کد خبر: ۴۰۷۶۵۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

حجم تردد جاده های کشور در شبانه روز گذشته 4.3 درصد افزایش یافت

مرکز مدیریت راه های کشور روز جمعه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد، حجم تردد در محورهای برون شهری کشور در 24 ساعت گذشته 4.3 درصد در مقایسه با شبانه روز پیش از آن افزایش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز :
 براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، هم اکنون به ‌استثنای برخی محورهای مسدود،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌ روال عادی در جریان است.
در شبانه روز گذشته، اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات سه تا چهار صبح صورت گرفته است.
آزادراه های تهران-کرج و برعکس و کرج-قزوین و برعکس به ترتیب پرترددترین جاده های کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

**محدودیت های ترافیکی 
تردد موتور سیکلت به غیر از موتوسیکلت های امدادی و انتظامی، امروز تا ساعت 6 صبح شنبه (22 آبان) از محورهای کرج–چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران–سمنان–مشهد و برعکس ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 امروز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 امروز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج–چالوس و برعکس کماکان ممنوع است. 
در محور هراز تردد کلیه تریلرها همچنان ممنوع است. 
تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 امروز ممنوع است.
در محور فیروزکوه تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 امروز از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

**محدودیت های ترافیکی اربعین حسینی
*در استان خوزستان و چهارمحال وبختیاری 
تردد کلیه تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت 7 روز سه شنبه (25 آبان) تا ساعت 24 روز سه شنبه (دوم آذر) از تمامی محورهای استان خوزستان ممنوع است.
تردد تمامی کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 روز پنجشنبه (20 آبان) تا ساعت 24 روز جمعه (پنج آذر) در محورهای اهواز– سوسنگرد، بستان–چذابه، اهواز–خرمشهر و شلمچه ممنوع است. برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می توانند از مسیر اهواز–آبادان–خرمشهر و برعکس تردد کنند.
تردد تمامی اتوبوس ها از ساعت 7 روز پنجشنبه (20 آبان) تا ساعت 24 روز جمعه (پنج آذر) در محور هفتگل–باغملک– ایذه-دهدز– شهرکرد و برعکس ممنوع است و مسیر اهواز–اندیمشک–خرم آباد– الیگودرز –اصفهان–شهرکرد و برعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

*استان لرستان 
تردد تمامی تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت 7 روز سه شنبه (25 آبان) تا 24 روز جمعه (پنج آذر) از تمامی محورهای استان لرستان ممنوع است.
تردد تمامی تریلرها، کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 روز سه شنبه (25 آبان) تا 24 روز جمعه (پنج آذر) در محورهای پلدختر–اسلام آباد و پلدختر–اندیمشک و برعکس ممنوع است.

*استان ایلام 
تردد کلیه تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت 7 روز یکشنبه (23 آبان) تا ساعت 24 روز جمعه (پنج آذر) از تمامی محورهای استان ایلام ممنوع است.
تردد کلیه تریلرها ، کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 روز یکشنبه (23 آبان) تا ساعت 24 روز جمعه (پنج آذر) از محورهای دهلران–مهران، حمیل–ایلام، قلاجه–ایلام و ایلام–مهران ممنوع است.

**ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی
محور شمشک– دیزین و برعکس واقع در استان های تهران و البرز ، کمربندی دهلران-اندیمشک واقع در استان ایلام و محور رامیان-اولنگ–شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.
هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه مرکز مدیریت راه های کشور به نشانی www.141.ir مراجعه نمایند.
منبع: ایرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین