کد خبر: ۴۰۷۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

دادستان لرستان: برخورد با خاطیان غرق شدن دانشجو در سیلاب خرم آباد

دادستان عمومی و انقلاب لرستان گفت: بعد از تکمیل تحقیقات پرونده فوت دختر دانشجوی ایلامی در سیلاب و آبگرفتگی معابر خرم آباد خاطیان این اتفاق اعم از مردمی و دولتی مورد برخورد جدی و قاطع قانونی قرار می گیرند.
آفتاب‌‌نیوز : سعید رازانی در گفت و گو با ایرنا افزود: صحنه فوت این دختر دانشجو امروز بازسازی شد و دادستانی به طور مستقیم به این پرونده ورود پیدا کرد.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اظهار کرد: بعد از ارایه تحقیقات کارشناسان حقوقی و پزشکی قانونی علت مرگ اعلام می شود.

وی افزود: تحقیقات تکمیلی این پرونده در دست انجام است و پرونده به بازپرس ویژه فوت ارجاع شده تا با شناسایی و احضار راننده حاضر در صحنه غرق شدن دختر، چگونگی علت حادثه مورد تحقیق قرار گیرد.

رازانی گفت: با کمک شاهدان تحقیقات بیشتر این پرونده انجام و در نهایت طی یک تا 2 ماه آینده رای نهایی دادگاه صادر می شود.

وی یادآور شد: بعد از طی مراحل قضایی، جسد دختر غرق شده در سیلاب امروز به پزشکی قانونی فرستاده می شود تا با نظر پزشکی قانونی علت اصلی فوت اعلام شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان گفت: متاسفانه سیلاب دیشب منجر به غرق شدن و فوت یک دختر دانشجو شد که در رابطه با این موضوع پرونده در دادستانی تشکیل شده و تحقیقات بیشتر
دراین زمینه در دست انجام است.

وی افزود: بر اساس بازبینی فیلم منتشر شده در فضای مجازی، ظاهرا این دختر دانشجو در مکانی پر از آب و در کنار خیابان ایستاده است و وقتی قصد سوار شدن به خودروی پژو و عبور از جدول را داشته به جوی پرعمق آب فرو می‌ رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین