کد خبر: ۴۰۹۷۵۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

برداشته شدن محدودیت تردد خودروها از ایلام به مهران از ساعت 18 امروز

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از برداشته شدن محدودیت تردد خودروها از ایلام به سمت مهران خبر داد و گفت: از ساعت 18 عصر سه شنبه تردد خودروها در این مسیر آزاد و به صورت 2 طرفه می شود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، جاده ارتباطی مهران - ایلام از روز پنجشنبه 27 آبان با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین به کشور و افزایش ترددها در این مسیر و به منظور تسهیل در خروج زائران از شهر مهران یکطرفه شده بود.

در این مدت رانندگان وسایل نقلیه برای رسیدن به شهر مهران از جاده ایلام - ملکشاهی - مهران تردد می کردند.

سرهنگ محسن ناصری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به خروج بیش از 90 درصد از خودروهای پارک شده در شهر و مرز مهران و بیش از 850 هزار زائر از این شهر، تصمیم به لغو ممنوعیت تردد از سمت ایلام به مهران گرفته شد.

وی افزود: از ساعت 18 عصر امروز تردد وسایل نقلیه از ایلام به سمت مهران آزاد است و تردد از مهران به ایلام نیز کماکان انجام می شود و جاده بصورت 2 طرفه خواهد بود.

در ایام منتهی به اربعین امسال بیش از 2 میلیون و 100 هزار زائر از مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چذابه به عتبات عالیات مشرف شدند و تاکنون بیش از یک میلیون و 700 هزار زائر به کشور برگشته اند که از این میزان بیش از 50 درصد از مرز مهران وارد کشور شده اند.

مرز بین المللی مهران در فاصله 95 کیلومتری جنوب باختری شهر ایلام قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین