کد خبر: ۴۰۸۹۵۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

درخشان سه سال بعد از ماجرای حرف‌هایش درباره مسی، آرژانتین و کی‌روش گفت!

حمید درخشان می‌گوید اگرچه برای حرف‌هایش درباره بازی با آرژانتین به او هجمه شد، اما تحلیلش درست بوده‌است.
آفتاب‌‌نیوز :
 حمید درخشان که برای مناظره با حسن روشن درباره شرایط فوتبال ملی ایران به کافه خبر آمده بود ، در بخشی از حرف هایش درباره فیلم معروفی سخن گفت که سه سال قبل و قبل از بازی ایران و آرژانتین در جام جهانی لو رفت. جایی که مسئولان برنامه جام از نگاه 2 از دست شان در رفت و صدای استودیو را نبسته بودند تا حرف های غیر رسمی درخشان با مجریان برنامه و حسن روشن پخش شود. 

در آن فیلم حمید درخشان می گفت حالا اصلا این ها مسی را بگیرند ، با هیگواین ، دی ماریا، آخرو و دیگران چه می کنند؟ واقعا سخت است که این 7 یا 8 نفر را مهار کرد. الکی که نیست. 

به گزارش خبرآنلاین؛او در آن ویدئو طوری حرف زده بود که انگار قرار است در آن استادیوم و آن بازی ایران کیسه گل شود اما همین حالا هم خود درخشان بهترین بازی ایران با کی روش را نمایش برابر آرژانتین می داندو اینکه تیم فقط با یک اشتباه و با یک گل بازی را باخت. درخشان اما درباره آن اظهار نظر می گوید:«البته آن یک حرف غیر رسمی بود که برای پخش شدن نبود. بعد از آن حرف ها و بازی ، هجمه زیادی علیه من راه افتاد اما واقعا مگر اشتباه گفته بودم؟ الان برگردید و حرفم را مرور کنید. من گفتم این ها را نمی شود مهار کرد و در عمل هم دیدید که یک لحظه غفلت کار دست مان داد و آنها ضربه شان را زدند. من منطق حرفم درباره سختی مهار این ستاره ها درست بود و خود کی روش هم این را می دانست که با ترکیب و تاکتیکی بسته به مصاف حریف رفت . چون می دانست اگر باز بازی کند ، خیلی گل می خورد.»


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین