰ از کی پی ار به باشگاه لیورپول پیوست. او تأثیر خود را در مینی دربی زیر ۱۸ سال مقابل اورتون گذاشت و موفق به گلزنی شد. استرلینگ تا ۲۰۱۵ در ۱۲۹ بازی برای لیورپول ۲۳ گل به ثمر رساند و در همین سال با قراردادی ۴۹ میلیون پوندی به تیم منچسترسیتی پیوست.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین