کد خبر: ۴۰۸۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا خبر داد

بازگرداندن 3000 زائر بدون ویزا از مرز/ ترافیک سنگین انسانی در مهران

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: تاکنون 3000 زائر که تلاش داشتند بدون مدرک قانونی از مرز مهران خارج شوند، بازگردانده شدند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، سردار «محسن فتحی‌زاده» در مرز مهران، اظهار کرد: عده‌ای از افراد هم که شب گذشته با سوءاستفاده از شلوغی جمعیت توانسته بودند از دروازه مرزی عبور کنند توسط مرزبانان عراقی بازداشت و با رایزنی و هماهنگی به داخل کشور بازگردانده شدند و در اختیار دستگاه قضا قرار گرفتند.

وی بابیان اینکه این افراد بـا هماهنگی دستگاه قضا و امکاناتی که مسئولان استان ایلام  در اختیار ما قراردادند به شهرهای عقبه بازگردانده شدند افزود: در ساعات اولیه بامداد امروز به خاطر تجمع عده‌ای از افراد قانون‌شکن مشکلاتی برای تردد زائران به وجود آمد و باعث توقف تردد زائران شد که با دخالت نیروهای مرزبانی ، این افراد کنار زده شدند و گیت‌ها برای ورود زائران باز شد.

فتحی‌زاده تأکید کرد: به‌هیچ‌وجه امکان تردد بدون مدارک قانونی معتبر وجود ندارد و کسانی که به مرزها مراجعه می‌کنند حتماً گذرنامه و روادید در دست داشته باشند.

وی ادامه داد: مقررات سخت‌گیرانه کشور عراق و پیش‌بینی حبس‌های طولانی‌مدت برای کسانی که بدون گذرنامه و روادید اقدام به خروج از کشور کنند ازجمله عواقبی است که ممکن است گریبانگیر افراد شود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: هم‌اکنون تردد در مرز مهران جریان دارد اما ترافیک انسانی در پایانه مرزی سنگین است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین