کد خبر: ۴۰۶۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
دومین بلک‌فرایدی ایرانی همزمان‌با دیگر کشورهای جهان

5آذرماه دومین "حراجمعه" ایرانی در بامیلو

دومین حراج جمعه( بلک‌فرایدی) ایرانی امسال نیز هم‌زمان با دیگر کشورهای جهان، در فروشگاه اینترنتی بامیلو برگزار می‌شود. بلک‌فرایدی یا همان "حراجمعه" آخر سال امسال 25 نوامبر در بسیاری از کشورهای جهان از جمله انگلستان، سوئد، نیجریه، امارات متحده عربی، آلمان، استرالیا و... برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
امسال بامیلو به‌عنوان نخستین بازار اینترنتی ایران با همکاری بسیاری از برندها و تامین‌کنندگان بزرگ کالا در ایران سعی دارد، فرصتی استثنایی برای خرید کاربران اینترنتی ایران فراهم کند.

بلک‌فرایدی در بسیاری از کشورهای جهان برگزار می‌شود و در بسیاری از کشورهای اسلامی هم با نام جمعه سفید شناخته شده است. در ایران این فروش استثنایی " حراجمعه" نام گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بامیلو، فروشگاه اینترنتی بامیلو امسال با 70 هزار کالا در گروه‌های مختلف الکترونیک، کامپیوتر و لوازم جانبی، مدولباس، لوازم خانگی، تزیینات و محصولات فرهنگی سعی دارد فرصتی را برای خرید انواع کالاهای پرطرفدار برای همه مردم ایران فراهم کند. تخفیف‌هایی که در این روز خاص برای فروش محصولات در نظر گرفته شده‌است در هیچ کمپین فروش دیگری در سال اتفاق نمی‌افتد. امسال بیش از 1000 برند ایرانی و خارجی در این کمپین همراه بامیلو هستند.

سال گذشته فروشگاه اینترنتی بامیلو طی دو روز حراج، حدود هفت میلیون بار بازدید شد. سفارش‌های ثبت شده در حراج جمعه (بلک‌فرایدی) بامیلو 15برابر روزهای عادی بود و کالاهایی که تخفیف خاص داشتند طی چند ثانیه خریداری شدند. به‌طور مثال هر ثانیه دو هارد دیسک‌ از فروشگاه اینترنتی بامیلو خریداری شده است. رکورد خرید"20 کالا در ثانیه" در مورد برخی از کالاهای خاص یکی دیگر از تجربه‌های خاص بامیلو در این حراج استثنایی بود.

در "حراجمعه" 1395 بامیلو قصد دارد با   ارائه کالاهای پرطرفدار با تخفیف‌های باورنکردنی، نوع جدیدی از خرید را با هدف تشویق کاربران اینترنتی برای خرید آنلاین انجام دهند. بامیلو بر این باور است که می‌تواند با ایجاد فرصت‌های جذاب خرید برای کاربران اینترنت، فرهنگ خرید آنلاین را در ایران گسترش دهد. 

یکی دیگر از اقدامات بامیلو گسترش فرهنگ استفاده از اینترنت برای انجام امور روزمره است. اتوبوس‌های بامیلو در سه شهر مشهد، شیراز و تهران سعی دارند با ارائه اینترنت رایگان، امکان خرید آسان با قیمت‌های استثنایی و مقدمات آشنایی با فرهنگ استفاده از خدمات تجارت الکترونیک را برای همه مردم معرفی کنند. این اتوبوس‌ها از تاریخ22 آبان ماه 1395سفر خود را آغاز خواهند کرد.  همه کاربران اینترنتی می‌توانند اینجا از اطلاعات مربوط به این حراج استثنایی مطلع شوند.

 درباره بامیلو

مردم ایران مانند تمام مردم دنیا، به دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود علاقه‌مند هستند؛ اما بسیاری باور دارند که خرید تعداد زیادی از کالاها، در برخی نقاط کشور، بسیار سخت و یا غیر ممکن است. بسیاری از تأمین‌کنندگان کالا نیز به دلیل پهناور بودن کشور و ناهمگون بودن بافت بازار و هزینه‌های بالای بازاریابی و توزیع، به تمام بازار فروش دسترسی ندارند؛ بامیلو جایی است که این دو گروه را در یک بازار مجازی به هم می‌رساند. وب‌سایتی که از یک طرف به فروشندگان اجازه می‌دهد محصولات خود را در سراسر کشور بدون نیاز به سرمایه‌گذاری در بخش فناوری‌اطلاعات و بازاریابی  به فروش برسانند و ازسوی دیگر امکان خرید محصولات متنوع را به قیمت واحد برای همه ایرانیان در هر نقطه از ایران ممکن می‌سازد. برای خرید در بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران به www.bamilo.com مراجعه کنید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین