کد خبر: ۴۰۷۸۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

ضیافت آخر کلینتون با اعضای کادر تبلیغاتی اش/تصاویر

رسانه های امریکایی تصاویری از آخرین نشست اعضای کارزار انتخاباتی «هیلاری کلینون» نامزد شکست خورده دموکرات ها در انتخابات اخیر امریکا را منتشر کرده اند. کلینتون در این سخنرانی در جمع اعضای تیم انتخاباتی اش گفته است که نتیجه بسیار بسیار دشوار بوده است و از آنان خواسته تا به درستی مبارزه کنند. کارکنان کارزار تبلیغاتی او اما نامزد دمکرات ها را تشویق کرده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل-«اد کلاین» نویسنده محافظه کار گفته است که کلینتون نزد یکی از دوستانش پس از شنیدن نتیجه انتخابات گریه کرده است و سخت ناراحت بوده است. این تحلیلگر مدعی شده که کلینتون نزد دوستش «جیمز کامی» رییس پلیس فدرال امریکا (اف بی آی) را مقصر اصلی شکست اش دانسته است چرا که او تنها چند روز مانده به روز برگزاری انتخابات از بازگشایی پرونده ایمیل های کلینتون خبر داده بود. روز جمعه نیز تصاویر هما عابدین مشاور ارشد و دستیار کلینتون در حال گریه منتشر شده بود. مهمانی هیلاری کلینتون روز جمعه با کارکنان کارزار انتخاباتی اش در بروکلین نیویورک برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
7
رقابت انتخاباتی بدون کاسبان عاقبت بخیری اش بیشتر است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
15
4
این خانم خیلی هزینه کرد نه برای رشد و تعالی کشورش بلکه برای متحد ساختن کمپین های مخوف فمنیستی و تبدیل شدن به سمبل آنها در صورت پیروزی هرچند مردم و شورای برگزیدگان امریکا دست او را خواندند و ناکامش گذاردند
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
2
تمام رسانه ها حامی کلینتون بودند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین