کد خبر: ۴۰۸۰۰
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۸:۱۵

دعوت مجمع نيرو‌هاي خط امام از مردم براي شركت در رهپيمايي 22 بهمن

آفتاب‌‌نیوز : از يك سو برخي با تحريف بينش‏، افكار و اهداف رهبر فقيد انقلاب اسلامي،‏ اسلاميت را در تقابلي سهمگين با جمهوريت نهاده‌اند و جايگاه مردم را در دين و فرهنگ ديني مخدوش جلوه مي‌دهند و از ديگر سو فشار‌هاي خارجي جهت ايجاد محدوديت‌هاي علمي و پژوهشي در جهت چشم پوشي از استفاده از فناوري‌هاي پيشرفته به اوج خود رسيده است.
غايت اين دو حركت در جهت عدم خوداتكايي ملت شريف ايران است. چه آنان كه به نادرستي بعد از 27 سال به صراحت حضور اجتماعي مردم و نقش آنان را كوچك و بي‌ارزش مي‌شمارند‏ و چه آناني كه به گزاف دم از دموكراسي و حقوق بشر مي‌زنند وليكن اينچنين در حق بديهي و طبيعي ايرانيان ظلم مي‌كنند و قصد كرده‌اند تا سلاح علم و پژوهش و سپس پيشرفت و توسعه را از آنان بربايند‏، گويا هيچ يك نمي‌دانند كه اگر امام(ره) در بين ما نيست وليكن ياد و راهش همچنان در مقابل ديدگان ما پر از درس و خاطره است. 

امام در بزرگترين معجزه‌ي قرن ارتشي كه براي حفظ سلطنت تدارك ديده شده بود را به نهضت مردم پيوند داد‏، امام بيش از تحول جسم به تحول دل‌ها پرداخت‏،‌ او به ما آموخت صداقت با مردم بزرگترين سرمايه‌ي حكومت است. امام به ما ياد داد كه انقلابيگري بايد توام با دورانديشي باشد، امام به ما آموخت كه مي‌توان حاكم بود هم بر ظاهر و دنياي مردم‏ و هم بر قلب و بطن مردم. امام به ما آموخت كه مي‌توان هم سر در بندگي خداي بزرگ نهاد و جز در برابر او سر تسليم در مقابل هيچ كس فرو ننهاد و هم به مردم و انسان‌ها به ديده‌ي احترام نگريست‏ و احترام به حقوق بشر را در راستاي همين دينداري بلكه عين دينداري دانست. امام به ما آموخت مي‌توان سرمايه‌ي گرانقدر استقلال و عزت را براي يك ملت آنچنان جستجو كرد كه تعامل با دنياي پيرامون را به قهر و جنگ تبديل نكنند‏. 

در پايان مجمع نيرو‌هاي خط امام از عموم ملت بزرگوار ايران دعوت مي‌كند تا با حضور شكوهمند خويش‏، در راهپيمايي روز 22 بهمن اتحاد و همدلي خود را با اين آب و خاك اعلام داشته و بار ديگر نقش خود را در عرصه‌ي اجتماعي و سياسي كشور به جهانيان يادآور شود‏.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین