کد خبر: ۴۰۸۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

حذف نام "ترامپ" از ساختمان‌های لوکس او به خاطر شکایت ساکنان

مستأجران این آپارتمان ها روز گذشته متوجه شدند حروف طلایی رنگ بزرگ "ترامپ" که روی ساختمان های آنها قرار دارد تا چند روز آینده از دو طرف ساختمان برداشته می شود.
آفتاب‌‌نیوز : به دنبال شکایت ساکنان آپارتمان های مسکونی رئیس جمهور منتخب آمریکا، نام "ترامپ" از روی آنها حذف خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از وبسایت روزنامه تلگراف، قرار است نام "ترامپ" از سه آپارتمان مسکونی که متعلق به "دونالد ترامپ،" رئیس جمهور منتخب انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست حذف شود. این اتفاق پس از آن رخ داد که صدها نفر از مستأجران آپارتمان های لوکس ترامپ با امضای دادخواستی اعلام کردند از اینکه در ساختمانی زندگی کنند که نام رئیس جمهور منتخبشان روی آن نوشته شده است، احساس خجالت می کنند.

در کل، از چند هفته پیش زمانی که اخبار مربوط به رسوایی ترامپ و اظهارات زشت و ناپسند وی در خصوص زنان منتشر شد، حدود 600 نفر از مستأجران سه ساختمان مسکونی ترامپ در "ترامپ پلِیس" این دادخواست را امضا کرده اند.

مستأجران این آپارتمان ها روز گذشته متوجه شدند حروف طلایی رنگ بزرگ "ترامپ" که روی ساختمان های آنها قرار دارد تا چند روز آینده از دو طرف ساختمان برداشته می شود.

یکی از افرادی که حدود 5 سال در یکی از ساختمان های ترامپ زندگی کرده بود، گفت: از اینکه نام ترامپ برداشته می شود، بسیار هیجان زده و خوشحالیم.

 سخنگوی کمیته انتقال قدرت دونالد ترامپ روز گذشته در این خصوص اظهارنظری نکرد. اما در ماه اکتبر در گفتگو با نیویورک تایمز اعلام کرد: حذف نام ترامپ از روی ساختمان های وی باعث می شود این مکان ها به شدت ارزش خود را از دست بدهند.

ساکنان این ساختمان ها اعلام کردند نام ترامپ به زودی از روی این ساختمانها حذف می شود و آدرس خیابان هایی که این ساختمان ها در آن قرار دارند، جایگزین آن می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین