پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۴۱۱۳۸۶
۱۲:۲۴
۱۳۹۵/۰۹/۱۱

دیگران را سرما ندهیم

۱۲:۲۴
۱۳۹۵/۰۹/۱۱
به گزارش آفتاب نیوز،
 این روزها به دلیل سردی هوا و رعایت نکردن نکات بهداشتی سرما می‌خوریم. گاهی خودمان تلاش می‌کنیم این بیماری را خوب کنیم و گاهی به پزشک مراجعه می‌کنیم تا او بیماری ما را درمان کند. در هر دو حالت که (البته رفتن به پزشک گزینه بهتری برای بهبودی سرماخوردگی است.) تلاش کنیم دیگران را درگیر این بیماری نکنیم.

وقتی سرما می‌خوریم کافی است کمی مراعات کنیم تا دیگران نیز مبتلا به سرماخوردگی نشوند. در هنگام سرماخوردگی به دیگران دست ندهیم، با دستمال جلوی عطسه و سرفه خود را بگیریم و تلاش کنیم حداقل یک روز استراحت کامل کنیم.
 
رعایت کردن برخی نکات کوچک هم باعث می‌شود مریضی خودمان خوب شود و هم دیگران درگیری سرماخوردگی نشوند. در فصل سرما مواظب باشیم سرما نخوریم و دیگران را هم سرما ندهیم. 
منبع: عصر ایران

گزارش خطا
برچسب‌ها:
هوا سرما
ارسال پیام
captcha