کد خبر: ۴۰۷۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

پیکر ۶ نفر از شهدای‌ سامرا امروز به تهران می‌رسد

ستاد مرکزی اربعین از انتقال شهدا و مجروحان حملات تروریستی روز شنبه در سامرا تا پایان روز جاری خبر داد و گفت: ۶ شهید و ۸۹ مجروح ایرانی حملات تروریستی در شهر سامرا امروز به تهران می‌رسند.
آفتاب‌‌نیوز : ستاد مرکزی اربعین از انتقال شهدا و مجروحان حملات تروریستی روز شنبه در سامرا تا پایان روز جاری خبر داد و گفت: ۶ شهید و ۸۹ مجروح ایرانی حملات تروریستی در شهر سامرا امروز به تهران می‌رسند.

به گزارش مهر، سخنگوی ستاد مرکزی اربعین از انتقال شهدا و مجروحان حملات تروریستی روز شنبه در سامرا تا پایان روز جاری به تهران خبر داد و گفت: ۶ شهید و ۸۹ مجروح ایرانی حملات تروریستی در شهر سامرا امروز به تهران می‌رسند. وی اعلام کرد: محمدرضا ابراهیمی حافظی از شهر سیرجان، رسول نریمانی فرزند عبدالله از مینودشت گلستان همچنین عباس حیدری، خیره شیخی، آذر همایونی، زینب غلام داستار که همگی از بندرعباس به زیارت سامرا رفته بودند شناسایی شده و پیکرشان امروز به تهران می رسد. وی ادامه داد: نام دو نفر دیگر از شهدا نیز، هنوز استعلام نشده و به زودی اعلام می‌شود.

حمیدرضا گودرزی گفت: ۸۹ نفر از مجروحان نیز امروز به ایران انتقال داده میشوند تا مراحل درمانی آنها در بیمارستانهای کشور ادامه یابد، همچنین ۱۳ نفر از مصدومان حادثه نیز که به دلیل وضعیت نامساعد جسمی، در حال حاضر شرایط انتقال به ایران را نداشتند در بیمارستان های کرخه، کاظمین و مدینة‌الطب بستری هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین