کد خبر: ۴۰۷۸۹۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

نمایش «والدراما» در افتتاحیه‌ی جشنواره‌ای در آلمان، همکاری جمشید مشایخی با یک فیلم سینمایی،داوران یکی از بخش‌های جشنواره یاس، آغاز اکران متولد 65 در شهرستانها و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
آفتاب‌‌نیوز : فیلم «والدراما» در دوازدهمین حضور بین المللی خود به عنوان فیلم افتتاحیه بیست و نهمین دوره جشنواره ویسبادن آلمان به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی  فیلم ،والدراما که اولین حضور خود را در جشنواره جهانی برلین تجربه کرد تا به حال در جشنواره مختلفی از جمله بمبئی، کلمبیا، کلن،لندن و ... نمایش داشته است. این فیلم اولین فیلم بلند عباس امینی ست که به تهیه کنندگی مجید برزگر ساخته شده است.

فیلم «والدراما» درباره نوجوانی در آبادان است که به دلیل موهای فری که دارد به کارلوس والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی شباهت دارد و به نام این بازیکن معروف شده است. والدراما به دنبال گرفتن شناسنامه با نام واقعی خود است که بر اثر اتفاقی مجبور به ترک آبادان می‌شود و به تهران می‌رود و در این شهر درگیر ماجراهایی می‌شود.

جشنواره ویسبادن آبان ماه در آلمان برگزار می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از :کارگردان :عباس امینی  نویسندگان فیلمنامه : عباس امینی و حسین فرخزاد،بازیگران :حامد علیپور،نفیسه زارع وحید نفر،مدیر فیلمبرداری : اشکان اشکانی، طراح صحنه و لباس : لیلا نقدی پری،مدیر تولید :مهدی برزگر، طراح گریم:پدرام زرگر ،صدا گذار:آرش قاسمی مدیر روابط عمومی تبلیغات : علی زادمهر ،مجری طرح :مسعود مهبد،تهیه کننده: مجید برزگر.

جمشیدمشایخی در "بن‌بست وثوق" باحمیدکاویانی همکاری می‌کند

فیلم سینمایی "بن‌بست وثوق" آخرین مراحل پیش تولید خود را طی می‌کند و به‌ روزهای فیلمبرداری نزدیک می‌شود.

به تازگی جمشیدمشایخی بازیگرپیشکسوت سینمابرای ایفای یکی ازنقشهای اصلی فیلم سینمایی "بنبست وثوق" باسازندگان فیلم به توافق رسیده است.

دراولین تجربه بلندسینمایی حمیدکاویانی،بازیگران مطرح دیگری نیز حضوردارند که اسامی آنهاطیر وزهای آینده اعلام خواهدشد.

داوران بخش رقابتی سریال‌های شبکه نمایش خانگی چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس معرفی شدند

دبیر چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس در احکامی داوران بخش رقابتی سریال نمایش خانگی را معرفی کرد.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس، سید مصطفی ابطحی در جلسه ای که در موسسه رسانه های تصویری برگزار شد ، احکام داوران بخش رقابتی شبکه نمایش خانگی جشنواره بین المللی فیلم یاس را به آنان تقدیم کرد.

مسعود فروتن، مهدی فرجی، ایرج محمدی ، محمد مهدی جعفری و سیروس مقدم آثار رسیده به این بخش از چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس را داوری می‌کنند.

چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس به دبیری سید مصطفی ابطحی 22تا 27 آذر در استان مازندران برگزار می‌شود.

احتمال باران اسیدی" در بیست و سومین حضور بین المللی‌اش به مهمترین فستیوال فیلم اندونزی می‌رود
فیلم  "احتمال باران اسیدی" نخستین فیلم سینمایی بهتاش صناعی‌ها در ادامه حضورهای بین المللی اش در یازدهمین فستیوال فیلم جوگجا-نتپک به روی پرده می‌رود.

این فستیوال که مهمترین جشنواره فیلم در کشور اندونزی است با همکاری شبکه نتپک(شبکه ارتقاء سینمای آسیا) و در تاریخ 28 نوامبر تا 3 دسامبر برگزار می‌شود.
شمس لنگرودی، مریم مقدم، پوریا رحیمی سام و ارسلان عبدالهی بازیگران اصلی این فیلم و روح اله برادری و سمیرا برادری تهیه‌کنندگان آن هستند.اکران فیلم "احتمال باران اسیدی" در گروه سینمایی هنر و تجربه همچنان پس از یکسال ادامه دارد.
جدیدترین فیلم بهتاش صناعی‌ها با نام "دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری" که با مریم مقدم آن‌را به طور مشترک کارگردانی کرده، در جشنواره سینما حقیقت و برای نخستین بار به روی پرده خواهد رفت.

تخفیف دانشجویی برای تئاتر «خوب، بد، زشت»

بلیت تئاتر «خوب، بد، زشت» به کارگردانی شقایق فتحی تا پایان اجرا  با تخفیف 50 درصد به دانشجویان علاقه‌مند ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی نمایش، کمدی سیاسی «خوب، بد، زشت» با بازی سعید دولتی و ابوالفضل حاجی علی‌خانی اجرای عمومی خود را از 18 آبان آغاز کرده است و تا 2 آذر در استودیو نمایش روایت روی صحنه می‌رود.

این نمایش را ابوالفضل حاجی علیخانی نوشته و درباره دو بومی جنوبی است که وانتی را در پمپ‌بنزین می‌دزدند. ازقضا بار وانت محموله‌ای است که مسیر زندگی‌شان را عوض می‌کند..

این نمایش را شقایق فتحی کارگردانی کرده و از دیگر عوامل آن می‌توان به طراح صحنه  شقایق فتحی، طراح لباس ابوالفضل حاجی علی‌خانی، دستیار کارگردان شبنم فتحی، طراح پوستر و بروشور سجاد نجفی، مدیر روابط عمومی مطهره کشاورز، مدیر فنی حسین کریمی، عکاس ایمان روح الایمان، فیلم‌بردار کوروش مرشد سلوک، میکس و مونتاژ فیلم و افکت سارنگ هاشمی و اجرای نور وحید رفیعی اشاره کرد.

دانشجویان متقاضی می‌توانند با در دست داشتن کارت دانشجویی بلیت‌های خود را به‌صورت حضوری و یا از طریق سایت تیوال به نشانی http://www.tiwall.com/store/khob-bad-zesht خریداری کنند.

"هاروی" در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی به صحنه می‌رود

نمایش "هاروی" به کارگردانی ملودی آرام نیا از چهارشنبه 26 آبان ماه در تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایران‌شهر، نمایش "هاروی" به کارگردانی ملودی آرام نیا با بازی: مهدی بجستانی، مهدی بوسلیک، شقایق دهقان، معصومه رحمانی، کاظم سیاحی، رامین سیار دشتی، یلدا عباسی، مسعود کرامتی، سروناز نانکلی، پرهام یدالهی از روز چهارشنبه 26 آبان ماه در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی ساعت 20 به صحنه خواهد رفت.

"هاروی" اقتباسی‌ است از نمایشنامه مری چیس  و درباره مرد عجیب‌وغریبی ست که با خرگوش نامرئی و بسیار بزرگی به نام هاروی، رابطه دوستانه و صمیمی پیدا می‌کند این نمایشنامه پیش‌تر توسط ملودی آرام نیا در سال ۹۳، با حضور بهاره رهنما، ستاره پسیانی، کاظم سیاحی و هوتن شکیبا به نفع خیریه خوانش شده است.

آغاز اکران متولد٦٥ در شیراز،اصفهان،کرج،آبادان

اکران فیلم سینمایی "متولد٦٥" به کارگردانی مجید توکلی در اصفهان،کرج و آبادان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فیلمیران،فیلم سینمایی "متولد٦٥"  با گذشت ١٥ روز از اکران با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است،از امروز اکران آن  در سینماهای فرهنگ شیراز،فلسطین اصفهان،پرشین مهرشهر کرج و سینما مهر آبادان آغازشد تا روند رو به رشد فروش فیلم ادامه پبدا کند.

بر اساس این خبر "متولد ٦٥ "که یک عاشقانه جوانانه است،در گروه آزاد اکران و در ١٦ روز به فروش بالای ٤٠٠ میلیون دست پیدا کند و این نشان از استقبال خوب از  فیلم را می دهد.متولد٦٥ درباره یک زوج دهه شصتی است که یک روز تصمیم به کار عجیبی می گیرند.

پدرام شریفی،هنگامه حمیدزاده،مریم سعادت،احسان امانی،آنا نعمتی،علیرضا استادی و...از بازیگزان این فیلم هستند.متولد٦٥ در جشنواره سی و چهارم فجر توانست نامزد سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شود.

نیازمندی‌ها دو شب دیگر تمدید شد

به گزارش مشاور رسانه‌ای، نمایش نیازمندی‌ها به کارگردانی سیما تیرانداز، به دلیل استقبال بالای مخاطبان برای دو شب دیگر( ۲۲ و ۲۳ آبان) تمدید شد.
این نمایش که نویسندگی آن بر عهده نوشین تبریزی است، اثری از فارغ التحصیلان آکادمی تئاتر خانه فرهنگ آوا (کارگاه متن تا اجرا) است و بازیگران آن (به ترتیب حروف الفبا) محمد ابوالحسنی، احسان اسدی، سعید اکبری، محمدعلی انتظاریان، رضا امینی، بهداد قادری، بهادر باستان حق، آرمین پور اسمعیل، مهرزاد جعفری، محمدرضا ذوالفقاری، مهرناز رودگر نژاد، شراره رنجبر، علی ریاحی، حسین شجاعی فرد، مهتاب شیروانی، سعید طاهرخانی، ریحانه گنجی، حسام الدین مهاجری، پیام میرمصطفی، الناز نظامی وند چگینی، سینا ویژه هستند.

این نمایش تاکنون میزبان محمد رحمانیان، گلاب آدینه،کاظم هژیر آزاد، فرزاد موتمن، رسول یونان، اشکان خطیبی،علی اتحاد، علی هاشمی، سیاوش چراغی پور، شاهین شرافتی، لیلی فرهادپور، محسن حسینی، خشایار الوند، احسان کرمی، رضا مولایی، علیرضا کوشک جلالی، آناهیتا درگاهی، امیرعلی نبویان و ... شده است.
تهیه این نمایش بر عهده سهیل براتی است.
سالن کنش معاصر به آدرس میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین سرپرست و فریمان، پلاک ٥٤٢، سالن کنش معاصر واقع شده است.
 

ابراهیمیان «آبان» را می سازد

ابراهیم ابراهیمیان به زودی سراغ ساخت سومین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان «آبان» می رود.

ابراهیمیان به تازگی برای پروانه ساخت «آبان» اقدام کرده است و قصد دارد به زودی برای این فیلم درخواست پروانه ساخت بدهد تا پیش تولید «آبان» را آغاز کند.

«آبان» اولین فیلم از سه گانه «پاییز» (مهر، آبان و آذر) است که قطعا ابراهیمیان قصد دارد این سه گانه را پشت سر هم بسازد.

«آبان» یک دارم اجتماعی است و همچون آثار قبلی این کارگردان بازیگران چهره سینما قرار است در آن جلوی دوربین بروند.

فیلمنامه این فیلم توسط ابراهیمیان  و علی حسینی به نگارش در آمده و سارا سلطانی نیز به عنوان مشاور فیلمنامه در این کار حضور دارد.

«آبان» متفاوت از دو ساخت قبلی این کارگردان «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» و «عادت نمی کنیم» است . او در سومین فیلم خود سراغ فضای تازه ای رفته است.

«عادت نمی کنیم» فیلم قبلی این کارگردان بهار امسال اکران عمومی شد و توانست با فروش میلیاردی روبرو شود. همچنین نسخه نمایش خانگی این اثر هم به تازگی وارد بازار شده است و با استقبال مواجه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین