کد خبر: ۴۰۶۸۴۶
تعداد نظرات: ۸۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

سعید طوسی: والله همه سرتاسر دروغ است

«سعید طوسی»، قاری جنجالی، باز هم روی خط خبر آمد؛ اگرچه او به‌جای سخن‌گفتن با رسانه‌ها ترجیح می‌دهد با حامیانش وارد گفت‌وگو شود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روزنامه شرق، پیش از این برخی فایل‌های صوتی منتسب به او هم در فضای مجازی منتشر شده بود. سخنانی که به نقل از طوسی در کانال تلگرامی حامیانش منتشر شده، البته در تناقض با سخنان انتسابی به او در فایل‌های منتشرشده است.

طوسی در آن فایل‌های صوتی گفته بود که مدتی گرفتار این مسائل بوده، اما با مراجعه به مشاور و با کمک خداوند از این مشکل رها شده و اکنون توبه کرده است.

به گزارش نامه‌نیوز، او در پاسخ به یک کانال تلگرامی از حامیانش که پرسیده‌اند ماجرای مصاحبه شما با صدای آمریکا چه بود؟ گفته است: «عهد کرده‌ام تا تکلیف پرونده بهتان آنها روشن نشده صبر کنم، فقط به دوستان و قرآنیان می‌گویم والله همه سرتاسر دروغ و جعل است و ان‌شاءالله به‌همین‌زودی طراحان این توطئه شنیع رسوا می‌شوند. روز سه‌شنبه دیدم از یک شماره ناشناس به همراه من زنگ زدند. وقتی برداشتم، نشناختم. فامیلش را که گفت، تازه فهمیدم کیست. به عقلم نرسید همان‌جا قطع کنم. باید همین کار را می‌کردم. بابا خدا می‌داند در عمرم نه ماهواره داشتیم نه با اینترنت خیلی آشنایی دارم. من چه می‌دانستم اینها چه شیطنتی دارند. من تابه‌حال با رسانه‌های خودمان مثل صداوسیما و روزنامه‌ها زیاد مصاحبه کرده‌ام، اینها زنگ می‌زنند اجازه مصاحبه می‌گیرند، اگر اجازه دادیم پخش می‌کنند و اگر اجازه ندهیم پخش نمی‌کنند. من هم به این آقا گفتم باید مشورت کنم و فعلا مصاحبه نمی‌کنم. تازه به خیال خودم برای اینکه حساب کار دستش بیاید، گفتم تلفنم کنترل می‌شود تا زودتر قطع کند! بعد هم که به دوستان گفتم، گفتند اصلا مصاحبه با آنها قانونی نیست. آن‌وقت موبایلم را خاموش کردم».

طوسی می‌گوید: «یکی از دوستانم گفت اگر می‌خواهی بدانی آنها چقدر خبیث و رذل هستند، صبر کن ببین همین‌قدر هم که حرف زدی پخش می‌کنند و با آن مانور می‌دهند. خب من نه پدرم سیاست‌مدار بوده نه مادرم! وقتی دیدم با آب‌وتاب نوشتند: مصاحبه سعید طوسی با صدای فلان، فهمیدم به کمترین اصول اخلاقی معتقد نیستند. عجیب اینکه حالا دوست و دشمن می‌گوید چرا با آنها مصاحبه کردی؟! من که راضی نیستم، مخصوصا از کسانی که این حرف‌ها را نشر می‌دهند».

او همچنین در پاسخ به این سؤال که «دوست دارید در پاسخ به این مکر و حیله آنها حرفی بزنید؟»، گفته است: «و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین». طوسی پیش از این در نامه‌ای، به رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور هجمه کرده و آنها را ضدانقلاب و برانداز خوانده بود، در گفت‌وگوی دودقیقه‌ای خود با صدای آمریکا ضمن آرزوی سلامتی برای مجری این تلویزیون گفته بود: «ای‌کاش یک‌طرفه به قاضی نمی‌رفتید، اکنون حیثیت من رفته است».

واکنش جامعه روحانیت

ماجرای «سعید طوسی» این روزها این‌قدر گسترده شده که نه‌تنها روزنامه‌های اصولگرا را وادار به واکنش کرده، بلکه حتی سر از دستور کار جلسه جامعه روحانیت مبارز هم درآورده است. هفته گذشته حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم در نشستی خبری با خبرنگاران گفت که در جلسه اخیر این تشکل سیاسی، گزارشی از پرونده سعید طوسی ارائه شده است.

مصباحی‌مقدم در پاسخ به پرسشی درباره ارائه گزارشی از پرونده سعید طوسی در جلسه اخیر جامعه روحانیت افزود: «درباره سعید طوسی فقط گزارش را شنیدیم و با توجه به اینکه اخبار رسمی در این زمینه اعلام نشده است، نمی‌خواهیم اظهارنظری کنیم». طرح بحث در جلسه جامعه روحانیت مبارز نشان از اهمیت و درعین‌حال حساسیت موضوع دارد». دو هفته قبل، سخنگوی قوه قضائیه در صدوسومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره پرونده طوسی گفته بود: «فردی شکایت کرد و روال قانونی بررسی شد، هنوز مرحله رسیدگی نهایی نشده است. به‌لحاظ پیگیری یکی از شکات در مسئله خلاف عفت عمومی قرار منع تعقیب در دادسرا صادر و تأیید شد. ادعای دیگری شد درباره تشویق به فساد که قرار منع تعقیب صادر شد که دادگاه با قرائن و شرایط، رسیدگی را ادامه داد و قرار منع تعقیب را نقض کرد». او در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر اینکه درباره آقای طوسی موضوعاتی در فضای مجازی مطرح شد که یکی از این موضوعات ارائه مدارکی ازجمله سند قرار مجرمیت و بعد سند قرار منع تعقیب او بود، آیا قرار مجرمیت درباره او ساختگی است، گفت: «بنده گفتم که درخصوص مسئله خلاف عفت، قرار منع تعقیب صادر شد که تأیید شده است. درخصوص موضوع تشویق به فساد، دادگاه قرار منع تعقیب را تأیید نکرد و قرار جلب به دادرسی داد و پس از آن قرار مجرمیت را صادر کردند؛ برهمین‌اساس این پرونده در مرحله رسیدگی است».

روزنامه جمهوری اسلامی، ویژه‌برنامه ٢٠:٣٠ تلویزیون و رسانه‌های فارس و جوان در هفته‌های گذشته به نحوی به ماجرای «سعید طوسی» پرداختند. یکی از مهم‌ترین واکنش‌ها را در سرمقاله هفته گذشته حجت‌الاسلام مسیح مهاجری، در روزنامه جمهوری اسلامی شاهد بودیم.

مدیرمسئول این روزنامه نوشته بود: «... این‌جانب به یاد دارم در دوران دفاع مقدس سلسله‌ گزارش‌هایی را تحت عنوان «نگذارید جوجه‌ها کرکس شوند» در روزنامه جمهوری اسلامی به چاپ می‌رساندیم که حکایت از بازگشت خان‌های فراری و پس‌گرفتن زمین‌های کشاورزی از کشاورزانی داشت که به برکت انقلاب اسلامی و کوتاه‌شدن دست قلدران و زورگویان، در حال کشت و زرع آن زمین‌ها بودند و احساس آزادی و اعتمادبه‌نفس می‌کردند... . این افراد به ما فشار وارد می‌کردند که چاپ این مقالات و گزارش‌ها را قطع کنیم تا رزمندگان با خاطری آسوده مشغول جنگ باشند و نگران پشت جبهه نباشند و تأکید می‌کردند که این کار به مصلحت نظام نیست. ما با این منطق که وقتی مطبوعات از حقوق مردم دفاع کنند، رزمندگان هم با دلگرمی در جبهه‌ها می‌مانند؛ زیرا اطمینان پیدا می‌کنند که در پشت جبهه، کسانی هستند که نمی‌گذارند حقوقشان ضایع شود و ضدانقلاب برگردد، به چاپ گزارش‌ها ادامه می‌دادیم... . در هفته‌های اخیر موضوع یک اتهام اخلاقی درباره یکی از قاریان قرآن، در فضای مجازی و سپس در محافل مختلف و حتی در مطبوعات، به‌شدت افکار عمومی را درگیر کرده است. در ظاهر تعیین‌تکلیف‌نشدن این موضوع در گذشته و حال، به ‌این ‌دلیل بوده که عده‌ای معتقد هستند مطرح‌شدن چنین موضوعی، موجب تضعیف جامعه قرآنی است و تضعیف جامعه قرآنی نیز موجب تضعیف نظام جمهوری اسلامی شده که بر قرآن مبتنی است.

بطلان این ادعا با توجه به آنچه از سیره امام خمینی نقل کردیم کاملا روشن است. علاوه‌براین، آنچه این روزها در جامعه مشاهده می‌شود و به گوش می‌رسد نیز بر بطلان این ادعا تأکید می‌کند. این پنهان‌کاری حتی به ضرر خود متهم نیز هست؛ زیرا تازمانی‌که تکلیف این پرونده روشن نشود، او هم بلاتکلیف است و همچنان آماج شایعات و تهمت‌ها خواهد بود. ولی اگر حکم روشن و مستندی درباره این پرونده صادر شود، علاوه بر اینکه تکلیف متهم روشن خواهد شد، بساط شایعه و شیطنت‌هایی که به وسیله بدخواهان در جریان است نیز جمع می‌شود».

عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه جوان، نیز در یادداشتی نوشته بود: «ماجرای سعید طوسی که هنوز حدود و ثغور آن معلوم نیست، به‌گونه‌ای پیش می‌رود که گویی نظام جمهوری اسلامی ابتدا وی را قاری قرآن و سپس مأمور فساد در جامعه کرده است. فصل‌الخطاب قوه قضائیه نیز مانند بسیاری از مقولات دیگر برای معاندان، مغرضان و منافقان بی‌معناست. هیچ‌کس با طوسی کاری ندارد و نمی‌گوید هر قاری قرآن الزاما مهذب نیست؛ همان‌گونه که هر آخوندی الزاما مروج دین نیست و به‌همین‌دلیل امام فرمودند تاریخ اسلام پر است از خیانت علمای اسلام به اسلام؛ چراکه در هر قشری، ناپاک وجود دارد. این در حالی است که تاریخ بشر و اسلام از این پدیده‌ها بارها به خود دیده است...‌. طوسی دارای صدای خوش و خدادادی برای خواندن قرآن است که نظام چک سفیدامضا برای عصمت او نداده است و اگر انحراف او ثابت شود، باید مجازات شود. درباره او از تبرئه تا اعدام را باید پذیرا باشیم... . اگر طوسی و امثالهم تبرئه شوند، خواهند گفت «دست خودشان است سرش را به هم آوردند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۸۷
مهدی
|
-
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
9
151
یعنی 5 نفر میان آبروی خودشون رو ببرن از تو شکایت کنن؟؟بگن فلانی مردم رو چی فرض کردی مرتیکه ....؟
علی
|
Pakistan
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
7
71
ابرو ی ...... بردی .. ..... بتو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
9
105
مردک فاسد ..... یعنی چه ؟ مگه خودت قبلا توبه نامه امضا نکردی و به غلط کردن افتاده بودی ؟ حالا چی شد؟ ........................؟؟؟؟
الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
3
59
بسیار متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
86
5
ولله بايد ديگه بيش از اين به اين موضوع پرداخته نشود كه خودش جرمي است بزرگ. كار ايشان غلط و ادامه دادن موضوع اشاعه فرهنگ فساد و فحشاست. بنده فكر مي كنم ايشان يك بيمار روحي است و بيشتر نياز به درمان دارد.
پاسخ ها
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
پس تکلیف کسانی که بهشون ظلم شده چی میشه اونها پشمن به نظر شما ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
70
تنها راه حل اين بحران بررسي علني اين پرونده در دادگستري است.
مجید
|
Canada
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
2
76
اصول اخلاقی ؟؟؟ تو معتقدی ؟؟؟ مرد حسابی او بچه هارو امانت دست تو میدادن ، معلم اخلاق!!!
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
2
67
پررويى ووقاحت را در حد لاليگا دارد اين منحرف
محمدرضا جعفری
|
Netherlands
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
84
10
سلام در خصوص ماجرای اقای طوسی صحت یا عدم صحت موضوع را نمیدانم وبه قضاوت هم نمینشینم ولی انچه مسلم است معاندین ودشمنان جامعه قرانی بعنوان مستمسکی قوی برای تشعیف جامعه قرانی از ان بهره میبرند واز طریق اشاعه فحشا که گناه بزرگی است جو روانی جامعه را متشنج ونسبت به حضور فرزندان مسلمین در کلاسهای انس با قران جلوکیری کنند متوجه باشیم ناخواسته با اشاعه این فحشا که صحتش هم معلوم نیست خود را مدیون جامعه اسلامی نکنیم
پاسخ ها
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
شما دوست داری بچت و بفرست تو این کلاسها بنده خدا چی باید معلوم بشه یعنی 5 نفر ادم و خونوادهاشون مجنونن که بیان این رفها رو در باره خودشون بگن
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
چطور بلد بودید برای جریان جعلی سینه بزنید و گریه تمساحی کنید؟
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
چی میگی چه ربطی به قران داره اگر امثال شما ربطش نده مگر طوسی نویسنده قران است او طوطی بوده حیوانی که فقط تکرار می کند وهیچ بلد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
کاملا موافقم
اما باید بدانیم که ما انسان های عادی ،معصوم نیستیم، پس اگر یک درصد ماجرا درست باشد، با حمایت از وی با آبروی کل قاریان دین دار وصادق بازی نکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
1
50
قسم جلاله خوردن و دروغ گفتن مگه گناه كبيره نيست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
از گناه کبیره ای که انجام داده ، کبیره تر نیست!!!
Abas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
17
از این فیلم هم درست کردن
مسلمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
2
37
بهترین فرصت برا این اقا زمانی بود که صدای امریکا باش تماس گرفت که بطور محکم همه چیز رو تکذیب کنه ولی اینکار رو نکرد و به تپق زدن افتاد بعدش هم موبایلش رو خاموش کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
4
31
انشاالله در هر دو دنیا بیش از این رسوا شوی که تو خود قرآن را هم به سخره گرفتی و حالا با وقاحت و با وجود این همه مدرک حاشا هم میکنی.بالاخره یک روز خدا تقاص این بچه های مظلوم که از زندگی ساقطشان کردی را از تو خواهد گرفت.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
1
19
قضیه طوطیه را تعریف کن
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
4
38
الله بزنه تو فرق سر کچلت و از روی زمین محوت کنه تا دیگه قسم دروغ نخوری.این دیگه چقدر پررو تشریف داره که راست راست داره راه میره و حاشا هم میکنه.ما فکر میکردیم از خجالت بمیره.انگار نه انگار. خانواده ش باید طردش کنند.
پاسخ ها
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
اگر از خانمش سوال کنند میداند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
20
کاری به راست و دروغ ماجرا ندارم،اما شما که بقول خودت بارها با صدا و سیما و ...مصاحبه کردی،چطور تشخیص ندادی نباید با اون شماره ناشناس مصاحبه میکردی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
1
29
تو که مرض قوم لوطی داشتی , از قران درمان نفهمیدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
1
4
ای دادوبیداد اقای طوسی خیال میکرده باشیوه تزریق راه رسیدن بخدارازودتر یاد میگرفته هالاهم معلوم نیس راس باشه خداکند درو غ باشد
حمید از تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
12
2
صفحات دنیای مجازی پر است از توهین و افتراء بنایستی بدون تحقیق به کسی افتراء زد آبروی مومن خیلی پیش خداوند محترمه ..... والله اعلم
محمد حسین رشیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
16
4
این افرادی که اینقدر با اطمینان درباره مجرم بودن آقای طوسی صحبت میکنند و مطلبی مینویسند، اگر روزی ببینند که مراجع ذیصلاح قانونی ایشان رو تبرئه کردند و اتهامشون باطل و کذب اعلام شد برای آخرتشون چه جوابی آماده کرده اند... واقعا اگر آقای طوسی بی گناه باشه و همه چی ساخته دست رسانه های استکباری باشه ایشان با دیدن این کامنت ها چه حالی بهشون دست میده؟...
عزیزان ...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
2
26
من اگر یکبار چنین کاری میکردم قران را تودلم هم نمیتوانستم بخوانم چه رسد درمحافل
پاسخ ها
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
ایا طوطی تکرار می کند می فهمد طوسی یاهمان طوطی هم همین طور اگر ازبچگی میرفت رقاصی یاد می گرفت مثل خواندن قران که یاد گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
2
13
باید سنگسارش کنن
ساحل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
1
10
خاک برسرت منحرف تو بیماری کثافت حالاهی برو قرآن بخون ببینم با این قسماو قرآن خوندنو میتونی خدارو هم گول بزنی؟
تف ب اون صورت زشتت
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
4
مدتی چه گرفتاری داشته .......؟
خسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
1
10
توبه نامه امضا کرده حالا زر زر میکنه
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
7
2
بابا بسه دیگه گناه دیگران رو به گردن نگیرین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
10
3
تا چیزی ثابت نشو نمی توان قضاوت کرد . امیدوام دروغ باشد انشاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
چند سال پرونده متوقف بوده یعنی چی؟
مومن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
5
اعوذ و بالله من الشیطان الرجیم . یا امام زمان العجل العجل العجل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
6
بنده در مورد صحت و سقم قضیه چیزی نمی دانم و نمی توانم قضاوت کنم بنده هم آنچه را که دیگران شنیده اند ،شنیده ام ولی بازتاب آن بسیار در جامعه بد بود بنده خودم از فردی شنیدم که می خواستم بچه ام را به کلاس قران ببرم ترسیدم وقتی ماجرای آقای طوسی را شنیدم یعنی این حرکت آقا اگر صحت داشته باشدمحافل قرانی ما را زیر سوال برده است پس بجاست که قوه قضائیه با اقتدار و سرعت به این مسئله رسیدگی نموده و تکلیف این قضیه را روشن نماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
3
دم خروس گر بيرون زد ديگر قسم حضرت ابوالفضل فايده ندارد....برو ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
9
2
فقط میتونم بگم ساده نباشید و بزارین تا قضیه معلوم بشه. ما ایرانی ها همیشه با سادگیمون به دشمن خدمت کردیم.
شیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
1
7
الله به کمرت بزنه مرتیکه بی ناموس. مردک بی ایمون. مریض...روانی.....تو این چن سال که پشت دین و مذهب قایم شدی سر چنتا طفل معصوم از این بلاها آوردی؟....خاک تو سرت......ایشالا آبرو برات نمونه.....به زمین گرم بخوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
1
4
تنها راهش سنگسار این جانیه چون با ابروی نظام واسلام بازی کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
7
باید رسیدگی به این پرونده علنی و رسمی انجام شود. این حق روشن همه مردم ایران است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
5
این قضیه باید هر روز یادآوری شود وزنده بماند تا رسیدگی شود.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
3
3
فقط باید منتظر رای دادگاه باشیم.جامعه عزیزوشریف قرانی هم با اهتمام به فعالیتهاشون ادامه بدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
4
خودتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
3
تا به حال شنیدی که کسی جرمی داشته باشد بگه من مجرمم مگر آن را تحت آزار روحی وروانی قرار دهند ایشان که از هفت دولت آزاد قسم الله را هم می خورد برای خودش ودیگران که می فهمند می گه دروغ مصلحت آمیز به است راست فتنه انگیز است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
6
اونایی که ازش دفاع میکنن چند جلسه به حضور استاد بروندتا ارشاد گردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
6
عجبا یکی بدون شاهد یه جرمی مرتکب میشه فوری حکمش درمیاد.حالا چجوری میشه با چهارتا شاهد وتوبه نامه خود این مرتیکه اونوقت پرونده چندسال همینجوری مسکوت مونده باز دم رسانه ها گرم که باعث شدن این ماجرا رو بیاد وابروی این ادم بی ابرو بره.باید اعدامش کنن این ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
3
لاف از سخن چو در توان زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
7
طوسی در آن فایل‌های صوتی گفته بود که مدتی گرفتار این مسائل بوده?????!!!
اگر خود گفته گرفتاربوده چرا قسم جلاله می خورد که به خداهمه شان دروغ است
دم خروس را قبول کنیم یا قسم عباس را
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
2
لاف از سخن چو در توان زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
5
من موندم اینایی که میان تو این پیج و از این حیوان کثیف دفاع میکنن چکارن نکنه شما هم اینطوری بچهای مردم گول میزنید
یارو خودش گفته کردم گناهش قبول داره بعد شما میاید میگید از مراجع قانونی تبره بشه ... واقعا که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
2
سعید طوسی رو باید محاکمه کنند. که ایشون گفته که اگه محاکمه بشه 100 نفر لو میده
شیلان
|
Netherlands
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
1
قاضی خداست.....
گناهكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
1
2
بترسيد از روزي كه ،‌گناهي كه در خفا انجام دادين ،‌ رو بشه و پرده از روش برداشته بشه.
انقد تو بوق و كرنا نكنيد ،‌اگه گناهي كرده ، مجازات ميشه.
بترسيد از روزي كه پرده ها كنار زده بشه ، كه هيچ كس نميتونه از خجالت سرشو بلند كنه.
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
1
4
این موجود کثیف مشمئزکننده کریه زندگی چند تا از پاک ترین فرزندان این ملت رو که با نیت خدایی پیشش رفته بودن نابود کرده به قرآن کریم به دین مبین اسلام ضربه بدتر از شمر و یزید زده هنوز هم دست بردار نیست........ای کاش مجازاتش رو بِدَن دست ما
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
4
درخبرها آمده بود۵سال پیش خانواده بچه ها شکایت کردن وترتیب اثرداده نشده پس ناچاربه دشمن پناه بردن اون موقع موضوع رسانه ای شده.اگراین گفته درست باشد کسانی که مصلحت اندیشانه قوه محترم قضاییه رابه چالش کشیده اند ( ازبدنه این قوه محترم) بایدبه اشد مجازات آن هم علنی محکوم تاجایگاه مقدس قضاوت حفظ واعتمادبه جامعه برگردد
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
3
باید جای پدرومادربچه ها باشی ببینی چه آرزو داشتن چی شد.بچه راازدست گرگهای جامعه بدست جامعه قرآنی سپردنددیدند پروردگاراسیاه بخت شدندتادهر.احساس بدبختی وسیاه بختی ازاین بدترهست.
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
2
ماجرا به این سادگیا نیست... اگر ایشون گناهکاره که حکمش اعدامه اگرم که گناهکار نیست شاکیان ایشون هم افراد معمولی نبودن... برای همینم سخته باور کرد ایشون بیگناه باشه... این ضربه به جامعه ی قرانی اگرم باشه این ضربه رو ایشون وارد کرده و تنها راه حلش هم رسیدگی دقیق و علنی به این ماجراست اگر گناهکاره خودش و اگر نه شاکیان باید مجازات بشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
1
1
ان شاءالله زودتر اعدام بشه
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
1
3
قیافه این طوسی بیشتر به خلافکارها میخوره تا قاری مجلس را ببین که با تلاوت این مردک افتتاح شد
قاتل شیاطین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
2
1
جالبه ! باید بالفوراعدامش می شد حالا این بیشرف طلبکارم هست امیدوارم مردم سنگسارش کنن
ناشناس
|
Iraq
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
2
1
فقط باید توی گونی بزارن و از بالا پرتش کنند پایین چون تظاهر به تدین کرده است.
فردین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
0
0
سلام : بنظر من انقدر معطل کرد تا اینکه خانواده های شاکی دست بدامن رسانه های بیگانه شدند.حالا فرض کنید این رسانه های به اصطلاح بیگانه نبودند،!!ایا کسی فریاد این خانواده ها را میشنید؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
0
2
تو که قران خوان بودی...از قران هیچ نیاموختی..خوشا به حال خودم که قران نمی خوانم ولی به انسانها احترام میگذارم..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
1
1
راه حل اساسی برای طوسی ها اینه که توایران هم همجنس بازها آزادباشندوبتونند باهم ازدواج کنند وعلامت مشخصی داشته باشند مثل اروپاکه گوشوارتوی گوششون میکنند تاافرادبیگناه درچنگال های جنسی آنها گرفتارنشوند حالا تصورکنید طوسی وگوشوار ه
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
تو خودت مشکل داری
جی جی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
خخخخ اره از داداشیای طوسیه
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
1
1
اشد مجازات را خواستاریم
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
1
0
خاک نو عالم تو سره این مردکه بی شرم بی حیا حیوان صفت
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
1
1
خاک نو عالم تو سره این مردکه بی شرم بی حیا حیوان صفت و اونایی که این موضوع رو لاپوشانی کرده اند.چند وقت پیش مزدوران وهابی به نوجوانانه ایرانی در فرودگاه عربستان تجاوز کردند وحالا هم این هم از این مردکه کثیف که در کشوره خودمان است.اشد مجازات را خواستاریم
ا د
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
0
0
این اگه واقعیت داشته باشه باید نسلشو منقرض کنند
حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
0
0
حق مردم ایران اسلامی است که بدانند سرانجام این پرونده چه میشود
دارکوب بلوط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
1
0
وجود آدم منحرف در هر صنفی هست و نمیشه از کارگراش تا مدیرانش و تا روحانیت منکر آن شد انچه مهم است که به لاپوشانی روی نیاوردن که ظاهرا" همینه وگرنه چطور 5 سال یک پرونده با وجود اعتراف صریح در جریان بوده و حکمی صادر نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچ فسادی بدتر از لا پوشانی نیست؟؟؟؟؟
اسعدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
0
خدا لعنتش کنه..در بیماری بودن او شکی نیست..اما بچها چه گناهی دارند؟؟همه ساکت هستن..کسی چیزی نمیگه..بعد میگن چرا خدا غضب میکنه..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
برای مسایل جنسی در ایران باید فکر اساسی بشه. مشکلات محدود به این فرد نیست. خیانت، جنایت، حوادث، باید اصولی در این زمینه چاره اندیشی بشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
برای مسایل جنسی در ایران باید فکر اساسی بشه.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
1
0
البته مردمی که نظر دادن حتما از سر دلسوز نظر دادن ولی اگه این داستان واقعیت نداشته باشه والله باید پاسخگو باشید
یه ظلم شده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
این ها راسته من خودم یکی از قربانی ها هستم و چند جلسه به کلاس ایشان رفتم جلسات اول کمی شوخی میکردند ولی سپس شوخی هایشان جدی تر شد و یک روز که رفتم دیدم دانش اموز های دیگه نیستن و من و ایشون تنها هستیم اول.............................
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
1
دیگه
این چیزا عادیه
حمید
|
Germany
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
2
خدامرگش بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
1
تمام قرائن و شواهد وشاکیان و فایلهای صوتی پخش شده و۵ سال به تعویق افتادن پرونده شاید به دلایلی اعترافات صحبت های خودش و انکار همه اینها''' برای انسان عاقل یک اشاره کا فیست پس با صد اشاره برای همه مردم با هر توان فکری قابل فهم هست بیایید خودمان را به بهانه های واهی که دیگر آب از سرش گذشته زمان نخریم هر چه سریعتر حکم الهی که مشخص هست به همان نسبت اتمام ماجرا تسکین افکار عمومی عبرتی برای۰۰۰۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
كا ري كه تًو بهشت صوابه كرده
بنده ی خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
0
در ضمن مطلبی که یادم رفت بگم این بود که من توی کلانشهر زندگی میکنم و به اقتضای شغلم هر روز از مرکز شهر (بازار) رد میشم و باور کنید روزی نیس که شاهد انواع ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
0
واقعا متاسفمچه قد راحت قضاوت میکنن،من نه طرفدار طوسی هستم نه مخالفش،اینو بگم برای عقل شما متاسفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
خدا به بچه هامون رحم کند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین