کد خبر: ۴۱۰۶۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶

مزاحم تلفنی آتش‌نشانی همدان به 6 ماه حبس محکوم شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: فردی که در تماس‌های متعدد با سامانه 125 همدان باعث ایجاد مزاحمت و اخلال در عملکرد این سامانه شده بود با حکم مرجع قضایی به 6 ماه حبس تعزیری محکوم شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا آتش‌ نشانی همدان محمدرضا بیاناتی بیان کرد: به دنبال تماس‌های متعدد فردی با سامانه 125 و ایجاد مزاحمت برای مرکز پیام فرماندهی پیگیری موضوع در دستور کار نماینده حقوقی سازمان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در ادامه شکایت ‌نامه ‌ای از فرد مورد نظر تنظیم شده و همراه گزارش مزاحمت و مستندات مربوطه در اختیار مقام قضایی استان قرار گرفت که پرونده به شعبه 104 کیفری استان ارجاع شد.

وی افزود: قاضی دادگستری پس از تحقیقات مقدماتی و بررسی گزارش دستگاههای مختلف حکم به دستگیری مالک تلفن همراه مورد نظر که یک مرد 31 ساله و ساکن یکی از مناطق حاشیه‌ شهر همدان بود، داد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: با وجود مراجعه مکرر نماینده حقوقی شهرداری و ماموران پلیس به نشانی مورد نظر و اختفای متهم جلسه رسیدگی به این پرونده به طورغیابی تشکیل و دادگاه با توجه به مستندات متعدد مالک تلفن را به جرم مزاحمت تلفنی برای سامانه 125 همدان به 6 ماه حبس تعزیری محکوم کرد.

بیاناتی افزود: چند روز بعد از صدور قرار مجرمیت مرد جوان توسط ماموران انتظامی دستگیر شده و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت .

وی اضافه کرد: این فرد پس از مراحل قانونی به منظور گذراندن دوران محکومیت تحویل ندامتگاه مرکزی همدان شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان یادآوری کرد: طبق ماده 641 قانون مجازات اسلامی مزاحمان تلفنی سامانه‌های خدماتی نظیر 110 و 125 که باعث ایجاد اختلال در خدمات رسانی به شهروندان در عرصه‌ های مختلف شوند مجرم شناخته شده و به سه ماه تا یکسال حبس محکوم می شوند.

بیاناتی افزود: بر اساس گزارش مرکز پیام فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در 8 ماه گذشته شهروندان 90 هزار تماس با سامانه 125 برقرار کردند که 72 هزار و 719 مورد مزاحمت تلفنی بوده است.

وی توصیه کرد: شهروندان از تماس غیرضروری و ایجاد مزاحمت برای سامانه 125 بپرهیزند زیرا این کار در زمان وقوع حوادث و سوانح باعث تاخیر در دسترسی شهروندان به امدادگران این سازمان و اخلال در خدمت رسانی می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
مجید
|
United States of America
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
0
کمه !!! این ابلهان باید بفهمن جون آدما بازیچه و اسباب بازی نیست.دور هم میشینن حس بامزه بودنشون گل میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
1
اين حكم ازآن موارديست كه دل أدم راخنك مى كند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین