کد خبر: ۴۰۷۹۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱

استاندار ایلام: تعطیلی 2 هفته‌ای مدارس مهران صحت ندارد

استاندار ايلام درباره آخرين وضعيت زائران در مرز مهران و تعطیلی مدارس این شهر توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران، درباره آخرين وضعيت زائران اربعين در مرز مهران اظهار داشت: گيت هاى ورودی و خروجى از نخستين روز تردد زوار به صورت شبانه روزى فعال شده است.
 
وى افزود: برخلاف تصور عامه با نزديك شدن به روز اربعين تردد زوار بدون اراىه ويزا و رواديد  امكان پذير نخواهد بود. تا به امروز 1300 نفر از افرادى كه بدون رواديد اقدام به عبور از مرز كرده اند را به شهرهاى خود بازگردانديم.
 
مرواريد اظهارداشت: مدارس مهران با وجود حجم گسترده تردد زاىران تعطيل نيست و تنها يك روز قبل از اربعين (شنبه)، مدارس تعطيل خواهد بود.
 
مرواريد گفت: در جلسه اى كه شب گذشته با مقامات عراقى داشتيم آنها هم ارائه رواديد از سوى زوار اربعين را براى عبور از مرز عراق ضرورى دانستند.
 
استاندار ايلام درباره خدمت رسانى به زائران يادآور شد: با وجود توقف گاه و چادرهايى كه برخى  ارگانها از جمله سپاه براى زاىران در نظر گرفته است مي توان به ١٠٠هزار نفر خدمات ارائه داد.
 
وى تصريح كرد: در حال حاضر ٦٠٠ هزار نفر از مرزهاى ايلام و ٥٠ درصد زائران هم از مرز مهران عبور كردند. باوجود ظرفيت هاى مرزى، روزانه امكان پذيرش حداقل١٥٠ هزار زائر وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین