کد خبر: ۴۰۹۸۵۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

بارش برف 50 سانتی‌متری در ارتفاعات رامسر

فرماندار رامسر از بارش بیش از 50 سانتی متری برف در ارتفاعات این شهرستان خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، حسین سروری در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رامسر اظهار کرد: بارش برف در دهستان ها و روستای جواهرده آغاز شده و پیش آگاهی اداره هواشناسی و مدیریت بحران صورت گرفت، از این رو نهادهای اجرایی از سوی فرمانداری در آماده باش هستند.

وی افزود: برف در مناطق کوهستانی و کوهپایه و روستاها در حال باریدن است و با همت و تلاش راهداران راه های اصلی و فرعی و روستایی بازگشایی شده و عبور و مرور در حال انجام است.

سروری از شهروندان و گردشگران خواست تا از مسافرت های غیر ضروری در محورهای کوهستانی تا روزهای آتی خودداری کنند.

وی درباره وضعیت گاز در رامسر گفت: کاهش دما باعث افزایش مصرف گاز شده و تاکنون فشار گاز طبیعی بوده است و مشکلی در این حوزه وجود ندارد، شهروندان اطمینان داشته باشند گاز واحدهای مسکونی تحت سخت ترین شرایط تامین خواهد شد و با به اوج رسیدن مصرف گاز واحدهای صنعتی به ناچار از سوخت دوم استفاده خواهند کرد. نانوایی ها به سوخت دوم مجهز شدند و کالاهای اساسی تامین شده تا با توجه به روند کاهش دما آمادگی کامل وجود داشته باشد.

سروری از باز شدن راه های کوهستانی خبر داد و افزود: راهداری از شب گذشته و امروز وارد عمل شده و تمامی راه های مواصلاتی آماده تردد هستند.

فرماندار رامسر از کشاورزان خواست آمادگی کامل داشته باشند و به دلیل نزدیک بودن فصل برداشت مرکبات و کیوی، مراقبت های لازم را انجام دهند.

سروری گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی، دمای هوا به زیر صفر خواهد رسید و نیروهای امدادی در آماده باش هستند و اطلاع رسانی صورت گرفته است.

وی از شهرداری خواست آمادگی کامل داشته باشد و به لایروبی انهار و رودخانه ها اقدام کند.

فرماندار رامسر، بارش برف در دهستان جنت رودبار را تاکنون 50 سانتی متر و محور دالخانی 30 سانتی متر و جواهرده 40 سانتی متر عنوان کرد و گفت: در روستاها بارش های متناسبی انجام شده و با توجه به آمادگی دهیاری ها و تمامی نهادها و ادارات و نیروها این روزها بدون حادثه سپری خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین