کد خبر: ۴۰۷۱۷۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

سخنگوی جبهه پیروان: تکلیف کاندیداها هنوز معلوم نیست /منتظر دعوت جامعه روحانیت از اصولگرایان هستیم

سخنگوی جبهه پیروان گفت: ما شاخص‌های نامزدهای انتخابات شورای شهر را مشخص کرده‌ایم و از احزاب عضو جبهه پیروان خواسته‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز : سیدکمال سجادی در نشست خود در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: جبهه پیروان برای انتخابات فعالیت های خود را آغاز کرده و ستاد و کمیته ها و مسئولان آن را نیز مشخص کرده است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه افزود: ما از اعضای جبهه پیروان خواسته ایم تا اسامی نامزدهای خود برای شورای شهر را به ما اعلام کنند تا هر وقت جلسه جامعه روحانیت برگزار شد این اسامی را در آن جلسه اعلام کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه جلسه جامعه روحانیت قرار است چه زمانی برگزار شود خاطر نشان کرد: چندی پیش شورای مرکزی جبهه پیروان با همراه آقای باهنر جلسه ای با آیت الله موحدی کرمانی برگزار کرد و پیشنهاد داد تا جامعه روحانیت محور ایجاد ائتلاف برای اصولگرایان شود ، که ایشان هم این پیشنهاد را قبول کردند. ما اکنون منتظر دعوت جامعه روحانیت از شخصیت ها و تشکل های اصولگرا هستیم.

سجادی در ادامه تاکید کرد: جامعه روحانیت با اصل ائتلاف موافق است ولی زمان برگزاری جلسه جامعه روحانیت به تصمیم این تشکل بستگی دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره احتمال ایجاد ائتلاف اصولگرایان نیز اظهار کرد: انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری درس های بزرگی به اصولگرایان داده است. اصولگرایان اگر متنفرق شوند همچون انتخابات گذشته نتیجه لازم را نمی گیرند بنابراین در این انتخابات حتما باید مسیر ائتلاف دنبال شود و اکثر اصولگرایان هم موافق این ائتلاف هستند.

سجادی همچنین در پاسخ به این تحلیل که اصولگرایان گزینه های اصلی خود را وارد انتخابات ریاست جمهوری نمی کنند گفت: این تحلیل ضعیف است، اصولگرایان حتما کاندیدا خواهند داشت و از او حمایت می کنند. اما تاکنون جبهه پیروان وارد بحث انتخابات ریاست جمهوری نشده  است. بعضی می گویند اصولگرایان گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری ندارند و این نظر درست نیست و ما گزینه های با تجربه خوبی داریم. اما در نهایت باید به یک گزینه برسیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این پرسش که آیا برای ایجاد ائتلاف دیر نشده است تصریح کرد: هنوز ما زمان داریم و هنوز هم تکلیف کاندیداها معلوم نیست. کسی به صراحت نگفته که کاندیدا می شود و کسانی هم که گفته اند نمی آیند شاید تصمیمشان عوض شد.

وی با بیان اینکه فعلا فعالیت برای انتخابات شورای شهر به صورت جدی ادامه دارد خاطر نشان کرد: جامعه اسلامی کارمندان برای این انتخابات سه - چهار گزینه دارد که اسامی آنها هم آماده است. ما به سایر تشکل های پیروان گفته ایم که تا 10 روز آینده اسامی خود را به جبهه بدهند.

وی در مورد فعالیت انتخاباتی در شهرستان ها نیز اظهار کرد: ما برای هفت کلان شهر رابط تعیین کرده ایم اما ساز و کارها در خود کلان شهرها مشخص می شود. رابط ما فقط شاخص ها را به شهرستان ها منتقل می کند.

سجادی در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا افزود: مردم آمریکا باید بین بد و بدتر انتخاب کنند و سیاست های کلی آمریکا در صورت پیروزی هر کاندیدا تغییری نخواهد کرد، زیرا سیاست های آمریکا را طراحان اصلی سیاست این کشور تعیین می کنند و برای آنها فرقی نمی کند ترامپ رئیس جمهور باشد یا کلینتون. آنها دنبال ایجاد سلطه بر کشورهای دیگر هستند. تبلیغات انتخابات آمریکا سراسر ابتذال، مشکلات اخلاقی و به دور از مدنیت بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین