کد خبر: ۴۰۹۷۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

طنز / روش‌های برگزاری سخنرانی در مشهد!

لغو جنجالی سخنرانی علی مطهری در مشهد خبرساز شده و تحلیل‌های گوناگونی در این زمینه ارائه شده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، شهرام شهیدی این موضوع را دستمایه مطلبی طنز در روزنامه «شهروند» قرار داده است که در ادامه می‌خوانید: «درپی برهم خوردن سخنرانی علی مطهری در مشهد، نماینده کتاب گینس اعلام کرد از روابط عمومی مجمع اصلاح‌طلبان، معتدلان و غیره درخواست کرده محل و زمان سخنرانی بعدی آقای مطهری را کتبا به آنها اعلام کنند تا نماینده گینس در موعد مقرر به محل اعزام و از روش برهم‌زدن سخنرانی ایشان بازدید کند تا در صورت تأیید برهم خوردن سخنرانی ایشان نام علی مطهری را به‌عنوان رکورددار برهم‌خورنده‌ترین سخنران دنیا در کتاب گینس ثبت کنند.

ما هم تصمیم گرفتیم کمی وقت بگذاریم و ببینیم چه روش‌هایی را می‌شود به کار برد تا سخنرانی‌ها در مشهد برگزار شود.

- بهتر است سخنرانی را پیش از آمدن به مشهد روی دستگاه‌های ضبط صدا، ضبط کرده و در حالی‌ که خودمان الکی مسیر فرودگاه به سالن دانشگاه فردوسی را پیش گرفته‌ایم، بدهیم صدایمان را در سالن دیگری پخش کنند. می‌شود داد مادام توسو‌های وطنی هم یک عروسک شبیه خودمان درست کنند تا در مواقع لزوم بشود بدل ما و صدایمان روی تصویر مادام توسویی‌مان بنشیند.

- برای سخنرانی در مشهد باید چند سالن مناسب، مجهز و جادار که تهویه خوبی هم داشته باشد، در زیرِزمین احداث کرد و فعالیت سخنرانی سیاسی را عینهو فعالیت‌های عرصه موسیقی در زیرِزمین انجام داد.

- حالا که بحث مادام توسو پیش آمد، می‌شود از همان مادام توسوهای ایرانی خواست مثلا مجسمه احمدی‌نژاد که راحت در همه شهرها سخنرانی می‌کند را بسازند و صدای شما و سیمای احمدی‌نژاد در محل سخنرانی پخش شود تا همه فکر کنند ایشان سخنران هستند و قاعدتا کسی سخنرانی کارشناس قطعنامه‌دان‌ها را برهم نمی‌زند.

- خدا را شکر فعلا از کسانی که می‌خواهند در مشهد کنسرت بروند، خواسته شده بروند یک استان دیگر و تاکنون از دوستانی که سخنرانی یا کنسرت برهم می‌زنند، نخواسته‌اند راه بیفتند بروند استان‌های دیگر. این جای شکر دارد؟ بله که دارد. فکر کنید اگر این دوستان از مشهد خارج و در هر شهر دیگری ساکن شوند، دیگر هیچ سخنرانی‌ای در کشور برگزار نخواهد شد.

- می‌شود از هر سخنران تعدادی ماسک درست کرد و افرادی را با دادن پول کافی - چون هیچ جانداری آنقدر عقلش را از دست نداده که بدون دریافت دستمزد چنین کاری کند و خودش را بیندازد تو هچل - قانع کرد که این ماسک‌ها را بگذارند روی صورتشان. این‌طوری مثلا کلی علی مطهری داریم که در سطح شهر پراکنده‌اند و نیروهای برهم‌زننده سخنرانی‌ها گیج می‌شوند که دنبال کدامشان بروند و سخنرانی کدامشان را برهم بزنند.

- با توجه به شعار سرخپوستی سخنران خوب سخنران مرده است، فهرست کاملی از سخنرانان خوب تهیه و آنها را به هر طریق ممکن به آن دنیا رهسپار کنیم. این‌طوری چون سخنرانی وجود ندارد، دیگر برهم‌زدن سخنرانی هم محلی از اعراب نخواهد داشت.

- کلا حفاظت فیزیکی و تضمین انجام و برگزاری مراسم سخنرانی را دربست کنتورات بدهیم به تیم احمدی‌نژاد که هنوز هم بی‌مشکل و استان به استان سخنرانی ترتیب می‌دهند. آنها نشان داده‌اند در هر دولتی قادر به زدن حرف خودشان هستند.

- مثل وضع ممیزی در ارشاد موضوع را با برون‌سپاری حل‌ و فصل کنیم. یعنی همان‌طور که قرار است ممیزی کتاب‌ها از ارشاد گرفته شود و به خود ناشران سپرده شود، ما هم برخورد با سخنرانی‌ها و برهم‌زدن آن را به خود سخنرانان بسپاریم که حداقل آسیب کمتری به خود سخنران و کسانی که آمده‌اند حرف‌هایش را بشنوند وارد شود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
0
خخخخخخخخخ...... .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
0
خوب بید
صمصام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
0
خیلی عالی بود ...خیلییییییییییییییییییی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین