کد خبر: ۴۱۰۴۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

پرستو صالحی در کنار بازیگر لوتی و داش‌مشتی سینما/ عکس

پرستو صالحی عکسی از خودش در کنار ناصر ملک‌مطیعی و بهرنگ علوی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز : پرستو صالحی با انتشار عکسی از خود در کنار ناصر ملک‌مطیعی و بهرنگ علوی، متنی را هم درباره این دو بازیگر قدیمی و جوان سینمای ایران به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرآنلاین، در این متن آمده است: « خیلی سال پیش وقتی برای اولین بار دیدمش متوجه شدم صفت لوتی‌گری و داش‌مشتی بودنش فقط مال فیلم‌هاش نبوده، اصلا ذاتش لوتی ]است[ و تازه فرهیختگی رو هم باید به اون منش و مرامش اضافه كرد، اهل شعر و ادبیات و ... خلاصه یك پارچه آقاست، آقا ناصر‌خان ملك‌مطیعی سایه‌شون مستدام... و دوست و همكار خوبم كه تو جوون اولای سینما و تلویزیون مرام و مسلكش عینهو قدیمی‌هاست؛ بهرنگ‌خان علوی.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
3
0
ولمون کنید تورو به خدا.م،خیلی هم به روز وروشنفکرم.البته اگر خدا قبول کنه.ولی خداییش امثال ملک مطیعی ها و وثوق ها وگوگوش ها و..خودشون روشون میشه اون فیلمای چیپ و مستهجن رو نگاه کنن?وصد البته بی محتوا?ما مردم کهنه پرست بی فکر ،چون تواون فیلم ها بزن بزن و به قول گویش خانم صالحی لوتی بازی بود +اینکه مال اون دوره هست و بعضی از بازیگران و کارگردانای اون موقع ممنوع الکار شدن،بتشون کردیم.وگرنه فیلمی رو که نشه تو جمع خانواده دید باید انداخت توی زباله دان تاریخ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین