کد خبر: ۴۰۸۰۹۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

اژه‌ای: پزشک معروف تبریزی اعتراف کرده که غذای مسموم، نذری نبوده است/ جنونش‌ هم ثابت نشد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پزشک تبریزی اعتراف کرده است که غذایی که موجب مرگ همسر و مادربزرگ همسرش شده، نذری نبوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ غلامحسین محسنی اژه‌ای در بخشی از نشست خبری خود درباره پرونده قتل مربوط به همسر و مادربزرگ همسر پزشک خوش خط تبریزی گفت: از دادستان تبریز پرسیدم و پزشک هم اعتراف کرد که خوراک، نذری نبوده. برخی عناد دارند که هر چیزی را به جریانهای ارزشی وصل کنند.

او گفت: پزشک اعتراف کرده از فلان رستوران، غذا را خریده و به خانه آورده. پزشک بازداشت است و تفهیم اتهام قتل به او شده. این که اثبات شود یا نه، بحث بعدی است. چند نکته مورد شک است. این که اولا گفته اند غذا نذری بوده. متهم دروغ گفته بود و تا قبل از بازبینی فیلم رستوران، او اعتراف نکرده بود.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: نکته دیگر این بود که متهم به عنوان پزشک خیراندیش و نیکوکار مطرح شده که اگر فلان مریض آمد، پولش را من می دهیم. مشخص شده است این با تصمیم قبلی و برنامه ریزی بوده. هنوز چنین مریضی شناسایی نشده که به او مراجعه کرده باشد. به هیچ داروخانه ای این نسخه اعلام نشده. این را چه کسی انجام داده بود؟ بعدا مشخص شده که اطلاع داشته و یکی از بستگان نزدیک خودش این کار را کرده تا او را به عنوان پزشک نیکوکار مطرح کند. این موارد مشکوک و مبهم است.

اژه‌ای گفت: باید توجه داشته باشید که شایعاتی وارد می شود. در مورد این پزشک تاکنون دلیلی مبنی بر داشتن جنون و عدم سلامت روان ثابت نشده است. در کالبدشکافی مقتولان، سم یافته شده که در باقیمانده غذا هم وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین