کد خبر: ۴۰۹۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰

سود شگفت‌انگیز رودی جولیانی از صدها سخنرانی

«با حقوقی که از یک شرکت مشاوره حقوقی دریافت کرده است توانسته پول زیادی کسب کند. همچنین ۱۰ میلیون دلار نیز از ۱۰۸ سخنرانی‌ای که از سال ۲۰۰۶میلادی انجام داده، بدست آورده است.»
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- روزنامه «بوستون گلوب» با انتشار گزارشی اشاره کرده  است که «رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک، عضو حلقه مشاوران کنونی دونالد ترامپ رییس‌جمهوری منتخب امریکا و گزینه احتمالی برای کسب مقام وزارت امور خارجه در سال ۲۰۰۶ میلادی ثروتی قابل توجه (۱۶میلیون دلار) را کسب کرده است و این پول حاصل سفر او به ۱۱ کشور در چهار قاره جهان بوده است. آن‌گونه که خود او ادعا کرده در سال ۲۰۰۱ میلادی پولی که بدست آورده تنها ۷ هزار دلار بوده است؛ زمانی که از همسرش جدا شده بود.»

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این روزنامه در ادامه می‌نویسد: «با حقوقی که از یک شرکت مشاوره حقوقی دریافت کرده است توانسته پول زیادی کسب کند. همچنین ۱۰ میلیون دلار نیز از ۱۰۸ سخنرانی‌ای که از سال ۲۰۰۶میلادی انجام داده، بدست آورده است.»

سود شگفت‌انگیز رودی جولیانی از صدها سخنرانی

این روزنامه اشاره می‌کند که او از سخنرانی و رایزنی برای بانک‌های وال استریت، شرکت‌های حوزه نفت، معدن و شرکت‌های داروسازی و گروه‌های سرمایه‌گذاری در ژاپن و سنگاپور توانسته پول زیادی کسب کند. 

او با دارایی میلیون دلاری در حال حاضر خانه‌هایی را در پالم بیچ فلوریدا، همپتونز و نیویورک خریداری کرده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین