کد خبر: ۴۰۸۷۷۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷

مراکز شبانه‌روزی خدمات مشترکان ایرانسل برای زائران اربعین راه‌اندازی شد

مراکز 24 ساعته خدمات مشترکان ایرانسل با هدف بهبود خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) در سه نقطه‌ مرزی با کشور عراق و نیز در شهرهای نجف و کربلا و مسیر راهپیمایی بین این دو شهر راه‌اندازی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
کارشناسان مراکز شبانه‌روزی خدمات مشترکان ایرانسل در پایانه‌های مرزی مهران، چزابه و شلمچه، همچنین در مناطق شارع حولی، صافی صفا و صحن حضرت زهرا(س) حرم مطهر امام علی(ع) در شهر نجف، عمودهای شماره 2، 203، 257، 403، 707، 1120، 1162، 1394 و 1411 در مسیر نجف به کربلا و نیز در مناطق شارع‌الشهدا، باب‌القبله و شارع‌العباس در کربلای معلی راه‌اندازی شده و با حضور دائم کارشناسان ایرانسل به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

در این مراکز، خدماتی مانند فروش و ثبت‌نام انواع سیم‌کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم‌کارت، فروش انواع کارت شارژ، خدمات رومینگ، پیگیری خرید شارژ اینترنتی و تنظیمات مربوط به اینترنت همراه به زائران عتبات عالیات ارائه می‌شود.

ایرانسل همچنین تعرفه رومینگ و تماس بین‌الملل برای مشترکان این اپراتور در اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد.

بر اساس این تعرفه که تا روز سوم آذر برقرار خواهد بود، از بامداد روز دوشنبه 24 آبان ماه، هزینه تماس مشترکان ایرانسل با ایران و مکالمه داخلی در کشور عراق دقیقه‌ای 990 تومان، دریافت تماس دقیقه‌ای 550 تومان، ارسال هر پیامک 490 تومان و اینترنت همراه با تعرفه 490 تومان به ازای هر مگابایت محاسبه می‌شود. همچنین دریافت پیامک در کشور عراق رایگان است.

علاوه بر این، تعرفه تماس بین‌المللی مشترکان ایرانسل با شماره‌های عراقی از طریق شماره‌گیری 00 به 550 تومان در هر دقیقه کاهش می‌یابد.

علاوه بر مراکز خدمات مشترکان ایرانسل در مرزهای اعلام شده، نرم‌افزار «ایرانسل من» برای مدیریت حساب ایرانسلی و خرید شارژ و بسته اینترنت همراه در کشور عراق نیز در دسترس زائران اربعین حسینی است. مشترکان ایرانسل می‌توانند این نرم‌افزار را برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و جاوا از وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell و یا فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی به صورت رایگان دریافت کنند. همچنین شارژ مجدد سیم‌کارت با استفاده از کدهای دستوری و یا وب‌سایت ایرانسل نیز امکان‌پذیر است.

ایرانسل همچنین امسال به مدت 14روز به زائران اربعین حسینی(ع) اینترنت رایگان روزانه ارائه می‌دهد. زائران ایرانسلی می‌توانند حتی بدون نیاز به داشتن شارژ در حسابشان، از اینترنت رایگان روزانه ایرانسل بهره‌مند شوند.

پیشنهاد ویژه اربعین، قابل استفاده برای تمامی مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل و شامل پنج مگابایت دیتای روزانه رایگان است که در سراسر کشور عراق و بدون الزام به حضور در نقطه‌ای خاص يا ثابت قابل استفاده است. مشترکان ایرانسل می‌توانند از این طریق، به راحتی و با استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند و مکالمه صوتی، گفت‌وگوی متنی و ارسال فایل انجام دهند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند برای فعال‌سازی این پیشنهاد ویژه، کد دستوری *111*8# را در ایران یا عراق شماره‌گیری کنند؛ فعال‌سازی پیشنهاد ویژه اربعین ایرانسل رایگان است و نیازی به داشتن شارژ در حساب ایرانسلی ندارد و استفاده از آن صرفا در کشور عراق و از روز 20 آبان تا سوم آذر 95 به مدت 14 روز امکان‌پذیر است.

ایرانسل به مشترکان خود توصیه می‌کند تا قبل از خروج از کشور، حتما امکان رومینگ سیمکارت خود را با شماره‌گیری کد دستوری *111*1# فعال کنند. همچنین مشترکان ایرانسل لازم است تا ضمن همراه داشتن گوشی هوشمند، رومینگ دیتا (Data Roaming) را در تنظیمات گوشی خود فعال کنند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به علاوه، در صورتی که اعتبار حساب یک مشترک ایرانسلی به پایان برسد، تماس‌های دریافتی وی قطع نخواهد شد و کسانی که با او تماس می‌گیرند، می‌توانند توسط سرویس «میزبان تماس» هزینه رومینگ را پرداخت کنند. در چنین حالتی، از طریق تلفن گویا پیامی برای تماس گیرنده پخش می‌شود و او می‌تواند از این طریق هزینه تماس را پرداخت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین