کد خبر: ۴۰۷۲۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳

فرماندار خرم آباد: فیلم منتشر شده در اینترنت مربوط به دختر جان باخته در سیل خرم آباد نیست

فرماندار خرم آباد با ارائه توضیحاتی در خصوص فیلم منتشر شده از لحظه غرق شدن دختر دانشجو در سیل دیشب گفت: ساعتی پس از سیل دیشب فیلمی با عنوان غرق شدن دختر دانشجو در اینترنت و فضاهای مجازی منتشر شد که این فیلم مربوط به دانشجوی جان باخته نیست.
آفتاب‌‌نیوز : فرماندار خرم آباد شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فیلم مربوط به غرق شدن دانشجویی با نام نسرین محمدی است که هم اکنون در بیمارستان شهدای عشایر بستری است که در کما به سر می برد.

حبیب الله خجسته پور گفت: لحظاتی پس از بروز حادثه برای این دختر جوان چند متر پایین تر مردم او را از آب نجات می دهند که این امر در کلیپ منتشر شده وجود ندارد.

وی اضافه کرد: متاسفانه چهار دانشجوی دختر به کانال آب سقوط کرده بودند که به دلیل تاریکی و شرایط نامساعد هوا، مردم توانستند سه تن از آنها را نجات دهند.

فرماندار خرم آباد اظهار کرد: پس از بهبود وضعیت عمومی دانشجویان نجات یافته، آنان جویای حال دوست خود شدند که در نهایت با پیگیری ها مشخص شد، نفر چهارم به بیمارستان منتقل نشده است.

وی گفت: با بازگشت به محل حادثه و جستجوی بیشتر، پیکر این دانشجو با نام فروزان مرادپور در کانال پیدا شد.

بارش شدید باران و تگرگ شب گذشته در خرم آباد موجب آبگرفتگی معابر و برخی منازل شد و سیل چند دختر دانشجو را در خیابان شورا بلعید که یکی از آنها که اهل ایلام بود، جان باخت و دیگری که اهل اصفهان است، هم اکنون در کما به سر می برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
1
0
لابد. فتوشاپ بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
1
چی شد فرماندار محترم نظرش عوض شد تو پیامهای قبلی که می گفتند راننده پژو را فرا می خوانیم و بررسی می کنیم حالا همه چی منتفی شدـ
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین