کد خبر: ۴۱۱۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

18 پروژه عمرانی در خراسان رضوی با حضور رئیس جمهوری بهره برداری شد

18 پروژه عمرانی در حوزه های انرژی، صنعت و معدن، کشاورزی و بهداشت عصر پنجشنبه طی مراسمی با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در مشهد بطور همزمان از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس بهره برداری شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در این چارچوب کارخانه اسید سیتریک واقع در شهرستان جوین در غرب خراسان رضوی با سرمایه گذاری هزار و 700 میلیارد ریال، طرح پلی استایرن مقاوم و نیمه مقاوم در مشهد با 370 میلیارد ریال هزینه و تولید کلیدهای مینیاتوری با سرمایه گذاری 130 میلیارد ریال همه از سوی بخش خصوص، مورد بهره برداری قرار گرفتند. 
همچنین دراین مراسم بهره برداری از پنج پست برق شامل طرح توسعه پست 400 کیلوولت نیشابور، طرح افزایش ظرفیت پست شهرک صنعتی خیام نیشابور، پست 132.20کیلوولت شهرک صنعتی چناران و خط تغذیه و پست 132.2 کیلوولت چناران و پست دیگری با همین ظرفیت در فارمد و خط تغذیه مشهد آغاز شد. 
در بخش کشاورزی نیز طرحهای مزرعه مرغ مادر گوشتی دیزباد نیشابور، کارخانه جوجه کشی مرغ فریمان، گلخانه تولید گل رز و طرحهای آبیاری تحت فشار در مجموع با 231 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی بهره برداری شدند. 
در حوزه وزارت بهداشت و درمان نیز بیمارستان 540 تختخوابی حاشیه شرقی مشهد کلنگ زنی شد. اعتبار پیش بینی شده برای انجام آن دو هزار و 700 میلیارد ریال برآورد شده است. 
دو طرح دیگر شامل باند دوم جاده مهنه - گناباد به طول 10 کیلومتر و باند دوم جاده بجستان – فردوس به طول شش کیلومتر در حوزه وزارت راه و شهرسازی طی این مراسم بهره برداری شدند. 
علاوه بر طرحهای خراسان رضوی، مجتمعهای آبرسانی روستایی به 62 روستا در استانهای سمنان، کرمانشاه، خراسان شمالی نیز طی این مراسم توسط رئیس جمهوری بهره برداری شدند. 
این طرحها شامل آبرسانی به 29 روستای خراسان شمالی، 25 روستای سمنان و هشت روستای کرمانشاه است که در 220 میلیارد ریال اعتبار به انجام رسیده است. 
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین